Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Drhnouci razeni |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
OnD |
| ||
Host | Zhruba pred tydnem mi zacalo jit hure razeni. Rychlosti jdou radit s odporem . Nez rychlost zapadne, musi se vice zatlacit. Posledni kousek razeni jde snadno. Stale se to zhorsuje, jednicku za jizdy uz vubec nezaradim. Tedy rvat to tam vyslovene silou jsem radeji nezkousel. Meziplyn nepomaha. Kdyz auto stoji s bezicim motorem, vsechny rychlosti jdou zaradit normalne. Zridka se podari zaradit bez odporu (tedy jako drive). Nevite, cim to muze byt? Diky Ond Astra G 1998 X16XEL | ||
| |||
Palic |
| ||
Uživatel #437 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 07:12:36Příspěvků: 493 | skus si zkalibrovat razeni......... na vb se to udela tak ze se sunda z fofrklacku ta manzeta (proste to kozeny kolem saltrpay) aby si videl na mechanizmus, saltrpaku stahnes do leva (jako by jsi chtel zaradit jednicku) a velde saltrpaky by se ti meli krejt diry pro zasunuti myslim ze 6mm trnu, to tam placnes......... pak v motororvym prosotru povolis srou na tahle razeni a na prevodofce zamacnes takovej cumrdlik (je pobliz tahla razeni), po zacvaknutiutahnes sroub na tahle razeni a to je fse..... u saltrpaky vynds ten trn a hodis neutral, a skusis zaradit rychlosti (napoprve to nepujde, pak to cvakne a jde radit jak zamlada)........ doufam jen ze serizovani razeni je stejny jako na VB......... PS: srou na tahle razeni najdes nejlip kdyz vlezes pod auto..... jakmile budes vedet de je tak pak neni problem na nej dosahnout i bez nutnosti list pod auto (poprve na vb jsem to delal zespodu, podruhe jiz zvrchu).......... Astra K ST, B16DTR Astra J ST, A14NEL Vectra B Caravan, X20XEV | ||
| |||
prtka |
| ||
Host | OnD...nepochopil jsem jestli ti jdou špatně všechny rychlosti nebo jen 1 a 2....jestli 1 a 2 tak jak psal Palic,když vytrhneš tu koženku a budeš koukat na kulisu a budeš ctít zařadit 1,tak si všimni,že klacek se ti opírá o bok...tudíž ho porřebuješ posunout od sebe...vlez pod auto nic nearetuj....má to tak být ,ale je to zbytečné...povol torx...ať ti někdo sedne do auta a v neutrálu ti malinko odtlačí páku ke spolujezdci...a ty to dole přitáhni....pokud ti jdou všechny špatně řadit,tak to je jiná | ||
| |||
timony |
| ||
Host | Hele, taky mi jdou rychlosti ztuha.. vždy v polovině dráhy zařazení (např. mezi 1 a 2 uprostřed) se mi to najednou zasekne a pak to zase jde... je to jako bych řadil dvoukrokově... Zkusím taky to seřízení.. jen se chci zeptat, na té Astře G jsi musel odmontovávat baterii a hromadu bazmeků, aby jsi se tam dostal, nebo to šlo i bez toho? Mám Astra G 2.0 98 | ||
| |||
Hombre |
| ||
Host | Ahoooj.Funguje to takhle i na Zafiru???Taky mam problem tam soupnout jednicku.Dikes | ||
| |||
Henry |
| ||
Host | Hombre: u mna bolo to iste ako som kupil auto. Bola zla kulisa radenia - suche a vydrate puzdro klbu v kulise. Pomohlo kupit z vrakaca lepsie a poriadne ho premazat a zrepasovat. A samozrejme po vymene dobre nastavit lanovody k prevodovke. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | zkusil bych odvzdušnit spojku - vypadá, že to drží synchrony, protože spojka unáší; v horším případě dává spojka sbohem, kolik máš nalítáno? | ||
| |||
Hombre |
| ||
Host | Ahoj Henry.Koukam,ze se s tebe stal muj osobni radce _; .Tu kulisu si koupil primo ze Zirafy,nebo je to stejne i na Astre,takze staci,kdyz sezenu nejakou kulisu z Astry,popripade kolik te ta sranda stala a jakym zpusobem si vysteloval ty lanovody.Dikes. Ps:Jestli budes odepisovat a popisovat nejaky pracovni postup,tak radeji polopate,jako malemu diteti,pac ja jsem "hloupoucky"na tyhle veci | ||
| |||
Henry |
| ||
Host | Hombre: To je len nahoda Mal som proste podobne troubles. Tu istu kulisa ma vraj Astra G a Vectra B. Rozdiel je len v tvare plastoveho oblozenia a v kozenke, to sa ale cele da prehodit - drzi to akasi sk-paska pod madlom. Dolezite je pytat si kulisu s tiahlami lanovodov. Moja Zafira ma prevodovku typu F23, je to na nej zvrchu vidiet napisane. Ak mas inu, neplati, co som vyssie napisal Stala ma 500,-, ale nebola v 100%nom stave. Iba o dost lepsia od povodnej. Lanovody nastavis najlepsie podla manualu "Jak na to AstraG+Zafira". Bola tu niekde linka na jeho stiahnutie. Staci pohladat. Robil som to podla toho manualu a to nie som vobec zrucny automechanik. Ked budes mat otazky, skusim pomoct. | ||
| |||
Hombre |
| ||
Host | Ahoj.Tak ten link na manual "jak na to" jsem tady v poradne nasel.Super vec diky za radu.Koukal jsem na prevodovku a mam tam napsano(F 23) takze je tostejna prevodovka jako mas ty.Zkusim se na tu kulisu podivat a napisu jak jsem dopadl,ju? | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |