• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Zahrivani motoru v -17'C ?
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
fist
Thursday 10 February 2005 - 09:12:32
Host
Ahoj lidi, muzu se prosim zeptat jak se vam pri takove teplote zahriva motor? Jeli jsme s manzelkou v sobotu do ostravy cca 25km na ples, na displeji mi svitilo -17 a ukazatel teploty po dojeti do ostravy byl lehce nad modrymi dilky. Neni neco spatne? Normalne kdyz jezdim do prace cca 5km tak (fabka po dojeti je uz tepla, tzn. ukazatek teploty je v normalnim stavu - stred) se mi rucicka teploty ani nehne.

thnx za odpovedi
Rudy
Thursday 10 February 2005 - 09:41:03
Host
No tipnul bych to na termostat,přeci jen 25km je i v těch -17 dost dlouhá doba na to,aby se to zahřálo a to beru i to,ľe si asi měl ventilátor topení nejmíň na trojku.
Duffy
Thursday 10 February 2005 - 09:42:43
Host
Takľe máą Vectru a Fabku?
Co se týče VeBe, po 25km by podle mě měla být uľ skoro provozní teplota (cca 85C), ale nemůľu ti to říct z vlastní zkuąenosti, páč se mi zdá, ľe mám absolutně ten samej problém (těsně nad modrym polem, takľe asi termostat, ale je fakt, ľe při mínus 17ti bych to tak zle neviděl) Zkus se podívat do odkazu na TERMOSTATY
riwal
Thursday 10 February 2005 - 10:57:24
Host
Termostat - jasně, i v týhle teplotě musí bejt po 10km na plný provozní teplotě. U mýho motoru je v -10st plná teplota 82-85st po tak 7km.
Yper
Thursday 10 February 2005 - 11:12:40
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Souhlas s Riwalem, ale také záleľí na tom, zda se jedná o benzín nebo diesel. Diesely se prohřívají pomaleji. Já mám zhruba po 10ti km ručku teploměru teď po výměně termostatu na cca 75 C při venkovní teplotě -10. Ale moje jízda je tak z 1/4 jízdou na volnoběh a nebo z kopce. Včera při cestě do Teplic, kdy je motor v tahu jsem měl na stejnou vzdálenost teplotu uľ na 80 C.a za daląích 5km se ąplhala k 88 C(můj max. teď v zimě).
Fabii nesrovnávej, protoľe je to subtilní motor a i kdyľ má menąí obsah, tak poměr obsah vůči hmotě motoru je pořád v neprospěch větąích kubatur.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
SCULLY
Thursday 10 February 2005 - 12:02:02
Host
Přesně jak říká Yper Fabie má trochu jiný motor ten se zahřívá podstatně rychleji. Já mám 2.0Di a kdyľ jedu v klídku tak to trvá 20km neľ se ručička vyąplhá na provozní teplotu. Hodně záleľí na venkovní teplotě a na stylu jízdy. Kdyľ to honim je tam podstatně dřív(logické ľe) na krátké vzdálenosti moc nepoznáą jak dobře ti to funguje. Horąí by byllo keby po 50km ručka stále v modrém.
fist
Thursday 10 February 2005 - 12:28:10
Host
sry, je to xe18x. Da se nejak promerit termostat jestli je dobrej, nebo jestli nejsou ucpane trubky ci co? A kolik pls stoji novej?
riwal
Thursday 10 February 2005 - 12:33:06
Host
Mělo by se ti to chovat jako mě - viz. výąe, kolik stojí nevim - jak kde.
maniac
Thursday 10 February 2005 - 12:46:54
Host
jel sem v úterý do práce venku kolem - 18 stupň. zahřáté auto na provozní teplotu po 8-9km. takľe si myslím, ľe tak by to mělo být.....zatím benzín 2,016V
riwal
Thursday 10 February 2005 - 13:17:29
Host
jj
Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2746 sec,0.2247 z toho dotazů.