Autor
|
Příspěvek
|
Iveta | Saturday 14 October 2006 - 10:02:01 | | |
| |
|
Martas | Saturday 14 October 2006 - 10:04:39 | | |
Iveta napsal ... Nazdárek, mám Astru G a potøebuji dotáhnout ruèní brzdu. Jak na to? Dìkuji. I.L.
Zalezi na tom jestli mas vzadu bubny nebo bubnokotouce. |
| |
|
Iveta | Saturday 14 October 2006 - 10:12:05 | | |
Bubny. |
| |
|
Martas | Saturday 14 October 2006 - 10:20:12 | | |
Iveta napsal ...
Bubny.
Rucni brzda u auta s bubnama se za idealnich podminek serizuje pouze pritazenim tahel pod madlem rucni brzdy aby tato zabirala na cca. 3 zub, protoze ma samostavy, ktere by mely samy vymezovat vuli mezi bubnem a paknou. Bohuzel ty samostavy casem prestanou fungovat a lze to bud doseridit samostavy, ale lepsi je sundat bubny a ty samostavy poradne ocistit a nastavit. |
| |
|
Iveta | Saturday 14 October 2006 - 10:40:57 | | |
Tak díky,to sama asi nezvládnu.Pá. __; |
| |
|
B.F.G. | Friday 27 October 2006 - 11:47:57 | | |
Jak rozdelat, bubny, a nastavit samostavy? Jeste jedna vec, mimo toho, ze se mi velice rychle rucka rozsteluje, tak mi pri mokru zadni pravy buben, vydava pri brzdeni zvuky (po stani caca 12hodin a vice) jako kdyz soustruzite, po "vybrzdeni" to prestane, v oplu mi tvrdili ze to rozdelali a ze je vse ok. Ale proc to teda dela jen jeden buben?? RV 2003 50tkm. |
| |
|
VGT | Friday 27 October 2006 - 12:52:07 | | |
2 B.F.G.: ten "soustružnický buben" na funkční brzdné ploše rychleji koroduje. To je vcelku běžná věc. A proč to ten druhý buben nedělá? Je to tím, že každý z těch bubnů je z trošku jiného materiálu (jiná várka taveniny při odlévání bubnů, možná i jiný výrobce). |
| |
|
B.F.G. | Sunday 29 October 2006 - 19:56:39 | | |
Diky, a jak se da doma dostat do bubnu a seridit ty samostavy? Je potreba nejake naradi, aspon lehky popis prace... |
| |
|
Martas | Sunday 29 October 2006 - 20:39:25 | | |
B.F.G. napsal ...
Diky, a jak se da doma dostat do bubnu a seridit ty samostavy? Je potreba nejake naradi, aspon lehky popis prace...
Zalezi na tom jestli mas jen bubny nebo bubnokotouce ....
Tady mas od Ypera navod na serizeni bubnokotoucu :
Seřízení ruční brzdy u VeB
1) povolit šroub pod plastovým krytím ruční brzdy 2) sundat pravé kolo a kontrolní díru v bubnokotouči postavit na 12tou nodinu 3) tímhle otvorem vsunout šroubovák a rozpínací rohatkou (ozubená matička) točit směrem dolů tak dlouho, dokud jde s bubněm točit 4) ten samý princip použít i na levém kole, ale musí se s rohatkou točit zase nahoru 5) dotáhnout napínací šroub lanovodu pod ruční brzdou tak, aby i při největším tahu ruč, brzdy se zastavila na max. 7. zubu 6) rozjet se dopředu a mírně zatáhnout ruční brzdu (pozor - bouchne to!) a ujet s ní několik desítek metrů (i 100m) 7) tím se rovnoměrně obě strany sjedou pak případně opět mírně dotáhnout napínák pod ruční brzdou! 9) dozadu nám ale VéBé budou stejně pořád brzdit na ho*no, proto raději vždy ještě zařazuj zpátečku! 10) brzdy máš seřízené - pokud ovšem už nejsou v háji pakny!
Pro bubny je postup v principu stejny, jen ucinek ma byt na 3 zubu a serizeni nahrubo se dela pri sundanem bubnu ktery pak jde dost blbe nasadit a u starsiho auta ty samostavy je potreba poradne vycistit a i tak casem zase prestanou fungovat ..... |
| |
|
|