• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Servo jde/nejde - Astra G 98
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
JPB
Thursday 26 October 2006 - 20:51:24 Citovat
Host
Zdravim. Potreboval bych poradit se servem. Chova se docela podivne, obcas jde, obcas ne, je zvlastni, ze vytuhne nebo je ztuhly, kdyz auto nastartuju a nebo pri nizsich teplotach pod 8°C pak chvilku jde a pak vytuhne treba v zatacce nebo v situaci kdy to nejmin potrebuju V lete funguje bez problemu (krome maly chvilky po startu, kdyz prekonam odpor volantu). Zkousel sem, jak tu psal v jednom vlakne prťka, nastartovat, nechat klesnout otacky pod 1000 a malinko otocit doprava nebo doleva volantem a el. motorek v pohode naskocil, jen sem si vsim zajimavy veci, ze jakmile tem motorek naskoci, tak trosku pohasnou svetla i podsviceni pristrojovky. Nevedel by nekdo co s tim? Diky za kazdy napad.
prťka
Friday 27 October 2006 - 07:41:41 Citovat
Host
Myslím,že věděl to že ti pohasnou světla je úplně normální neb motorek serva má velký odběr...řešení je jednoduché...ale trošičku složitější na provedení...vysvětlím ti co se ti v servu zřejmě děje...nějaký kal nebo usazenina ti trčí někde v oblast přepouštěcích kanálků nebo na tlačném píst....když ráno nastartuješ a je chladno,vše je stuhlé a stáhlé...když chceš otočit,tak ta lepkavá usazenina ti drží přepouštěci ventil nebo pístek a nechce povolit...když přitlačíš,tak ji utrhneš a ještě pár zatáček ti pořád brání než se naruší.....všimni si ,že jak ji utrhneš,tak už jde servo normálně,než ale začneš točit na druhou stranu...pak to zase musíš utrhnout...je tomu tak?....když je teplo je vše volnější a není tak stáhlé...a i ta usazenina je řidší a tím se to neprojevuje...tak dost rozumování a k řešení

Auto zvednout...nevím jestli to budeš dělat sám nebo v servise....v servise na zvedák...odšroubovat obě trubičky ze serva...budu to tak nyzývat i když servo je ta nádoba s motorem co pohání kapalinu...ta trubka je vlasně řízení...takže odšroubovat ty dvě trubičky co vedou z převodky na trubku...odšroubovat je na trubce...a pomalu otáčet volantem tam a zpět až vyteče veškerá kapalina....pak ještě nastává druhá věc horší...jak dostat kapalinu z nádobky...je tam zubové čerpadlo,které nepustí kapalinu dolů...nevím jak dostat tu kapalinu ven než odšroubovat tu nádobku a otočit ji a vylít obsah.......jak budeš mít vše prázdné koupíš kapalinu do automatických převodovek Castrol TQ Dexron III...mají ji i v TESCU...pozor záleží od jaké firmy servo máš...do jednoho typu se vleze 0,7l a do druhého 1,1l...naliješ to do nádobky a odvzdušníš...odvzdušníš to tak ,že nastartuješ a pomalu otáčíš volantem tam a zpět a při tom dolíváš ...nepřelívat ,kapalina musí být mezi ryskami....ta kapalina má tak neuvěřitelné vlastnosti,že ti ten kal rozpustí a budeš mít pokoj...takjak jsem to popsal musí být přesný postup...pokud necháš kapalinu v bandasce nebo nedáš tu kapalinu co jsem uvedl,tak _;

[ Upraveno Friday 27 October 2006 - 07:45:32 ]
VGT
Friday 27 October 2006 - 10:10:31 Citovat
Host
Ten popis funkce hydraulického posilovače řízení, co píše Prťka, je pěkně zpracovaný. Jen mě zaujala jedna věta.
prťka napsal ...

... to že ti pohasnou světla je úplně normální neb motorek serva má velký odběr

Já mám Opla tedy o generaci staršího, ale hnané to mám plochým (drážkovaným) řemenem od klikového hřídele. Vy máte na VeB či AG hydraulické čerpadlo hnané elektromotorem?
JPB
Friday 27 October 2006 - 12:16:36 Citovat
Host
Moc moc dekuju za vycerpavajici popis a navod Hned jak bude moznost, tak se do toho pustim, snad to bude zase dungovat _;
prťka
Friday 27 October 2006 - 13:04:31 Citovat
Host
Václave představ si ,že chceš otočit a servo točí a nejde to....rveš jako kůň a veškerá síla jde do serva ,aby to urvala...až tam ten kal nebude nic pohasínat nebude měl jsem to to samé...přesně vím o čem mlůvím
VGT
Friday 27 October 2006 - 15:56:36 Citovat
Host
Dobrá, rozumím, i jsem tě za tvůj příspšvek pochválil, ale ptal jsem se : "Vy máte na VeB či AG hydraulické čerpadlo hnané elektromotorem?".
prťka
Friday 27 October 2006 - 16:04:31 Citovat
Host
Václave...VeBe má čerpadlo hnané řemenem...a AstraG má čerpadlo hnené el. motorem...výhoda AG je ta že otáčky motorku serva nejsou závislé na otáčkách motoru,ale na ŘJ...takže když pojedeš po dálnici teoreticky ,která je idealně rovná a 200 km nepotočíš volantem...tak 200km ti se nebude točit el. motor čerpadla serva...opel tvrdí úspora 0,6l benzínu na 100km...nevím...podle mě nesmysl...vlastně pořád deáváš volantu impuls

[ Upraveno Friday 27 October 2006 - 16:06:38 ]
VGT
Friday 27 October 2006 - 16:38:53 Citovat
Host
Ano, tohle jsem chtěl vědět. Díky. A asi při jak velkém natočení volantu sepne ten elektromotor?
prťka
Friday 27 October 2006 - 17:07:58 Citovat
Host
je tam na volantě Václave nějaký...spínač..el. mag. šméjd...já tomu nerozumím...na kroužku airbagu...fakt nejsem elektronka
B.F.G.
Sunday 29 October 2006 - 20:01:52 Citovat
Host
Jedna drobnost k funkci serva, kdyz bylo auto nove, tak slo servo "az moc" a plynule a lehce, po nejake dobe (caca 3 roky) __; jde servo jakoby trhane, zvlas patrne je to pri rizeni jednou rukou. Jde s tim neco delat?

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2079 sec,0.1548 z toho dotazů.