Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Ruční brzda |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Riwal: zkus v rámci represe (po vysvědčení na konci ledna) udělit tenhle úkol synátorovi. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Myąlenka dobrá, ale ta realizace - nevim, nevim. Asi bych se zase vzteknul a dodělal bych to sám. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Riwal: ..jo tak to znám velmi dobře.Dneąní generace zná hlavně jen izolačku a sekunďák..., jinak tyhle stavy mám i já ve vztahu ke svému potomkovi. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Anonymous |
| ||
Host | Pokud ta brzda nebrzdí - manľelka ji musí zatahovat obouruč - aby to stálo v mírném kopci - seřizuje se to stejně jak uvedeno výąe, nebo mám hledaj nějaký ątelung někde blíľ páce? Mimochodem na sněhu jsem s tím zkouąel blbnout a kola jsem zablokoval, ľádná rána se neozvala. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Anonymous: správné seątelování je tak, jak je popsáno výąe! Samo, ľe se dá utahovat i pod plastovým překrytem páky, ale to ná vliv jen na délku tzv. kroku vlastní páky, ale nikoliv na správnou fci vlasních čelistí v bubnu. Prostě to není Fáčko atp., které mělo pakny vzadu i na noľní pedál a byl tam samostav. Tyhle pakny jsou JEN na ručku.Vľdy musíą sundat kolo a seątelovat. Pokud to budeą dělat sám a nikdy jsi to nedělal, tak ti doporučuji to výąe popsané a navíc jeątě tuľkovou svítilnu, kterou si posvítíą dovnitř bubnou vedlejąím volným otvorem, abys viděl, jak ten rozpínací stavěcí mechanismus vypadá. Nahoře jsou proti sobě konce paken, mezi těmito konci je váleček se závitem uvnitř a ąroubem, jehoľ hlava vypadá jako ozubené kolečko (teda ty zuby jsou o dost větąí neľ normální ozubení) a pod tímhle zařízením je nataľená pruľina, která k sobě stahuje konce paken, aby nedrhly o buben. Nastavujeą tak, ľe tímhle kolečkem (ąroubovákem)točíą směrem k pruľině (tlačíą na dolní část ozubení), čímľ rozevíráą pakny od sebe. To děláą tak dlouho, dokud lze bubnem točit. Musíą to ale udělat na obou kolech současně, jinak při daląí STK neprojdeą při testu ruční brzdy. Pak je sjedeą při mírně zataľené ruční brzdě - viz výąe. Vypadá to sloľitě, ale kdyľ to uděláą jenou, tak ten grif dostaneą a je to brnkačka. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |