Autor
|
Příspěvek
|
Chose | Monday 15 January 2007 - 00:40:58 | | |
| |
|
chose | Sunday 21 January 2007 - 21:50:16 | | |
To tu opravdu nikdo nemá nějaký link?? |
| |
|
VGT | Sunday 21 January 2007 - 23:30:46 | | |
300 koní a víc?? A cože to má být za motory? Pokud vím, tak nejvýkonnější sériový Kadett E měl dvoulitrový motor 20XE 114kW/156PS. (Nejsilnější motor té doby od Opla byl Lotus Omega 3,6l 24V Bi-Turbo, 277 kW/377 PS. To je ale auto o dvě třídy výše, cenově ještě víc.) |
| |
|
Anonymní | Monday 22 January 2007 - 14:50:13 | | |
Jde o motor z kalibry 2.0i 16V s pridanym turbem a delanym na SK u OPel odborníka, Odlehceny setrvak. svody vsechny kanalky lestene+ vyfukove potrubí, počíta se s 350Hp a 450Nm. Jak bude dodelane budou fota a vsechno k videní, pracuje se na nem uz 2roky. |
| |
|
VGT | Monday 22 January 2007 - 16:17:17 | | |
No těbůh! C20LET (sériový 2,0i 16V turbomotor z Vectry a Calibry) měl 204 koní Odkaz . Pokud se v něm zvýšil výkon (plnícím tlakem dmychadla), propalovaly s písty. Jestli cena za úpravu je vztažena na dosažení výkonu co píšeš, chtěj při předání graf z výkonové brzdy. Jel jsem jednou ve dvěstěkoňovém Roveru, řekl bych, že z toho motoru jsem měl respekt (nebo to byl strach?). Až to budeš mít, tak se pochlub a hlavně jezdi s rozumem ..... Říká ti něco jméno Henri Toivonen? S ním skončila jedna krásná éra motorismu (to byly tenkrát autíčka, pamatujete to někdo?). |
| |
|
Anonymní | Monday 22 January 2007 - 16:21:54 | | |
On to nebyl motor bez turba uz i v te calibre bylo turbo a 4x4 ale pridrene. Na brzdu zaručene pujdu. Kolega mne už předběhl a ten ma Calibru 280Hp. _; Je to mazec. Pochlubit se pochlubím srazy si nenecham utect. |
| |
|
chose | Monday 22 January 2007 - 16:24:00 | | |
jo ty to s tím turbem píšeš sorry a Henriho neznam |
| |
|
Anonymní | Monday 22 January 2007 - 16:46:39 | | |
tak už znám, je to smutné. |
| |
|
|