• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Turbo v 1.8cce Becku?
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Xenon
Thursday 11 May 2006 - 14:27:28 Citovat
Host
Cuz lidi videl jsem na nekterjech strankach upravu 1.8cky.. a to takovou, ze tam nekdo prdnul turbo asi z calibry? nemate nekdo vice info? diky!
qpc
Thursday 11 May 2006 - 15:09:53 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
že by to někdo v Cz dávAL NA 1.8 JSEM ANI NESLYŠEL.u 2.0 TO BYLO LOGIČTĚJŠÍ.kDYŽ POMINU JAKOU ÚPRAVOU PAK MUSÍ PROJÍT SÁNÍ,VÝFUK A VŠE OKOLO,TAK JE LEVNĚJŠÍ KOUPIT TEN MOTOR CELEJ...

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Martas
Thursday 11 May 2006 - 15:58:10 Citovat
Host
qpc napsal ...

že by to někdo v Cz dávAL NA 1.8 JSEM ANI NESLYŠEL.u 2.0 TO BYLO LOGIČTĚJŠÍ.kDYŽ POMINU JAKOU ÚPRAVOU PAK MUSÍ PROJÍT SÁNÍ,VÝFUK A VŠE OKOLO,TAK JE LEVNĚJŠÍ KOUPIT TEN MOTOR CELEJ...


Leda by mel na mysli tenhle vehement Odkaz kterej by pro 2,0 uz nemel bejt ve velkejch otackach pouzitelnej ....
Václav GT
Thursday 11 May 2006 - 16:10:15 Citovat
Host
2 Martas: ten elektrický "power booster" na tvém odkazu by u motoru 1,8 fungoval tak do 5500 otáček/min.
Anonymní
Thursday 11 May 2006 - 16:33:53 Citovat
Host
Václav GT napsal ...

2 Martas: ten elektrický "power booster" na tvém odkazu by u motoru 1,8 fungoval tak do 5500 otáček/min.


hm tak to asi ne, nema to vubec zadnej vyznam. z vlastni zkusenosti.je to uplne k nicemu.
qpc
Thursday 11 May 2006 - 17:43:02 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
tenhle směšnej ventilátor,to je soda,každej rozumnej člověk pochopí,že turbo nenahradí.Tohle nemohlo normálně fungovat. __;

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Václav GT
Thursday 11 May 2006 - 19:09:54 Citovat
Host
Ale funguje to. Mírně, na nižších kubaturách motorů a hlavně v nižších otáčkách. Čekat od toho výkon jako od turbodmychadla poháněného výfukovými plyny je bláhovost. Osobně bych to hodnotil tak, že za 8000,-Kč se to nevyplatí.
Xenon
Friday 12 May 2006 - 13:38:58 Citovat
Host
Jj jasna je predelavka celyho sani a jiny svody, jeste nejakej reprogram ridici jednotky atd... ale to uz bude asi fakt lepsi vyndat z nejaky cali oturbovanej motor
Lib
Friday 12 May 2006 - 13:43:36 Citovat
Host
Václav GT napsal ...

2 Martas: ten elektrický "power booster" na tvém odkazu by u motoru 1,8 fungoval tak do 5500 otáček/min.

No vsak taky 1.8 ma max. vykon v 5600
Yper
Friday 12 May 2006 - 14:33:13 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Xenon: pokud bys chtěl zvýšit výkon tak, aby ti přeci jen motor nějaký ten čásek ještě vydržel, tak tvé 1,8 Hi voltage by mohlo odpovídat turbo z 1,7 Di.
Důležité ale je, aby jsi na svém motoru, na jeho bloku, našel místo, odkud budeš brát olej pro jeho mazání.
Svod oleje z turba je už pak brnkačka, protože pokud bys přípojné místo nenašel, tak vyvrtáš jen do bloku díru - pár centimetrů nad lem příruby, za kterou se uchycuje olejová vana, vytočíš v ní závit a namontuješ kolínko.
Obvykle se dělá díra o průměru od 20mm do 25mm (tedy do 1"). Svod z turba je dělán už jen obyčejnou gumovou hadicí s opletením a zajištěn objímkami - ale kvalitními!
Problém je sehnat takové svody, které rozměrově půjdou na 1,8čku a současně umožní připojení turba. odvod plynů z turba je už také jen dílem zručnosti, protože to se udělá nová příruba z kvalitního kovu (podle příruby na výstupu z turba) a tou se nahradí stývající příruba na potrubí výfuku vedoucí do katalyzátoru.
Při použití turba na tvůj motor ale musíš udělat úpravu v přepouštění výfukových spalin, při dosažení max. tlaku dodávaného vzduchu.
Na 1,7 turbu z Di je přepouštěcí klapka ovládána podtlakovým VastGatem, který řídí počítač auta.
Ty si na ovládánímusíš sehnat takový, který je řízen tlakem ze spirální skříně turba (na výtlaku sání) - je tam na ní výstup na hadičku (dá se i udělat - vyvrtat a vložit trubičku) a hadičkou propojit s oním jiným VastGatem, který se musí ale zapijit obráceně!
U stávajícího je obchvat výfukových plynů otevírán podtlakem z vakuové pumpy - tedy tahem, kdežto u tlakového je princip obrácený - zvýšení tlaku ve spirální skříni způsobuje vysunutí dříku.
Takže musíš obráceně zapojit i přepouštěcí klapku - převařit o 180°!
Čus bus autobus!!!!

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2077 sec,0.1746 z toho dotazů.