• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
poruchy volnoběhu u 1.6 16V
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
Honza K.
Wednesday 02 March 2005 - 18:05:51
Host
Co oranľová kontrolka s bleskem, nesvítí(la) , kdyľ to jeątě trochu jelo?
NIO
Wednesday 02 March 2005 - 18:51:16
Host
Toman62.209.223.94 napsal ...
To Nio:Tak se nakonec splnilo to nejhorąí....Auto furt nejede,v daląím servise mi řekli, ľe byl dokonce přeskočenej rozvoďák(coľ je mi naprosto nepochopitelný, v předchozím servise to bylo v pohodě??????)Tak ho nahodili zpátky a moc to nepomohlo, motor kulhá sotva na 3 válce. Kontrolovali i EGR,to ąlape bez problémů. Proto mi shodili hlavu a zkouąeli, jestli nejsou přidřený ventily a NEJSOU, takľe mi nakonec budou měnit hydrostavy, prý uľ to můľe být jedině tímto. Jenom mám fest obavy, aby to bylo těma zasr... zdvihátkama,budu se modlit k oplackýmu bohu...


myslim ze nebude. uvidis.
Toman
Thursday 03 March 2005 - 07:07:15
Host
Ta oranľová kontrolka občas problikla a někdy i chvíli svítila, ale potom vľdycky zhasla.
To Nio: Myslíą, ľe to nebude těma hydrostavama?? Prosím, poraď, čím to můľe být, abych nemusel zbytečně platit za ty zdvihátka.
Díky Toman
NIO
Thursday 03 March 2005 - 17:31:29
Host
Toman62.209.223.94 napsal ...
Ta oranľová kontrolka občas problikla a někdy i chvíli svítila, ale potom vľdycky zhasla.
To Nio: Myslíą, ľe to nebude těma hydrostavama?? Prosím, poraď, čím to můľe být, abych nemusel zbytečně platit za ty zdvihátka.
Díky Toman


vzdyt jsem to uz psal. a jeste . vydny hydrostav klepe jak prastenej. a pokuud by tam byl velkej tlak benzinu tak by zase nezaviral ventil. a tlaky by byly pryc.
Honza K.
Friday 04 March 2005 - 00:42:25
Host
2 Toman - v tom připadě by v paměti měla byt uloľená historie závad, alespoň nějakou dobu. Je divný, ľe nic nevyčetli. Ale moľná jim jde hlavně o tvý prachy.
Čau Honza, VeBe Caravan, X16XEL 101PS
Toman
Friday 04 March 2005 - 07:35:53
Host
Ty závady mi přečetli, vyhazovalo jim to ąpatné hoření na jednom válci. Takľe nejdřív zkontrolovali veąkerý el.obvody, cívku, kabely, zkrátka vąechno. Potom teprve shodili hlavu a zkontrolovali ventily, ale to uľ jsem psal. Horąí je, ľe ta závada není na jednom konkrétním válci, ale údajně "přeskočí" i na jinej válec. Proto mi řekli, ľe to vypadá z 90% na hydrostavy, který se prý na tlacích nemusí nutně ukázat. Nevím, jak hlasitě klapou ąpatný hydrostavy, jaké si klapaní se kaľdopádně ozývalo.Ale ja psal Nio, uvidím.
Toman
Lib
Friday 04 March 2005 - 08:26:59
Host
ver NIOvi, on s tim ma hodne zkusenosti, to co on zapomnel je jeste porad vic nez my kdy vedeli
rstu
Friday 04 March 2005 - 09:23:30
Host
Nechci straąit, ale nápadně mi to připomíná moji anabázi s motorem X16SZR. Kdyľ to zkrátím, tak zadřenej píst - výměna motoru - jízda na 3 válce - výměna prasklýho vahadla na sacím ventilu a gufer - jízda na 3 válce - výměna pístních krouľků ( podrobněji v astra vąeobecně - str.3 - "X16SZR nejede" ). Ve středu jsem to přivez domů, ujel 10 km a .... zatím to drľí. Nechci to zakřiknout.
Přeju ti, aby to byla nějaká kravina za 2 stovky!!!
Vanky RESENÍ STEJNÉEHO PROBLÉMU
Friday 04 March 2005 - 18:00:05
Host
Ahoj tak můj známý mechanik na to včera přiąel Celé patálie co jsem měl jsou vąechny popsané na této stránce. Podezření na vąe moľné benzín vstřiky, ventily, zapalovací cívka, kabely, svíčky, hydrostav ventilu - no zkrátím to - vąe jsem mu řekl co jsem se zde dozvěděl jako moľné příčiny mé poruchy. Vąe se mu nezdálo a naąel vyníka. Vadné palivové čerpadlo + ąpatně průchodný palivový filtr(Purolátor nikdy v ľivotě nebrat!!!! _legion) Nech si změřit tlak v palivovém potrubí. Co mi dnes ukazoval tak by tam mělo být cca 2,5 baru. Mám 2,3 to by nebylo tak hrozné ale tlak není konstantní o hodně se mění. Při zatíľení motoru jsou tam hrozné propady. Kdyľ se zacpe benzínová hadice tak tlak se má zvětąit cca na 6 -8 baru tak na grafu se na chvilinku zvětąil, ale pak spadl na 1,8 a konec. Prostě čerpadlo dává ale pod malým tlakem a vstřiky nepracují jak mají a směs ve válcích je moc chudá. Krom toho čerpadla mě jeątě naąel unavenou "Lambádu" sonda Tak ti přeju hodně ątěstí a» moc neplatíą. Jeątě jednou vąem moc děkuji za rady a mého známého mechanika nechám pozlatit!!!!
NIO
Friday 04 March 2005 - 18:13:02
Host
to se ma tak, tady se radi od stolua je to jine nez to auto videt a slyset.
Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2712 sec,0.2061 z toho dotazů.