Autor
|
Příspěvek
|
Rad 32 | Thursday 19 August 2004 - 13:15:15 | | |
| |
|
Lukass | Friday 20 August 2004 - 07:09:10 | | |
Zkouąel sem ji odpojit, ale motor běľí ąpatně a svítí kontrolka poruchy, takľe tam asi být musí. Můľu jen doporučit Auto Zralý v Praze, kde se dá sehnat asi kolem 5000 nová. Já sem ji vyměnil z vrakoviątě za 2500 a zatím dobrý. |
| |
|
Jaryn | Friday 20 August 2004 - 09:30:56 | | |
Váha tam samo bej musí. Dá se tam dát váha z oktávky, která stojí 2000 nová, ale musí se předělat konektor. Já kupoval origo na vrakárně Odkaz za 2500 a daj vám na ní záruku min 1 měsíc na vyzkouąení. Jinak tam maj i nový za 5000. Jinak váhy odcházej kdyľ máą zaprasenej vzduchovej filtr, takľe je lepąí pokaľdý při výměně oleje zainvestovat 300 do fitru. Pro informaci u opla stojí 8500. |
| |
|
riwal | Friday 20 August 2004 - 11:15:04 | | |
Váha taky odchází, kdyľ máą čistící vzduchovej filtr, kterej se napouątí olejem, kdyľ to s tím olejem přeľeneą. To jen pro info od Andreje pro majitele filtrů Green a K&N. |
| |
|
Rutus | Monday 23 August 2004 - 11:42:24 | | |
Ahojda. Jaryne a spol, velmi me zaujala ta moznost dat do 2.0DTi vahu vzduchu z Octavie. Muzes mi prosim o tom napsat co nejvic? Mam takovy dojem, ze u mne je vaha vzduchu taky na odchodu (po 100tis.), zacina mi svitit ta otravna kontrolka. Zajima me hlavne to z jakeho typu motoru (66kW,81kW) a roku se da vaha pouzit, jestli souhlasi rozmery hadic, co na to ridici jednotka, jak predelat konektor a co se vsechno musi udelat aby to fungovalo jak ma. Mejte se hezky. |
| |
|
jaryn | Monday 23 August 2004 - 18:42:22 | | |
Já nevím jak se to má zapojit, ale viděl sem to v 2.0di a 2.2Dti, já osobně si radąi koupim opláckou protoľe ta ąkodovácká má menąí průměr hadice a musí se docela brunátně stáhnout a hlavně bych si neku*vil eletriku výměnou konektoru, ale kdo chce kam pomozme mu tam Jak si poznal ľe máą váhu v řiti? Mě to úplně přestalo jet a měl sem problémy jet 120 po rovině a na trojku do kopce a hlavně kdyľ sem si řekl ľe předjedu jeątě pomalejąího favorita tak to prostě neąlo &| (mam 2.0di) Jinak mam pocit ľe do 2.0DTi stojí origo váha asi o 2000 míň neľ do 2.0Di. Bejt tebou tak zavolám do Odkaz a zeptám se za kolik maj novou - vozej to z rakouska z opel skladu |
| |
|
Rutus | Tuesday 24 August 2004 - 07:28:52 | | |
Cau. Na to, ze je vaha na odchodu me upozornuje zluta kontrolka, ktery rikam vrtulnik, ma takovy tvar. Je to zluta potvora a zacinam mit uz na ni alergii, nesnasim ji, za chvilku se z ni urcite osypu. Nejdriv se jenom na 2 vteriny pocas jizdy rozsvitila a kdyz jsem vyradil, hned zase zhasla. Jinak nez rozvicenim se to neprojevilo. Potom dala nejakou dobu pokoj, ale je to tady znova a to se vsim vsudy. Minuly tyden ve ctvrtek se rozvitila ta kurva zas ve 120 a auto netahlo. Hned jsem vyradil, ona zhasla a ja jsem sel do sedacek jak se motor hned chytnul. V patek jsem asi v sedm hodin vecer startoval na parkovisti u prace a nemohl jsem natocit motor! To se mi zatim nikdy nestalo! Je to hoodne divny. Nakonec to chytlo, ale myslel jsem, ze vyplivne baterka. Omyla me hruza. Do dneska to jede normalne, ale kdyz to nastartuju, tak mam zluty cely interier jak ta svine silne sviti. Zhasne hned kdyz dam neutral, nebo kdyz na to prudce slapnu. Potom uz da pokoj. Vaha stoji u Zralyho 6407, protoze mam rok 2000. To se mi nechce za to dat tolik! Od roku 2001 vyse stoji vaha ?jen? 3978. Zkusim jeste ten benet, ale skodovacka vaha se da sehnat lip a hlavne vaha proste odchazi. Kamos dal za ni v original Oplu 10 i s praci, diagnostikou... |
| |
|
riwal | Tuesday 24 August 2004 - 08:35:05 | | |
Kdyľ se rosvítí diadnostika (ta svině), tak je řídící jednotka v nouzovém reľimu, netáhne to a u benzínu to nevytočíą víc jak 4000 - 4500, jak je to dieselů nevím. Rozhodně neľ bych začal utrácet za váhu vzduchu, zajel bych na diagnostiku a nechal vyčíst chyby z paměti ř.j., můľe to totiľ být i něco jiného neľ váha. |
| |
|
Rutus | Tuesday 24 August 2004 - 09:44:01 | | |
Ja vim, na diagnostiku budu bohuzel muset. Podle zkusenosti se bez ni clovek fakt nehne z mista. Uz se nemuzu dockat. Jinak na diagnostice jsem byl ani ne pred mesicem kvuli jiny veci, ale tahle se tam jeste neobjevila. Predtim jsem tam byl kvuli jiny zluty svini. Byla to kontrolka klimatizacni soustavy a chlazeni ? zluta s hvezdickou. Ta me uz tak srala, ze jsem nemyslel na nic jinyho. Nakonec se prislo na to, ze nejaka hladova veverka ukousla kabely k vetraku, ktery je pred kondenzatorem (chladicem klimy). Takze jsem vyplaznul 12 stovek a shanim vzduchovku. Ted uz ta kontrolka nesviti, ale vystridala ji tahle druha. |
| |
|
jaryn | Tuesday 24 August 2004 - 12:11:50 | | |
Já myslim ľe to váha nebude Vsaď se! Typnul bych to na EGR |
| |
|
|