• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
x20xev netaha
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
tira
Friday 09 March 2007 - 22:23:10 Citovat
Host
Zdravim,
poridil jsem si vebe s timto motorem. A jelikoz jsem byl vzhledem a vybavou tak nadseny a uneseny, tak jsem ji proste musel mit. Pri koupi jsem mel s sebou znameho, ktery mi auto zkouknul a projel, rekl mi k nemu vyhrady, vcetne toho ze nak spatne tahne od spodu. Ja jsem k tomu neprikladal nijak vahu, jelikoz on jezdi v V6 TDIcku a to je proste o necem jinem.
Ale mel pravdu, pred tim jsem vlastnil taky VeBe, ale x16xel a kdyz to porovnam tak je jen o chlup zivejsi. A ma otazka tedy zni, vcem myslite ze bude zakopany pes? Muze to byt zavada rekneme radove v par tisicich nebo je ten motor uz proste mrtvy?
Predtim ho vlastnil nejaky 60 lety duchodce, aspon podle technicaku, je z roku 1999 (jeste verze pred faceliftem) a ma najeto nejakych 120.000 km. Kontrolka elektroniky nesviti, nijak vice necuka a otacky drzi normalne. Jen proste vykonove jak moje predesla jednasestka.

Za reakce diky.
RRAAFF
Saturday 10 March 2007 - 07:11:40 Citovat
RRAAFF
Uživatel #519
Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16
Příspěvků: 965
Teda nevím, jak u Vecter, ale některé řídící jednotky se přizpůsobují stylu řidiče. Je teda možnost, že předchozí majitel s tím jezdil pořád pomalu a ta jednotka se podle toho upravila. Jde to vymazat (možná i odpojením baterky), za předpokladu, že toto Vectra umí.
Dál třeba kouknout na filtr vzduchu. Normálně přes 4t. ot. to vytočit jde?

Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není
Škoda Fabia Combi 70kW, 2023
tira
Saturday 10 March 2007 - 11:09:22 Citovat
Host
Jo pres 4.000 ot. to jde, zkusim teda na chvili odpojit tu baterku co to udela. No ja samo vymenin jak vzduch. filtr tak palivovy a vsecky ostatni, vcetne rozvodu a tech zakl. veci co se po koupi ojetiny delaji. Ale spis mi jde o to, jestli to bude jenom nejaka z techto ptakovin, nebo se mam pripravit i na neco horsiho (drazsiho nebo neopravitelneho)...
tira
Saturday 10 March 2007 - 19:24:26 Citovat
Host
Takze, zkousel jsem teda odpojit baterku na cca 2hod. a bez rozdilu. No necham si zmerit tlaky a uvidime, myslim ze problem bude asi nekde tam.
Martas
Saturday 10 March 2007 - 20:00:45 Citovat
Host
Ja bych v tom zadnou zavadu ani nehledal, jestli s tim jezdil nekdo kdo to tocil do 2500 otacek a jezdil podle predpisu tak je to proste jenom liny, navic ona 1,6 oproti 2,0 nejezdi o 50% hur, zejmena pokud nejsi nalozenej, je postatne vic do pomala zprevodovana takze zejmena co do toho jak to jde do obratek ten rozdil neni takovej ale maximalku ma o nejakych 30km/h mensi (teda alespon ta moje) a i rychlosti smerem nahoru radis o hodne driv.

Vymen filtry a svicky nalej tam kvalitni benzin (ne nic z cisterny na poli co tam lidi obcas lejou) a protahni to 20 minut nekde na dalnici v obratkach pokud se ti nechce prilis prekracovat povolene rychlosti tak na 4 _;
NIO
Sunday 11 March 2007 - 18:07:11 Citovat
Host
nalij do benzinu neco co vaze vodu a pak neco na cisteni vstriku.
pokuid se to nezlepsi muze byt zt nacata vaha vzduchu a prroto to moc netahne.Chybu to vyhodi az kdyz je uplne ko. ale odchylku do 50% nenahlasi, to musi jedine vycist zkuseny mechanik podle hodnoz na diagu. nekdo ti ji pujci na zkousku.........
tira
Monday 12 March 2007 - 21:46:38 Citovat
Host
Na tu vodu jsem koupil Velfobin, ale na vycisteni tech vstriku mam koupit co? A muzu to nalit soucasne, nebo radej az vyjedu ten benzin s Velfobinem?
A myslis ze tu pripadnou zavadu na vaze vzduchu by mi byli schopni zjistit v ADOP-car v Ostrave?

Do otacek to zenu, jakmile se motor krapec zahreje. To uz me taky napadlo ze to deda nejspis dusil
A diky za reakce...
Lib
Tuesday 13 March 2007 - 14:13:55 Citovat
Host
Můžeš třeba od STP buď carbuator cleaner (tusím červená lahvička) nebo Multi Valve Cleaner (žlutá lahvička), nebo zkusit obojí (podle výrobce teoreticky první vyčistí trysky vstřiků a druhá očistí ventily), teda já bych radši né zároveň ale postupně. Vždy vyjet nádrž a před tankováním u benzinky nalít obsah do nádrže a pak natankovat. Mají to v každém supermarketu/benzince/automoto prodejně.

[ Upraveno Tuesday 13 March 2007 - 14:17:05 ]
Wokac
Monday 23 April 2007 - 12:17:20 Citovat
Host
NO a ako to teda dopadlo? bo ja mám tiež 2,0 a tak isto mi to moc neťahá na to čo by to malo až keď to dám do táčok to čosi ide. maximálku mi to dalo 210 KM/h ale ten rozjazd je vždy taký strašne ťažký.
Čelda
Monday 23 April 2007 - 17:26:57 Citovat
Host
Také mi to od spodu nejde,ale jak to překročí ca.2600-3000 ot. tak pak je to paráda.Holt u 16V to chce trochu více vytočit.To zase ale víc žere a do rychlostního limitu se těžko vejít. Tak si pak vyberte.Ale celkově si Vectru i s tímto motorem chválím a je plně dostačující.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1569 sec,0.1226 z toho dotazů.