Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
termostat |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
bucek |
| ||
Host | Zdravím opeláky zafiráky a ostatňáky.Bavily jste se zde o topení v zafě ja ji mám teprve od srpna 18i 16v a začíná mi při tomto počasí hřát taky asi cca po 2 km,ale teplota na budíku je na plno až po ujetí cca 6-8 km pokud mam zaplé topení na plno pokud je stáhlé tak se to ohřeje cca po 4 km.Myslíte že je to v pořádku nebo je v p.....termostat.Děkuji za reakce | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Podle toho co píšeš, tak ANO! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Tlumex |
| ||
Host | bucek: to mi dela taky valim na vymenu nema cenu si nalhavat ze je to normalni &| | ||
| |||
Martinz |
| ||
Host | Nevím jak benzínové mmotory, ale takhle se přesně chová můj nafťák po výměně termostatu. Před výměnou se teplota na budíku zvedla až po asi 15-20km a to byla venkovní teplota asi 3-5 st. nad nulou. Ale opakuji mám diesela a ty jsou studenější. | ||
| |||
Pavel |
| ||
Host | mám to samé u 1,4 Twinport Corsa C 2005,při popojíždění v koloné dokonce při max ventilátoru jde teplota budíku trochu dolu,bude to konstrukcí motoru,jak to začnu honit pod plynem,tak se to ohřeje dřív.Jinak když už se to ohřeje tak teplota drží v rozsahu 88-92 pak sepne ventilátor chlazení.Mám automat,tak ani v tý koloně skoro nepřidávám plyn-plazí se na volnoběh proto se pomalu ohřívá. | ||
| |||
prtka |
| ||
Host | bucek...vypadá to jak říká Yper...ale je to jednoduchý...už si připadám jak pako to dokola opakovat ,to co už před sto lety tisíckrát řekl Yper zahřej na teplotu před max....třeba 70°C...šáhni na hadici od termostatu ke chladiči...musí být studená...pokud je teplá termostat propouští | ||
| |||
bucek |
| ||
Host | Tak teda díka za rady a reakce PRŤKA vydrž a nezlob se.Musím to zítra hned odzkoušet ,že mě to nenapadlo samotnýho.Taková jasná věc.Zdarec všem _rendek | ||
| |||
TlumeX |
| ||
Host | Tak panove sem cerstvym majitele noveho termostatu! Auto se zahreje po trech kilakach trosku ale uz topi jako o zivot musim to stahovat! A mam to dilek ne pod 90°C ale nad 90°C! Takze kdyz nedelali nic tim teplomerem /nemeli duvod/ tak odhadem o 5°C drzi vic a drzi furt! Maximalni spokojenot Vrele doporucuji za ty prachy to stoji | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Tak a teď jinak .Protože termostat je díl jako každej jinej tak jsou určitě dobrý a špatný.Origo je dost drahej,takže jak je to s druhovýrobou.Jakou zn. brát a jakou né. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Tom |
| ||
Host | AstraG99 X20DTL. Špatnou zkušenost jsem udělal s výměnou vložky (samotného tělesa) termostatu od výrobce QH cca 400,-Kč. V původním domečku netěsnila od samého začátku, ale až s mrazy jsem naznal, že to tak dál nejde. Potom přišla na řadu dražší varianta. Výrobce Wahler, celé těleso i s domečkem za 1200,-Kč A PLNÁ SPOKOJENOST. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |