Autor
|
Příspěvek
|
Kajdo | Thursday 07 December 2006 - 11:10:02 | | |
| |
|
francoise | Thursday 07 December 2006 - 11:36:43 | | |
Měl jsem podobný problém, už mám jiný motor ( Po výměně oleje v motoru se mi asi po ujetí 500km začala rozsvěcet kontr.mazání. Po kontrole množství oleje v motoru jsem tomu přestal věnovat pozornost ( asi vadný čidlo ). Ovšem, když začal klepat, až bouchat, bylo pozdě. Hledal jsem proč - čidlo dobrý, vana dolu a ejhle. Nevím, co tam kdo kdy lil za olej, ale začaly se mi odlupovat kusy karbonu z motoru, až ucpaly sítko na sání olejovýho čerpadla. Problé jsem našel, ale pozdě. Teoreticky jsou všechny morory - co se týče mazání - stejný. Takže buď snímač tlaku oleje, nebo to sítko (přicpaný), anebo - to nejhorší, co se mi stalo u žigula před mnoha lety - rozlámal se mi olejový filtr a ucpal kanálky v motoru ( . Třeba má někdo další nápad, i já se rád v tomto směru poučím. |
| |
|
Kajdo | Thursday 07 December 2006 - 11:43:39 | | |
Pred vymenou oleja vycistil to sitko ale na dne vane bol usadnuty sajrajt, vyzeralo to ako mazlave mydlo. |
| |
|
francoise | Thursday 07 December 2006 - 11:58:17 | | |
Ještě mě napadla jedna možnost. Pokud tam byl tak hustý maglajz, mohly by tím být ucpané kanálky ve vačce. T je práce aspon na 3 hoďky . Sundat víko ventilů a hodně tenkým drátkem pročistit dírky nad ventilama. pokud budou přicpaný, měla by se vačka vyndat a pročistit i v uložení - to už je na dýl, ale zachrání to minimálně hlavu. |
| |
|
Kajdo | Thursday 07 December 2006 - 12:08:51 | | |
Vdaka za rady, ale chcel by som vediet ci sa da zistit funkcnost olejoveho cerpadla, myslim nejako amatersky a ci sa daju tie kanalky prefuknut kompresorom, alebo skusit nejaky nalievaci pripravok na rozpustenie tych usadenin |
| |
|
Marek | Thursday 07 December 2006 - 12:15:07 | | |
Vyndat a vyčitit přetlakový olejový filtr , ten se takto projevuje... |
| |
|
Kajdo | Thursday 07 December 2006 - 12:18:52 | | |
A kde sa nachadza ten pretlakovy filter,alebo ako vypada |
| |
|
francoise | Thursday 07 December 2006 - 12:25:57 | | |
Funkčnost čerp. buď po demontáži - roztočíš ho i vrtačkou, nebo napoj tlakoměr místo čidla tlaku. Pokud dá tlak, dává i potřebné množství. Měl jsem kdysi pro tyto účely přípravek ze starého olej.filtru. Ten jsem v polovině přeříznul, "vykuchal", a navařil víčko s vývodem na hadičku, kde se dal měřit tlak (měl by být stejný, jako na čidle tlaku oleje). To je nejjednodušší kontrola hlavního mazacího kanálu od čerp. do motoru. S přípravky na vymytí motoru zkušenosti nemám, ale určitě něco existuje a nic se tím nepokazí |
| |
|
francoise | Thursday 07 December 2006 - 12:33:37 | | |
A ještě než začneš hedat a rozebírat, přejdi kablík od čidla, jestli není prodřený a někde nekostří - to by kontrolka zhasnout nemohla |
| |
|
Kajdo | Thursday 07 December 2006 - 12:37:56 | | |
Dik, skusim prekontrolavat kable, ale chcel by som vediet ci sa da niekde objednat olejove cerpadlo, pripadne kolko by stalo. |
| |
|
|