Autor
|
Příspěvek
|
JARO | Wednesday 15 December 2004 - 13:03:39 | | |
| |
|
NIO | Wednesday 15 December 2004 - 20:21:58 | | |
je to presne tak jak popisujes, je potreba aby stiraci gufera byla pokud to bude napr replika v zelene barve, pak jsou mekka i za studena. bude jekspis potreba je vymenit znova a doporucil bych i stiraci krouzky na pistech.
Email |
| |
|
Anonymous | Wednesday 15 December 2004 - 23:42:46 | | |
Diky moc NIO , tie stirace gufera boli original od GM , ale nieco je asi aj s Lambda sondou. Dost blbne aj motor , zvykne to trhat a ked pridam plyn tak to urobi tak akokeby nemal vzduch a dusi ho . Po opatovnom zoslpnuti plynu ide dobre , asi by to chcelo nejaky pocitacovy test. |
| |
|
Lib | Thursday 16 December 2004 - 08:47:11 | | |
to skubani by mohl byt egr ventil, tu diagnostiku lze jen doporucit |
| |
|
Anonymous | Friday 28 January 2005 - 19:56:28 | | |
cauko som tu zase , ten olej mi zerie stale, bol som v servise aby mi zmerali tlaky vovalcoch a tlaky boli v poriadku . Sviecky su pekne ciste , nie cierne, akokeby spalovalo olej, ani z vyfuku mi nehadze olej . Teraz mi zerie 1 l oleja na 500 km.Takisto mi povedal , ze to nemoze byt ani guferami na ventiloch , zeby tolko nezralo oleja. Mam aj deravy vyfuk a servisak mi poradil aby som ho dal urobit , ze to je mozno koli tomu ,ze lambda sonda vykazuje blbosti. Prosim Vas poradte mi , ja uz som v koncoch |
| |
|
NIO | Saturday 29 January 2005 - 08:24:57 | | |
Anonymous62.197.197.66 napsal ... cauko som tu zase , ten olej mi zerie stale, bol som v servise aby mi zmerali tlaky vovalcoch a tlaky boli v poriadku . Sviecky su pekne ciste , nie cierne, akokeby spalovalo olej, ani z vyfuku mi nehadze olej . Teraz mi zerie 1 l oleja na 500 km.Takisto mi povedal , ze to nemoze byt ani guferami na ventiloch , zeby tolko nezralo oleja. Mam aj deravy vyfuk a servisak mi poradil aby som ho dal urobit , ze to je mozno koli tomu ,ze lambda sonda vykazuje blbosti. Prosim Vas poradte mi , ja uz som v koncoch
tak vyrid servisakovi, ze lambda sonda nema s olejem ani vyfuk s olejem nic spolecnyho.
jak rikam, gufera na ventilech, stiraci krouzky na pistech, tesneni pod hlavou-prorazeny mazaci kanal do valce. pookud to nikde netece, tak pokud je ovalita valcu jeste v norme a das i cely sady pistnich krouzku, tak na 90% to zrat uz nebude. |
| |
|
Anonymní | Monday 28 February 2005 - 22:36:40 | | |
No cauko uz som tu zase nazad . Minuly tyzden som bol na emisnej kontrole zistit co ide z vyfuku, HC som mal az 600, opel udava max. 100. A bola tam velmi bohata zmes , auto bolo zahriate . Tak som isiel potom do oplu na diagnostiku a tam mi povedali , ze zle cidlo na meranie teploty nasavaneho vzduchu - 13,040 sk . a vsetko ostatne pracuje tak ako ma. Doma som sa pomeral cidlo podla Autodata a zistil som ze ma taku hodnoty ako ma mat a krasne reaguje na teplotu. Prosim vas poradte mi , ktore cidla maju vplyv na bohatost zmesi . Inac olej mi prestalo zrat asi tak na 300 km (asi zazrakom) a potom zacalo zase. Zatial diky moc |
| |
|
Anonymní | Wednesday 02 March 2005 - 10:48:54 | | |
ohledně EGR ventilu...na mojí corse 1,2i 8v EGR není, je vubec v těch corsách??? |
| |
|
riwal | Wednesday 02 March 2005 - 10:51:15 | | |
Ale je. |
| |
|
Anonymní | Wednesday 02 March 2005 - 14:20:03 | | |
Neviem , ci je aj v mojej corse 1,0 12 v EGR ventil, ale ja som nikde nenasiel prepoj medzi vyfukom a sanim , neni tam ziadna hadica . Riwal mohol by si poradit ako to najdem ? Zatial diky |
| |
|
|