Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Přestavba TDi na fritovací olej |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Yanek |
| ||
Host | Už máte nějakou zkušenost s přestavbou a s provozem TDi v Zafiře na fritovací olej? __; | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Yanek napsal ... Už máte nějakou zkušenost s přestavbou a s provozem TDi v Zafiře na fritovací olej? __; Zkus napsat do TV Nova, myslim ze to testovali v poradu Na vlastni oci. | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | no,tak tyhle starosti bych chtěl mít.Kup si k tomu alespon balík hranolek když už z toho bude friták.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | ja radeji krokety. a neslyseli jste o bioplynu do zafiry??? ze bych si k veceri dal hrnec fazoli a prez noc si to naprdel do nejake tlakove nadoby?? ?lola | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Navic to auto je docela hybrid, kastle z Opelu (Zafira) a motor TDi z VW .... | ||
| |||
JT |
| ||
Host | NIO napsal ... ja radeji krokety. a neslyseli jste o bioplynu do zafiry??? ze bych si k veceri dal hrnec fazoli a prez noc si to naprdel do nejake tlakove nadoby?? ?lola Bioplyn nezatracuj lidi budou s...át furt, akorát je problém ve stáčení bo je jen na čistírnách odpadních vod | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | No abych řekl pravdu,pěkně se tu do tebe pustili kolegáčkové moji,ale musím se k nim přidat.Nemusíš dělat vůbec žádný úpravy protože máš předehřev fitru.Akorát nám pak napiš co už si všechno musel opravit a hlavně jak dlouho ti to motor trpěl.Když jsem jezdil na Liazu tak tam šéf kupoval tzv. Ekonaftu.Bylo to palivo vyvinuté pro naftové motory a komplet to dokázalo zkurvit minimálně palivovej systém .Tak si představ co s tím udělá fritovací olej,kterej není určenej pro motory.A to nemluvím otom že liazka je oproti tvému autu veterán.Když chceš ušetřit ,kup si jízdenky na MHD. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
X3 |
| ||
Host | Fritak je nahodou zajimava alternativa... Vy se ted posmivate... ale jednou se tu budem treba stejne zurive rubat mezi sebou, jestli je lepsi LPG nebo Fritak... paz nafta a beno budou uz davno vyzareny Vrabci si cvrlikali, ze fritak musis vohrat tak na 80 stupnu a pak ma takvou hustotou, ze nehrozi zmrveni cerpadla a spol... Starsimu Merglovi to prej chutna i bez toho... nekde jsem na netu cetl stranku (v Nemcine), kde chlapek psal a dokumentoval vcetne makrofotek casti palivovy soustavy po X 000 km a prej uplne v pohode... ale Byly to mercedesy (2) - odkaz jsem uz nenasel, ale "ask the google..." tady na OCR s tim asi nikdo pokusy nedelal, paz tady maji lidi svoje auta moc radi na takovyhle pokusy... prohledej internet... a nezapomen na kecup... | ||
| |||
RRAAFF |
| ||
RRAAFF Uživatel #519 Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16Příspěvků: 965 | Bez speciální úpravy na toto bych to nezkoušel. Kup si nějakýho prastarýho Kadetta 1,6D,tam to máš jedno.Tady by to byla v případě poškození docela škoda. Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není Škoda Fabia Combi 70kW, 2023 | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Nesouhlasím s tím názorem na Bionaftu. Možná to někomu udělalo bordel v palivové soustavě, ale to při prvním tankování, když ji nalil rovnou plnou nádrž a ještě také díky tomu, že tam měl bordel z pochybného tankování a dlouhého provozu předtím. My jsme na Citroenu BX 1,9 TRD tankovali pouze bionaftu a moc mne mrzelo, že ji přestali vyrábět v tom původním množství a že ji dokonce ještě i zdražili. Ve skutečnosti je to směs nethylesteru řepky s normální naftou v poměrech 30%:70% objemových. Motor na to jezdil stejně dobře jako na normální naftu! To myslím smrtelně vážně! Navíc to vzhledem k mazivostním vlastnostem onoho methylesteru lépe chránilo vstřikovací čerpadlo, protože má vlastnosti jako ricinový olej, který se průchodem přes spalovací proces nezmění v uhlík - prostě nekabonizuje a stále maže. Problém je jen v tom, že se doporučuje, aby se dával do aut, které jsou každý den v provozu. Garážníci, kteří natankují a jednou za 14 dní nebo měsíc vyvezou maminu na nákup do Kauflandu, tak těm to samo udělá v nádrži bordel, bo methylester není vůči kyslíku tak stabilní jako palivo z bituménů a živic. Jinak si zvykejte, protože od příštího roku nejpozději, budeme všichni jezdit na směs nafty, která bude obsahovat 5% methylesteru řepky! Je to politika EU! Benzín bude zase obsahovat 10% kvasného lihu! Jinak dovětek - rok předtím, než jsme Citroena prodali,tak mi odešlo těsnění pod hlavou a rovnou jsem nechal měnit i pístní kroužky a musím říci, že ty staré byly stále funkční a rozhodně nebyly zapečené, jak by se někdo mohl domnívat! _; Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |