Autor
|
Příspěvek
|
JPB | Thursday 26 October 2006 - 20:51:24 | | |
| |
|
prťka | Friday 27 October 2006 - 07:41:41 | | |
Myslím,že věděl to že ti pohasnou světla je úplně normální neb motorek serva má velký odběr...řešení je jednoduché...ale trošičku složitější na provedení...vysvětlím ti co se ti v servu zřejmě děje...nějaký kal nebo usazenina ti trčí někde v oblast přepouštěcích kanálků nebo na tlačném píst....když ráno nastartuješ a je chladno,vše je stuhlé a stáhlé...když chceš otočit,tak ta lepkavá usazenina ti drží přepouštěci ventil nebo pístek a nechce povolit...když přitlačíš,tak ji utrhneš a ještě pár zatáček ti pořád brání než se naruší.....všimni si ,že jak ji utrhneš,tak už jde servo normálně,než ale začneš točit na druhou stranu...pak to zase musíš utrhnout...je tomu tak?....když je teplo je vše volnější a není tak stáhlé...a i ta usazenina je řidší a tím se to neprojevuje...tak dost rozumování a k řešení
Auto zvednout...nevím jestli to budeš dělat sám nebo v servise....v servise na zvedák...odšroubovat obě trubičky ze serva...budu to tak nyzývat i když servo je ta nádoba s motorem co pohání kapalinu...ta trubka je vlasně řízení...takže odšroubovat ty dvě trubičky co vedou z převodky na trubku...odšroubovat je na trubce...a pomalu otáčet volantem tam a zpět až vyteče veškerá kapalina....pak ještě nastává druhá věc horší...jak dostat kapalinu z nádobky...je tam zubové čerpadlo,které nepustí kapalinu dolů...nevím jak dostat tu kapalinu ven než odšroubovat tu nádobku a otočit ji a vylít obsah.......jak budeš mít vše prázdné koupíš kapalinu do automatických převodovek Castrol TQ Dexron III...mají ji i v TESCU...pozor záleží od jaké firmy servo máš...do jednoho typu se vleze 0,7l a do druhého 1,1l...naliješ to do nádobky a odvzdušníš...odvzdušníš to tak ,že nastartuješ a pomalu otáčíš volantem tam a zpět a při tom dolíváš ...nepřelívat ,kapalina musí být mezi ryskami....ta kapalina má tak neuvěřitelné vlastnosti,že ti ten kal rozpustí a budeš mít pokoj...takjak jsem to popsal musí být přesný postup...pokud necháš kapalinu v bandasce nebo nedáš tu kapalinu co jsem uvedl,tak _;
[ Upraveno Friday 27 October 2006 - 07:45:32 ] |
| |
|
VGT | Friday 27 October 2006 - 10:10:31 | | |
Ten popis funkce hydraulického posilovače řízení, co píše Prťka, je pěkně zpracovaný. Jen mě zaujala jedna věta.
prťka napsal ...
... to že ti pohasnou světla je úplně normální neb motorek serva má velký odběr Já mám Opla tedy o generaci staršího, ale hnané to mám plochým (drážkovaným) řemenem od klikového hřídele. Vy máte na VeB či AG hydraulické čerpadlo hnané elektromotorem? |
| |
|
JPB | Friday 27 October 2006 - 12:16:36 | | |
Moc moc dekuju za vycerpavajici popis a navod Hned jak bude moznost, tak se do toho pustim, snad to bude zase dungovat _; |
| |
|
prťka | Friday 27 October 2006 - 13:04:31 | | |
Václave představ si ,že chceš otočit a servo točí a nejde to....rveš jako kůň a veškerá síla jde do serva ,aby to urvala...až tam ten kal nebude nic pohasínat nebude měl jsem to to samé...přesně vím o čem mlůvím |
| |
|
VGT | Friday 27 October 2006 - 15:56:36 | | |
Dobrá, rozumím, i jsem tě za tvůj příspšvek pochválil, ale ptal jsem se : "Vy máte na VeB či AG hydraulické čerpadlo hnané elektromotorem?". |
| |
|
prťka | Friday 27 October 2006 - 16:04:31 | | |
Václave...VeBe má čerpadlo hnané řemenem...a AstraG má čerpadlo hnené el. motorem...výhoda AG je ta že otáčky motorku serva nejsou závislé na otáčkách motoru,ale na ŘJ...takže když pojedeš po dálnici teoreticky ,která je idealně rovná a 200 km nepotočíš volantem...tak 200km ti se nebude točit el. motor čerpadla serva...opel tvrdí úspora 0,6l benzínu na 100km...nevím...podle mě nesmysl...vlastně pořád deáváš volantu impuls
[ Upraveno Friday 27 October 2006 - 16:06:38 ] |
| |
|
VGT | Friday 27 October 2006 - 16:38:53 | | |
Ano, tohle jsem chtěl vědět. Díky. A asi při jak velkém natočení volantu sepne ten elektromotor? |
| |
|
prťka | Friday 27 October 2006 - 17:07:58 | | |
je tam na volantě Václave nějaký...spínač..el. mag. šméjd...já tomu nerozumím...na kroužku airbagu...fakt nejsem elektronka |
| |
|
B.F.G. | Sunday 29 October 2006 - 20:01:52 | | |
Jedna drobnost k funkci serva, kdyz bylo auto nove, tak slo servo "az moc" a plynule a lehce, po nejake dobe (caca 3 roky) __; jde servo jakoby trhane, zvlas patrne je to pri rizeni jednou rukou. Jde s tim neco delat? |
| |
|
|