Autor
|
Příspěvek
|
Petr kirschner | Wednesday 15 December 2004 - 09:59:12 | | |
| |
|
riwal | Wednesday 15 December 2004 - 10:02:15 | | |
No to je málo. Mělo by to být okolo těch 90. Jak dlouho se ti ohřívá a jak topí ? Ohřejva se ti hned po nastartování studenýho motoru hadice k chladiči ? |
| |
|
Anonymous | Wednesday 15 December 2004 - 10:11:32 | | |
No, na tu prvni carku teplota stoupne vcelku rychle cca po 3-4Km, ale tam uz zustane. Mam takovy pocit, ze ten termost se prave zacne otevirat moc brzo, prave pri tech 70-80C. ...Takze rikate ze pri beznem provozu mate rucicku na 90C? (tu hadici do chladice jsem jeste nezkousel) Diky |
| |
|
riwal | Wednesday 15 December 2004 - 10:29:47 | | |
Kdyľ tak vyměnit termostat - není to nic drahýho ani náročnýho. Jezdit se stále podchlazenym motorem mu taky nedělá dobře. |
| |
|
Anonymous | Thursday 16 December 2004 - 12:01:54 | | |
Ahojky,mam taky corsu b 1.2 a taky mi ukazuje teplota jen na první čárku,kdyľ stojim v koloně tak se ventilátor spustí aľ kolem 100 stupňů.Kaľdý mi říká ľe je to u corsy normální,tak nevim. Mluvil jsem s 2ma co maj tu samou corsu. Filip |
| |
|
Jim_beam | Thursday 16 December 2004 - 13:12:28 | | |
Při normálním provozu je ručička ( nebo má být na 90- jedna čárka za devadesát stupňů. Nerchával jsem před třemi dny měnit termostat. Otvírá při 92 naprosto otevřen je při 100-107 st. Jedinou bolestí je fakt ľe např u motoru C14NZ a jeątě u jednoho nevím jestli je to ta tvoje dvanáctka je termostat kryt rozvodovým řemenem a při jeho demontáľi je potřeba rozvody rozebrat. v tomto případě je dobré vyměnit i celé rozvody nebo» opětovné napnutí kladky i řemenu je kritické. Na tuto operaci je třeba připravit si cca 3700 Kč včetně práce dílů a vodní pumpy. Jinak půl roku jsem jezdil se studeným motorem, a je to na h... víc to ľere ( bohatost směsi(sycení) se řídí podle teploty vody) a hůř to maká. Jinak na cca 80st celsia končí kritická teplota pro motor. Zdravím a přeji hodně ątěstí s přístupným termostatem |
| |
|
NIO | Thursday 16 December 2004 - 21:05:18 | | |
Jim_beam80.188.213.215 napsal ... Při normálním provozu je ručička ( nebo má být na 90- jedna čárka za devadesát stupňů. Nerchával jsem před třemi dny měnit termostat. Otvírá při 92 naprosto otevřen je při 100-107 st. Jedinou bolestí je fakt ľe např u motoru C14NZ a jeątě u jednoho nevím jestli je to ta tvoje dvanáctka je termostat kryt rozvodovým řemenem a při jeho demontáľi je potřeba rozvody rozebrat. v tomto případě je dobré vyměnit i celé rozvody nebo» opětovné napnutí kladky i řemenu je kritické. Na tuto operaci je třeba připravit si cca 3700 Kč včetně práce dílů a vodní pumpy. Jinak půl roku jsem jezdil se studeným motorem, a je to na h... víc to ľere ( bohatost směsi(sycení) se řídí podle teploty vody) a hůř to maká. Jinak na cca 80st celsia končí kritická teplota pro motor. Zdravím a přeji hodně ątěstí s přístupným termostatem
KOLIK penez??? |
| |
|
Jim_beam | Friday 17 December 2004 - 14:18:41 | | |
Ano cena jest
Práce 2,5h á 400 = 1000 Vodní pumpa 1308 Napínák rozvod 780 Rozvod řemen 492 Klínový řemen 168
Celkem 3748 + 280 termostat ten jsem kupoval extra. Faktem zůstává ľe tohle celý absolvovat kvůli posranýmu termostatu je na h... Ale třeba jenom já mám smůlu a mám C14NZ |
| |
|
NIO | Saturday 18 December 2004 - 18:28:42 | | |
Jim_beam80.188.213.215 napsal ... Ano cena jest
Práce 2,5h á 400 = 1000 Vodní pumpa 1308 Napínák rozvod 780 Rozvod řemen 492 Klínový řemen 168
Celkem 3748 + 280 termostat ten jsem kupoval extra. Faktem zůstává ľe tohle celý absolvovat kvůli posranýmu termostatu je na h... Ale třeba jenom já mám smůlu a mám C14NZ
tak to jo, ja nevidel tu vymenu rozvodu. kurna uplne jsem se lekl. |
| |
|
Anonymous | Monday 20 December 2004 - 09:47:40 | | |
dneska jsem dal toho mojeho oplika do opravny... odpolede vam dam vedet jak to s tim termostatem dopadlo .. |
| |
|
|