Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
lkolisaní otaček |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Romanh |
| ||
Host | doktore dik za radu, dozvěděl jsem se o zanešené klapce,ale nevim ktera to je jestli ta co je pod sanim a ovládá se plynovým pedálem nebo to může být volnoběžný ventil,ale ten nevím kde je?Můžeš mi poradit dik. | ||
| |||
zdeněk 1 |
| ||
Host | vyčištění škrtící klapky,otevřít motor oddělat ten plastový kryt na motoru na benzinu ja tam napsaný ecotec,oddělat hadici na sání nastarovat a šplíchnout tam sprej přímo na to,pozor bude to chtít chcípnout tak trochu přidat plyn,už jsem to dělal taky.čau | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | No Zdendo, myslím že zrovna Roman nebude z tvého superrychlého popisu moudrý, když ani neví, kde je klapka a regulátor volnoběhu. | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | Tak především, Romane, 1. s každou novou větou nezakládej nové vlákno!!! (nový příspěvek do poradny). Piš do toho, ve kterém je stejné téma, stejný dotaz, obvzlášť je-li to "tvoje vlákno" (tebou založené vlákno). 2. snad všechny dotazy, které jsem tu za poslední rok viděl, jsou tu již několikrát zodpovězeny. Bohužel, kvůli neskutečnému množství založených vláken (mnohdy zbytečně založených) se v poradně velice špatně cokoliv hledá, a to i zkušeným lidem. 3.vždy uváděj typ svého motoru (do každého vlákna, které založíš; do každého dotazu, pokládáš-li otázku do již rozeběhnutého vlákna). 4. zrovna na tohle jsem dneska odpovídal - překopírovávám tedy: ................................ V benzínových Oplech se používá celkem pět druhů regulátorů volnoběhu (nesprávně se jim všem někdy hovorově říká krokový motorek) Odkaz . Zrovna u tvého vozu to není krokový motorek, ale principem se jedná o elektromagnetický vzduchový ventil (proto doporučuji, vesměs marně, používat ten souhrnný název regulátor volnoběhu). Odkaz . Ten se často zanáší (hlavně jeho vzduchová část) výpary a usazeninami z oleje a prachem z nasávaného vzduchu. Odkaz (vzduchová část = mezi těmi dvěma otvory je talířek ventilu, jehož dřík vede do elektromagnetické cívky coby její jádro. Zanešený ventil potom vázne v pohybu a reaguje opožděně. Odkaz eventuelně i nedovírá. Je třeba ho demontovat ze sacího potrubí a vyčistit. Taktéž, když to bude rozmontované, tak vyčistit škrtící klapku, ta také svým váznutím k tomu může přispívat. Celé je to již několikrát popisované v poradně, chápu, že se to nezasvěcenému špatně hledá - např. zde: Odkaz Pro začátek doporučuji vyčistit ten regulátor volnoběhu a škrtící klapku (prostříknutím a pak špejlí s namotaným kusem vaty, na závěr prostříknout třeba WéDéčkem - kvůli namazání odmaštěného kovu), kup si na to, krom toho WD, třeba Odkaz (u benzínek, nebo třeba v TESCU, v Globusu ....) Částí toho cleaneru vyčistíš ten regulátor+klapku a zbytek přidáš do benzínu v nádrži - čistí to vstřikovací ventily, mám to vyzkoušené. Použij do toho benzínu o něco vyšší koncentraci, než píšou na obalu. | ||
| |||