Autor
|
Příspěvek
|
1234 | Saturday 28 January 2006 - 15:33:42 | | |
| |
|
prtka | Saturday 28 January 2006 - 17:38:03 | | |
ty jsi vykuk no tak to by jsme tak udělali všichni když ti svítí kontrolka,tak ECU ti jede v nouzovém režimu a nevytočíš to víc ,jak 4500ot/min..EGR může mít vliv na volnoběh,ale ne přímo,to má krokáč...ale když je zasranéj EGR i krokáč,tak se problémy mísí..že ano...jedno s druhým |
| |
|
Anonymní | Sunday 29 January 2006 - 18:34:40 | | |
Jo máš pravdu,sice nemam otáčkoměr,ale jel jsem z kopce 150 a víc to nedalo,po zapojení 180 _s103 ....Ale jak to vyřešit,nemam peníze na servis,EGR,krokáč atd.... |
| |
|
prtka | Monday 30 January 2006 - 04:33:49 | | |
No když nemáš peníze ,tak to jsi tu zprávně...to tu nemáme nikdo no ale když chci ušetřit,tak musím co....no pátrat...hledat v historii....tak jsem zahledal a vytáhl to z jinýho vlákna 1.Postup na vyčištění : krokový motorek volnoběhu Za prvé jak popisoval qpc sundáme sání a vyčistíme prostor kolem klapy...nejlepší je carburatte cleaner..který se používá jako přísada do benzínu.Nejlepší je ho nálít do rozprašovače. Postříkáme necháme působit a štetečkem umyjeme Krokáč je přišroubovaný na sání dvěmi šrouby torx,myslím 25 nebo 20.Při demontáži vypneme klíček a vytáhneme jej.Odpojíme svorku od motorku a opatrně vytáhneme krokáč.Krokáč připojíme zpátky na kontakty,zastrčíme klíček a otočím...jehla musí vyjet a při vypnutí zajet.Opět vytáhneme klíček.Odpojíme konektor a postříkáme jehlu s pružinkou cleanerem..necháme působit..vememe štěteček a jehlu s pružinkou vyčistíme..postříkáme a opakujeme až se jehla svítí čistotou.Pak vyfoukáme vzduchem a prostříkneme WDčkem.Namontujeme spátky připojíme konektor..otočíme klíčkem až se rozsvítí kontrolky a vypneme a vytáhneme klíček...ještě jednou to zopakujeme a tím zrestartujeme krokáč...pak startujeme. |
| |
|
prtka | Monday 30 January 2006 - 04:41:12 | | |
Jo ještě jsem si uvědomil...já 1,2 8V nikdy neměl je to návod podle většiny krokáčů co má VeBe a Astra...snad to má tento motor stéjné |
| |
|
|