Autor
|
Příspěvek
|
Jakub | Wednesday 12 October 2005 - 08:01:01 | | |
| |
|
tt | Wednesday 12 October 2005 - 09:07:11 | | |
Záleží na homologaci zařízení LPG. pokud tam je 00 tak máš smůlu, pokud 01 tak to de. Každopádně si pro upřesnění zajeď někam kde to montujou. Možná se to dá i nějak obejít. |
| |
|
JardaB | Wednesday 12 October 2005 - 11:05:53 | | |
Pochybuju, ze tovubec jde. Kazdopadne k tomu zarizeni musi byt hromada papiru a dalsi papiry musi dodat montazni firma. Co jsem zaslech rozhovor se zakaznikem, kdyz jsem u takove firmy byl, tak nechteli namontovat zarizeni do jineho auta, ani kdyz to puvodni montovali sami. Asi z toho muzou mit dost velky pru-ser. Dnes bych uz do nezapsaneho LPG nesel, zvlast kdyz je za dverma bodovy system.
Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti |
| |
|
tt | Wednesday 12 October 2005 - 18:45:54 | | |
Opravdu to je otázka typu homologace. Shodou okolností sem se dnes potkal s maníkem z firmy která dělá montáže a potvrdil mi to co sem už říkal. |
| |
|
Jakub | Wednesday 12 October 2005 - 21:23:00 | | |
zítra se zajedu zeptat na vrakoviště, jsou to auta dovezená z anglie, tak by to snad mohlo mít nějaký modernější systém, uvidim co se dozvim... ta homologace je vyražena jenom na bombě a nebo i někde na zplynovači? |
| |
|
tt | Wednesday 12 October 2005 - 22:00:44 | | |
Na všem, keždá část musí mít svou homologaci. |
| |
|
|