Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
přečipování |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Corlis |
| ||
Host | spotřeba je super, to je fakt, počítal jsem to po ceste pha-příbram-pha při 140-150km/h, 6,3 litrů, při naprosto normoš klidánko cigárko 90-100km/h cca 5,2l . Je to sice hlučný, ale fakt to jede slušně a kopečky nekopečky.. | ||
| |||
josef |
| ||
Host | no jo tak to asi ta spotřeba tak sedí to jak jsem to počítal já najl jsem asi nějak 220km a vyšlo mi to taky nějak kolem 6,4-6,5 l/100km prvně sem myslel že to je hodně ale asi to je tak normál | ||
| |||
Stenatko_Kokrspanela |
| ||
Host | Osobně teda zvažuji chip tuning na 2.0DTi 74kW (po chipu 92kW) dlouho jsem zvažoval jak moc ten chip potřebuji k VB Caravan a beru to jako možnou rezervu ve výkonu, kterou nemusím využít.... Vlastně jen klesne spotřeba, protože auto nebudu muset točit do vysokých otáček oproti současnému stylu jízdy.... až to bude hotový podám reference (jak prvotní dojmy tak výsledek měření spotřeby za 1000km) | ||
| |||
PatrikNet |
| ||
Host | Ahoj, uz jsi to chipnul? Kde a za kolik? Mam stejnou Vectru (2.0 DTI) a je tp bida ten motor... | ||
| |||
Hombre |
| ||
Host | Tak to jsem teda zvedav, jestli u toho nazoru vydrzis i po chipu _; . Alespon mi to proste nejde, vedet, ze to auto jede a nedat tomu kour mam 2.0 dti po chipu od BITPOWER a silu motoru si fakt uzivam. | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | Hombre napsal ... Tak to jsem teda zvedav, jestli u toho nazoru vydrzis i po chipu _; . Alespon mi to proste nejde, vedet, ze to auto jede a nedat tomu kour mam 2.0 dti po chipu od BITPOWER a silu motoru si fakt uzivam. no,fandi ti.To co mě slibovali u Bitpoweru a jak se chovali,to bylo dost odstrašující,možná u dieselu to je jiné.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | 1,7 (X17DTL) od opla nema cenu chipovat, 1,7 od Isuzu (Y17DT) ano, ale narust neni to co by se od toho zadalo. 2,0 DTI nema moc vyznam v provedeni DTL. DTH ano. to pak jede jako chipnuta octavka. Velmi doporucuji chip na motor Y22DTR tam uz je to uplner o necem jinem. narust zrachleni a kroutaku uzasny. Benzinaky bez turba nema moc vyznam chipovat, jelikoz narust je minimalni jen okolo 16%. pokud to ma turbo tak ano. | ||
| |||
fee |
| ||
Host | muzu potvrdit, mam vectru B 2,2 dti upravenou z 92 na cca 113 kW , je tezke stim jezdit normalne, zrychleni a sila motoru to uzasne, je to proste drazdidlo na oktavky | ||
| |||
Koudy |
| ||
Host | To můžu jen potvrdit mám zkušenost s VeBe 2,2 DTI 118 kW, 348 N.m krouťák, měřeno na brzdě a svezení naprosto neuvěřitelný. | ||
| |||
Igi |
| ||
Host | NIO napsal ... 1,7 (X17DTL) od opla nema cenu chipovat, 1,7 od Isuzu (Y17DT) ano, ale narust neni to co by se od toho zadalo. 2,0 DTI nema moc vyznam v provedeni DTL. DTH ano. to pak jede jako chipnuta octavka. Velmi doporucuji chip na motor Y22DTR tam uz je to uplner o necem jinem. narust zrachleni a kroutaku uzasny. Benzinaky bez turba nema moc vyznam chipovat, jelikoz narust je minimalni jen okolo 16%. pokud to ma turbo tak ano. Prečo nemá význam čipovat 2,0 DTL, keď je to ešte lenivejšie ako DTH ? Aký dosiahne výkon po prečipovaní ? | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |