Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Odpojeni EGR u diesla |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Skylord |
| ||
Host | Muzete nekdo popsat postup jak odpojit EGR u diesla (DTL, DTH)? Vim, ze diskuzi na tohle tema uz bylo hodne, ale nikde neni uvedeno jak to presne provest. Pouhe zaslepeni te slabe hadicky zpusobi chybu motoru. Je tam asi nejake cidlo podtlaku. Nasledne odpojeni baterky nepomuze, jak nekdo radil. Je tedy jedina moznost zaslepit ten otvor? Da se nekde najit navod jak to nejlepe udelat? Nerad bych vymyslel co uz je vymesleno. Predem dik. | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | u dieslu to nejde protoľe se tim ovládá i turbo... | ||
| |||
Skylord |
| ||
Host | Ses si jistej. Co takhle: zaslepit tu diru z vyfuku a misto EGR dat nejaky ty zaslepky. EGR nechat pripojeny, aby jako vyrovnaval ten podtlak... auto nic nepozna a ty sr..ky z vyfuku do motoru nepolezou ??? | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | je zajimave ze u nekterych aut to jde normalne a u nekterych se rozsviti kontrolka. Ti myslim samo ropaky od opla. Ja to vzdy zkusim. vycistim cele sani a pak zaslepim hadicku k egr. nekomu se to rozviti hned, jinemu az po mirne jizde ale pri pridani plynu zhasne. podle toho to tam necham nebo odpojim. je to zajimave. | ||
| |||
Anonymous |
| ||
Host | To je problem,jednotka zjisti nefunkcni EGR podle merice hmotnosti vzduchu.Zkousel jsem to asi u 10 Zafir a vzdycky ho pozna,ze nefunguje...... | ||
| |||
Anonymous |
| ||
Host | Kontakt na me je Email jeste EGR-kdyz odpojite klapky vzduchu,je to jednotce jedno,ale kdyz odpojite EGR-rozsviti se disgnostika a ztracite vykon.Je to blby,ale je to tak.Zkousel jsem pridavat naftu pres jednotku a korigovar EGR pres Tech 2,ale bez uspechu. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Jo, je to tak, sám jsem to psal v poradně VéBé. Mně se to rozsvítilo vľdy aľ potom, co jsem jel a vyřadil a dojíľděl na volnoběh. Pak se mrące motoru jakoby nechtělo, ale rozjela se od cca 1700 ot. a diagnostika zhasla. Myslím si, ľe je to dáno podtlakem v sání-na volnoběh je totiľ turbo v cestě vzduchu do válců překáľkou. To samé je při přidání plynu, neľ se turbo rozjede a začne tlačit, coľ odpovídá otáčkám motoru 1700. Egr sice je i na obsah NOx ve výfukových plynech při volnoběhu, ale je podle mne i na to, aby zajistil alespoň nějaký objem vzduchu do válců, neľ se masa nasávaného vzduchu uvede do pohybu - čímľ se samozřejmě zajistí i větąí objem výfukových plynů, neľ kdyby tam ąel jen čistý vzduch při náhlém přidání a tím se i dříve roztočí turbo a začne dříve dávat. Myslím si, ľe by se to dalo odstranit elektrodmychadlem - ventilátorem, které by se rozjelo a dávalo vzduch jen v okamľiku, kdyľ by se ŘJ snaľila otevřít EGR podtlakem. Teď dělám velké dmychadlo na jedno RC letadlo a tok ho moľná do jara vyzkouąím a poznatek napíąu. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | napisu jeste jeden poznatek. odpojeni EGR u ropaka jde jen v pripade, ze je uz nejak mirne vadna vaha vzduchu. pak to funguje bez problemu. S plne funkcni vahou je to nemozne. jen pripadnym vymazem v ecu. | ||
| |||