Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Turbo v 1.8cce Becku? |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Xenon |
| ||
Host | Cuz lidi videl jsem na nekterjech strankach upravu 1.8cky.. a to takovou, ze tam nekdo prdnul turbo asi z calibry? nemate nekdo vice info? diky! | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | že by to někdo v Cz dávAL NA 1.8 JSEM ANI NESLYŠEL.u 2.0 TO BYLO LOGIČTĚJŠÍ.kDYŽ POMINU JAKOU ÚPRAVOU PAK MUSÍ PROJÍT SÁNÍ,VÝFUK A VŠE OKOLO,TAK JE LEVNĚJŠÍ KOUPIT TEN MOTOR CELEJ... Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | qpc napsal ... že by to někdo v Cz dávAL NA 1.8 JSEM ANI NESLYŠEL.u 2.0 TO BYLO LOGIČTĚJŠÍ.kDYŽ POMINU JAKOU ÚPRAVOU PAK MUSÍ PROJÍT SÁNÍ,VÝFUK A VŠE OKOLO,TAK JE LEVNĚJŠÍ KOUPIT TEN MOTOR CELEJ... Leda by mel na mysli tenhle vehement Odkaz kterej by pro 2,0 uz nemel bejt ve velkejch otackach pouzitelnej .... | ||
| |||
Václav GT |
| ||
Host | 2 Martas: ten elektrický "power booster" na tvém odkazu by u motoru 1,8 fungoval tak do 5500 otáček/min. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Václav GT napsal ... 2 Martas: ten elektrický "power booster" na tvém odkazu by u motoru 1,8 fungoval tak do 5500 otáček/min. hm tak to asi ne, nema to vubec zadnej vyznam. z vlastni zkusenosti.je to uplne k nicemu. | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | tenhle směšnej ventilátor,to je soda,každej rozumnej člověk pochopí,že turbo nenahradí.Tohle nemohlo normálně fungovat. __; Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Václav GT |
| ||
Host | Ale funguje to. Mírně, na nižších kubaturách motorů a hlavně v nižších otáčkách. Čekat od toho výkon jako od turbodmychadla poháněného výfukovými plyny je bláhovost. Osobně bych to hodnotil tak, že za 8000,-Kč se to nevyplatí. | ||
| |||
Xenon |
| ||
Host | Jj jasna je predelavka celyho sani a jiny svody, jeste nejakej reprogram ridici jednotky atd... ale to uz bude asi fakt lepsi vyndat z nejaky cali oturbovanej motor | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | Václav GT napsal ... 2 Martas: ten elektrický "power booster" na tvém odkazu by u motoru 1,8 fungoval tak do 5500 otáček/min. No vsak taky 1.8 ma max. vykon v 5600 | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Xenon: pokud bys chtěl zvýšit výkon tak, aby ti přeci jen motor nějaký ten čásek ještě vydržel, tak tvé 1,8 Hi voltage by mohlo odpovídat turbo z 1,7 Di. Důležité ale je, aby jsi na svém motoru, na jeho bloku, našel místo, odkud budeš brát olej pro jeho mazání. Svod oleje z turba je už pak brnkačka, protože pokud bys přípojné místo nenašel, tak vyvrtáš jen do bloku díru - pár centimetrů nad lem příruby, za kterou se uchycuje olejová vana, vytočíš v ní závit a namontuješ kolínko. Obvykle se dělá díra o průměru od 20mm do 25mm (tedy do 1"). Svod z turba je dělán už jen obyčejnou gumovou hadicí s opletením a zajištěn objímkami - ale kvalitními! Problém je sehnat takové svody, které rozměrově půjdou na 1,8čku a současně umožní připojení turba. odvod plynů z turba je už také jen dílem zručnosti, protože to se udělá nová příruba z kvalitního kovu (podle příruby na výstupu z turba) a tou se nahradí stývající příruba na potrubí výfuku vedoucí do katalyzátoru. Při použití turba na tvůj motor ale musíš udělat úpravu v přepouštění výfukových spalin, při dosažení max. tlaku dodávaného vzduchu. Na 1,7 turbu z Di je přepouštěcí klapka ovládána podtlakovým VastGatem, který řídí počítač auta. Ty si na ovládánímusíš sehnat takový, který je řízen tlakem ze spirální skříně turba (na výtlaku sání) - je tam na ní výstup na hadičku (dá se i udělat - vyvrtat a vložit trubičku) a hadičkou propojit s oním jiným VastGatem, který se musí ale zapijit obráceně! U stávajícího je obchvat výfukových plynů otevírán podtlakem z vakuové pumpy - tedy tahem, kdežto u tlakového je princip obrácený - zvýšení tlaku ve spirální skříni způsobuje vysunutí dříku. Takže musíš obráceně zapojit i přepouštěcí klapku - převařit o 180°! Čus bus autobus!!!! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |