Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Ruční brzda - výměna lanovodů |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
has |
| ||
Host | Ahoj Kluci, zjistil jsem, že mi na Astře G 16 V Combi 4 x kotouč, zarezlo lanko na ruční brzdě - nevrací se u levého zadního kola. Můžete mi poradit, jestli je to lanko spojené i s druhým zadním kolem, nebo jsou tam lanka dvě, kladka a krátké lanko na ruční brzdu? Dál bych se chěl zeptat, jak je to s STK a s brzdným účinkem při zabržděné ruční brzdě (musím jet do servisu na brzdové válce)? Díky | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Astra bude mít asi ručku zrovna tak jako Vectra - jedná se o dva lanovody - každý k jednomu kolu a ty se pak spoj pod autem - pod výfukem na třmen a z něj pak vede do auta už jen jeden lanovod a na páku ručky. Je to tak, jak jsi si myslel. Na STK, přestože máš 4x kotouč - resp. 2 x kotouč vpředu a 2x bubnokotouč vzadu, tak se účinnost ruční brzdy na válcích sleduje. Dělají to přímo na STK. Najdi si ve strších vláknech pojednání o bubnokotoučích - bylo napsáno spousta, jak se kontroluje a jak seřizuje a případně vyměňuje. Vpravo obrazovky je rubrika "Hledej" Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
hasák |
| ||
Host | Díky za radu, netušil jsem, že mám v zadu bubnokotouče __; | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | hasák napsal ... Díky za radu, netušil jsem, že mám v zadu bubnokotouče __; No na zadnim kole je provozni brzda kotoucova a rucni bubnova, proto bubnokotouc, protoze ta brzda ma oba "systemy" .... | ||
| |||
macil |
| ||
Host | Astra G nemá vzadu bubnokotúč. Len kotúč, alebo bubon. | ||
| |||
Dave |
| ||
Host | Lanko je spojené i s druhým kolem. Před týdnem jsem to kupoval. Prodává se to v jednom kuse (je to vepředu slisované) cena 840Kč a máš to komplet nové. | ||
| |||
prťka |
| ||
Host | Astra G má táhlo od ručky, a přes spojovací člen vede ke každému kolu lanko. Takže pokud chceš vyměnit lanovody k oboum kolům musíš koupit dvě lanka. Astra G nemá bubnokotouč, ale šroubový píst. Takže kromě toho, že píst funguje normálně při brždění, tak ještě je na šroubovici a při zatažení ručky se po ní zašroubuje a přitlačí kotouč | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Já vycházel z jeho tvrzení, kdy v původním příspěvku uváděl, že tam má 4x kotouč - Astra G Combi. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
prťka |
| ||
Host | Yper však jo...Astra s kotoučema vzadu nemá bubnokotouč...ale šroubový píst...ten co tlačí na destičku...taky jsem se pěkně natrápil , jak jsem měnil destičky...ten píst jsem svorkou mačkal, abych ho zasunul...a myslel jsem , že se po*eru a nešlo to....po dvou hodinách, kdy jssem byl mokrý i na ku*ách...bezradný tel. Niovi, že to mám nějaký rozbitý...a ten se málem počůral, jak mě slyšel...tím ,že je na šroubovici a jak se zatlačuje, tak se s ním musí otáčet a on se zatlačuje a zašroubovává _; | ||
| |||
Dave |
| ||
Host | Číslo LA BR.0690 Starline je u Autokelly 2x bovden 2x lanko + 1hrazdička ve které je to slisované, takže kuupuješ jen jeden kus na obě kola. Odkaz Možná že jiný výrobce to má na dva kousky. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |