• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
poruchy volnoběhu u 1.6 16V
Přejít na stranu  [1] 2 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
Toman
Tuesday 15 February 2005 - 13:14:20
Host
Zdravím vąechny nadąence, před 14 dny jsem koupil Vectru B 1.6 16v r.v. 98 najeto cca 100 000km a teď mně začal hodně zlobit motor. Při volnoběhu motor se podivně klepe, někdy dokonce jede jenom na 3 válce. Dělá to jak při studeným tak i teplým motoru, při deląím jeľdění se to celkem srovná .Na diagnostice mi to údajně vyladili, ale po 2 dnech to začalo znovu. Měnil jsem svíčky, zkontroloval i kabely, vąe OK. Taky mám dojem, ľe to souvisí s palivoměrem, větąinou to začne kdyľ je rafika pod 20l...:-(((((( Díky za rady
NIO
Tuesday 15 February 2005 - 17:48:02
Host
pridirajici se ventil. karbonizace. nutna oprava. pak jde na 100%.
prilis casty jev X16XEL.
oprava tak na pul dne.
Toman
Wednesday 16 February 2005 - 10:44:10
Host
Díky Nio za radu,
bohuľel se to uľ nespravilo ani po deląím jeľdění (teď se motor klepe jak při posledním taľení) a vydává takový pufavý zvuky, po zařazení vyąąího stupně ąkube autem. Tak jsem to nevydrľel a sjel jsem s tím znovu do servisu.Tam mi řekli, ľe na 3 válci je buď ąpatný vstřikovaní (asi ucapný) anebo cosi na sání, houby tomu rozumím....:-((( Jenom doufám, ľe tam nenechám majlant
NIO
Wednesday 16 February 2005 - 22:47:33
Host
vstrik to muze delat ale na diagnostice se to da za 3 minuty zjistit jestli vstrik maka nebo ne. tak at moc nesolis.
Toman
Friday 18 February 2005 - 14:24:35
Host
To NIO:
tak "odborníci" v servisu na nic nepřiąli, sání i vstřikování jsou v pořádku. Prý snad to můľe dělat i cívka, ale s tím si nejsou jistí.... Motor uľ teď stabilně PUFE na 3 válce, při jízdě s autem poskakuju a občas blikne kontrolka motoru. Zkouąel jsem vytáhnout kabel z cívky u ąpatnýho válce a pufání bylo furt stejný. Cívka sice jiskry háľe, ale do motoru asi nejde. Kábly jsem proměřoval, v servise zkouąeli i svoje, těma to teda není a svíčky jsou nový. Jeątě mně napadlo, ľe by snad mohl zlobit výstup z cívky na kábl, protoľe kdyľ jsem dal kábl pryč, furt to jiskřilo, coľ by asi nemělo. Pokud to nebude ani tím, tak snad začnu jezdit na kole.....:-(((((((
NIO
Friday 18 February 2005 - 19:35:24
Host
na diagnostice se da zapinat bez beziciho motoru jednotliva svicka. myslim ze asi teda 1+4 a 3+2 najednou.

ja si myslim ze to bude vyse mnou popsana zavada.
Vanky
Friday 18 February 2005 - 23:43:47
Host
Ahoj bohuľel se trápím do teď. Stejný problém!!!
Pokusím se popsat závadu své Vectry B 96 74KW, 1.6 16V. Bohuľel nejsem schopen zjistit závadu ani na 2 diagnostikách ve 2 Opl servis. Vąe je OK podle diag, ale motor jede na 3 válce. chvilku na 2 pak zase jede normál. Mlátí se na volnoběh a nejde do otáček. podle svíček 1 a 4 blbě pálí nebo moc paliva. 1. je malinko černá a 4. hodně. bohuľel se nedostanu na palivové střiky jsou pod sáním(nejde nastartovat) moľná jsou přidřené dávají moc paliva. Problém je, ľe diag. hlásí odezvu pouze z 1. střiku a ta je kolem 3-4ms coľ je prý dobré.
Zkouąeno: 1 Mám nové svíčky orig. Bosch iridium pro Opla 2 jiskřiątě.
2. Nové Zapalovací kabely
3. Čiątěné paliv potrubí, + benzínový filtr + nádrľ.
4. Výfuk OK, průchodnost OK, KAT je také průchodnej.
5. Jiný zapal cívka z jiné VectryB (furt blbne)
Prostě vąe se tváří OK akorát to chvilku jede chvilku nejede. Spotřeba je brutální 12-15 město normální jízda. Čili to vypadá na ty střiky co vy na to?? Moc děkuji za jakoukoli radu nebo podnět. Rád jeątě upřesním nějaké nejasnosti. Díky moc Petr.

Toman
Saturday 19 February 2005 - 11:16:31
Host
To NIO:
Na kolik by asi přiąla oprava těch přidřených ventilů, budou se muset vyměnit anebo bude stačit je pořádně opucovat????
Souvisí s tím i výměna rozvoďáku???

Díky Toman
NIO
Saturday 19 February 2005 - 15:02:50
Host
Toman62.209.215.143 napsal ...
To NIO:
Na kolik by asi přiąla oprava těch přidřených ventilů, budou se muset vyměnit anebo bude stačit je pořádně opucovat????
Souvisí s tím i výměna rozvoďáku???

Díky Toman


je potreba rozhodit rozvody a sundat hlavu. ventily poradne vycistit a zabrousit. remen se nutne menit nemusi.
vymena tesneni pod hlavu a vymena stiracich krouzku ventilu a asi 6 hodin prace.
Toman
Wednesday 02 March 2005 - 15:41:02
Host
To Nio:Tak se nakonec splnilo to nejhorąí....Auto furt nejede,v daląím servise mi řekli, ľe byl dokonce přeskočenej rozvoďák(coľ je mi naprosto nepochopitelný, v předchozím servise to bylo v pohodě??????)Tak ho nahodili zpátky a moc to nepomohlo, motor kulhá sotva na 3 válce. Kontrolovali i EGR,to ąlape bez problémů. Proto mi shodili hlavu a zkouąeli, jestli nejsou přidřený ventily a NEJSOU, takľe mi nakonec budou měnit hydrostavy, prý uľ to můľe být jedině tímto. Jenom mám fest obavy, aby to bylo těma zasr... zdvihátkama,budu se modlit k oplackýmu bohu...
Přejít na stranu  [1] 2 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1586 sec,0.1206 z toho dotazů.