Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Manuální klimatizace |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
pzeleznik |
| ||
Host | Zdravím všechny opláky, doufám že svùj pøíspìvek jsem umístnil na správné místo. Je po zime a já ... jsem si konecne vzpomel že bych mohl zkusit klimatizaci. Jiste už všichni zkušení víte-nejede. Zapl jsem ji, otacky motoru stejné a ani na spotrebe se to neodrazilo. Tak ted zacínám studovat co s tím. Loni mi v servisu doplnovali nápln, údajne se tam vlezlo 3,5 jednotky. 1. Je možné, že pres ty extrémní mrazy mi toho nekde uteklo tolik, že tam není žádný tlak a proste to nefunguje? 2. Jak bych mohl doma zjistit eventuelne únik? 3. Má nekdo zlatou radu? Predem dekuji. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | pzeleznik napsal ... Zdravím všechny opláky, doufám že svùj pøíspìvek jsem umístnil na správné místo. Je po zime a já ... jsem si konecne vzpomel že bych mohl zkusit klimatizaci. Jiste už všichni zkušení víte-nejede. Zapl jsem ji, otacky motoru stejné a ani na spotrebe se to neodrazilo. Tak ted zacínám studovat co s tím. Loni mi v servisu doplnovali nápln, údajne se tam vlezlo 3,5 jednotky. 1. Je možné, že pres ty extrémní mrazy mi toho nekde uteklo tolik, že tam není žádný tlak a proste to nefunguje? 2. Jak bych mohl doma zjistit eventuelne únik? 3. Má nekdo zlatou radu? Predem dekuji. Jestli ti tam připoslední naplnění dali kontrastní látku, což v Opelu dělají automaticky, tak to zjistíš UV lampou. | ||
| |||
pzeleznik |
| ||
Host | To nevím, ale v Oplu mi to nedelali, mel jsem to v Temposervisu Brno. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Jestli je tam tlak zjistis, kdyz lehce zatlacis na servisni ventilek, podobny jako na kolech (po sundani vicka) - pokud neni tlak, jde velmi lehce zmacknout, pokud nejde (nebo si foukne) tak v tlaku problem asi nebude (aspon aby se to zaplo). Jestli je kompresor zadelany od oleje, tak je jasne spatne tesneni na hrideli, obecne je misto uniku dost od oleje. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
pzeleznik |
| ||
Host | Prosím Te a kde to mám hledat, trosku me naved.Knizku Jak na to sice mam, ale co se tyce klimy zak je tam odkaz-do servisu.Je teda pravda, že kdyz otevru motor a z pohledu vlevo vepredu u krytu motoru je PVC trubka silnějsiho prumeru a ta se mi vzdycky zadela od oleje a ja jeste neprisel na to od ceho, tak nevim jestli to ma souvislost. | ||
| |||
Henry |
| ||
Host | Ja som podobne skusal tlak, ked mi klima nesla. Tlak tam bol, fakt riadne ta napln z ventilu zasycala a myslel som, ze v naplni problem nie je. Napokon som to dal predsa pozriet chladiarovi a musel doplnit stvrtinu naplne. Druha chyba sa nasla v zadretom ventilatore klimy. Po zahriati chladica vysadzovala, pripadne v tom najvacsom teple nesla. A ja som sa mohol divit, preco fungovala najma pri dlhsej jazde z kopcov Sranda bola, ze vtedy mi to v Opli na Techu nenasli, mal som cistu pamat zavad a az ked kupili novy Tech, naraz tam chyba bola... zbytocne som k tym blbcom chodil, nikdy na nic neprisli. | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | pzeleznik napsal ... To nevím, ale v Oplu mi to nedelali, mel jsem to v Temposervisu Brno. Aaaach...Temposervis Brno... ještě jsem neslyšel o nikom, kdo by od tam vyjel a nemusel to po nich spravovat... Ještě mě napadá taková kravina... bylo nad 4 st. C, když jsi zkoušel klimu? Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | pzeleznik napsal ... Prosím Te a kde to mám hledat, trosku me naved.Knizku Jak na to sice mam, ale co se tyce klimy zak je tam odkaz-do servisu.Je teda pravda, že kdyz otevru motor a z pohledu vlevo vepredu u krytu motoru je PVC trubka silnějsiho prumeru a ta se mi vzdycky zadela od oleje a ja jeste neprisel na to od ceho, tak nevim jestli to ma souvislost. Jdi po trubkach od klimy a najdes tam na kazde plastovou krytku. je to nizkotlaky a vysokotlaky okruh. | ||
| |||
pzeleznik |
| ||
Host | Tak jsem zpátky a mám co psát. Využil jsem nabídky jedné renomované a znackové firmy v Brne (název jarního srazu v Brne), meli jako každá firma nabídku které jsem jako majitel oplu neodolal. Výsledek? Klima byla odzkoušena, tzn. naplnena s barvou a chladic klimy (kondenzátor) je prý deravý, proto mi to ani nešlo pustit. Mimo další nabídky ke kontrole jsem využil i výmenu brzd.kapaliny a kontrolu brzd. Tak a tady je ten kámen: po prevzetí vozidla-s 2 hod. spoždením než jsme byli domluveni jsem s vozidlem odjel a po prvních metrech jsem pozoroval že pedál brzdy nejak padá. Jelikož jsem jel na víkend mimo Brno, tak jsem to nechal a jel se rekreovat.Samo že jsem jezdil a po case se dokonce rozsvítila kontrolka brzd.Tak dnes, než jsem odjíždel od hotelu tak jsem nelenil a lehl pod auto, prítelkyne šlápla na brzdu a me lezli oci z dùlku a kapalina taky. Oni proste u zadního kola nedotáhli odvzdušnovací šroub.Tak se na ne v úterý chystám, když už neco clovìk opomene tak urcite né brzdy. Zpátecní cestu jsem absolvoval pouze s rucní brzdou. __; Lze opravit ten chladic nekde v okolí Brna, nebo jinak je opravitelný? | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | pzeleznik: tak to je fakt hustý.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |