Autor
|
Příspěvek
|
Hainz | Sunday 19 November 2006 - 06:23:01 | | |
| |
|
Martas | Sunday 19 November 2006 - 07:50:18 | | |
Mas pricpany odvzdusnovaci hadicky, dej si vyhledat uz se to tu obsirne prohledavalo ...
Kolik jsi toho benzinu natocil to co se tam ma vejit ? |
| |
|
prťka | Sunday 19 November 2006 - 08:44:03 | | |
Budeš mít ucpaný filtr odvzdušnění nádrže...řeš to co nejrychleji nebo si můžeš zdeformovat nádrž |
| |
|
JOB | Sunday 19 November 2006 - 10:22:41 | | |
To jsou následky, když se tankuje až po víčko !! Tankovat se má max. do vypnutí pistole když je zastrčená.
Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ |
| |
|
Hainz | Sunday 19 November 2006 - 13:28:50 | | |
Tak jsem o tom něco přečetl a docela jsem se vyděsil. Nenašel jsem ale kde se ten filtr nachází a ani nevím jestli se do toho mám pouštět sám. Jak zjistím jestli to jsou jen hadičky nebo filtr? Pod tím víčkem co je pod sedadlem najdu vlastně co? |
| |
|
Koudy | Sunday 19 November 2006 - 15:26:05 | | |
Palivové čerpadlo. |
| |
|
VGT | Monday 20 November 2006 - 14:53:28 | | |
Zafiru neznám, ale VeA má filtr odvětrání nádrže v pravém předním podběhu. Přístup je k němu zespodu (od PP kola - musí se vyndat plastová vložka blatníku). Do tělesa filtru vedou tři nátrubky. Na jednom je připojena hadička vedoucí z nádrže, na druhém hadička vedoucí na regenereční ventil a poté do sacího potrubí motoru. Třetím nátrubkem se přisává okolní vzduch. Kdyby byl ucpaný ten třetí nátrubek, tak by se to mohlo projevovat tak, jak píšeš. Nezdá se mi to však pravděpodobné (ale možné je úplně všechno). Spíše bych to tipoval na "zavzdušňovací potrubí nádrže".Bývá u jiných vozů poblíž otvoru pro tankování a je v něm ventil, který má zabránit úniku výparů paliva do ovzduší a vytékání paliva při převrácení vozu. Tento ventil může být přilepený. |
| |
|
Hainz | Tuesday 21 November 2006 - 06:42:16 | | |
VGT: včera jsem volal do servisu a taky se přikláněli k tomu ventilu co popisuješ Ty, takže asi u Zafiry bude. Odkud se k němu ale dostanu? Mleli něco o tom, že možná bude potřeba demontovat nádrž, což mi příjde dost práce. |
| |
|
Martas | Tuesday 21 November 2006 - 06:52:09 | | |
U AG/Zafiry je nadrzka s aktivnim uhlim umistena v podbehu pred spolujezdcem a 'ventilek" odvzdusneni je umisten na zacatku odvzdusnovaci hadicky ktera je z nadrze vyvedena zezadu zezhora rekneme z prostoru za palivovym cerpadlem.
[ Upraveno Tuesday 21 November 2006 - 07:04:42 ] |
| |
|
VGT | Tuesday 21 November 2006 - 08:55:38 | | |
2 Martes+ Hainz: no vida, oni jsou nakonec ta auta skoro všechna stejná . K přilepení toho ventilu v zavzdušňovacím potrubí nádrže mohlo dojít při tankování po hrdlo. Dá se někdy uvolnit jednoduše poklepáním na to potrubí. Také se dá při otevřeném víčku nádrže do zavzdušňovacího potrubí s citem fouknout. S vyndáním nádrže bych ještě počkal. U starších vozů, kde výše zmíněné způsoby nebyly úspěšné (tam by demontáž a montáž nádrže čítala polovinu ceny vozu) se to někdy řeší i tak, že se do víčka nádrže vyvrtá malá dírka (tento způsob však není ten správný). |
| |
|
|