Autor
|
Příspěvek
|
Honza K. | Wednesday 02 March 2005 - 18:05:51 | | |
Co oranľová kontrolka s bleskem, nesvítí(la) , kdyľ to jeątě trochu jelo? |
| |
|
NIO | Wednesday 02 March 2005 - 18:51:16 | | |
Toman62.209.223.94 napsal ... To Nio:Tak se nakonec splnilo to nejhorąí....Auto furt nejede,v daląím servise mi řekli, ľe byl dokonce přeskočenej rozvoďák(coľ je mi naprosto nepochopitelný, v předchozím servise to bylo v pohodě??????)Tak ho nahodili zpátky a moc to nepomohlo, motor kulhá sotva na 3 válce. Kontrolovali i EGR,to ąlape bez problémů. Proto mi shodili hlavu a zkouąeli, jestli nejsou přidřený ventily a NEJSOU, takľe mi nakonec budou měnit hydrostavy, prý uľ to můľe být jedině tímto. Jenom mám fest obavy, aby to bylo těma zasr... zdvihátkama,budu se modlit k oplackýmu bohu...
myslim ze nebude. uvidis. |
| |
|
Toman | Thursday 03 March 2005 - 07:07:15 | | |
Ta oranľová kontrolka občas problikla a někdy i chvíli svítila, ale potom vľdycky zhasla. To Nio: Myslíą, ľe to nebude těma hydrostavama?? Prosím, poraď, čím to můľe být, abych nemusel zbytečně platit za ty zdvihátka. Díky Toman |
| |
|
NIO | Thursday 03 March 2005 - 17:31:29 | | |
Toman62.209.223.94 napsal ... Ta oranľová kontrolka občas problikla a někdy i chvíli svítila, ale potom vľdycky zhasla. To Nio: Myslíą, ľe to nebude těma hydrostavama?? Prosím, poraď, čím to můľe být, abych nemusel zbytečně platit za ty zdvihátka. Díky Toman
vzdyt jsem to uz psal. a jeste . vydny hydrostav klepe jak prastenej. a pokuud by tam byl velkej tlak benzinu tak by zase nezaviral ventil. a tlaky by byly pryc. |
| |
|
Honza K. | Friday 04 March 2005 - 00:42:25 | | |
2 Toman - v tom připadě by v paměti měla byt uloľená historie závad, alespoň nějakou dobu. Je divný, ľe nic nevyčetli. Ale moľná jim jde hlavně o tvý prachy. Čau Honza, VeBe Caravan, X16XEL 101PS |
| |
|
Toman | Friday 04 March 2005 - 07:35:53 | | |
Ty závady mi přečetli, vyhazovalo jim to ąpatné hoření na jednom válci. Takľe nejdřív zkontrolovali veąkerý el.obvody, cívku, kabely, zkrátka vąechno. Potom teprve shodili hlavu a zkontrolovali ventily, ale to uľ jsem psal. Horąí je, ľe ta závada není na jednom konkrétním válci, ale údajně "přeskočí" i na jinej válec. Proto mi řekli, ľe to vypadá z 90% na hydrostavy, který se prý na tlacích nemusí nutně ukázat. Nevím, jak hlasitě klapou ąpatný hydrostavy, jaké si klapaní se kaľdopádně ozývalo.Ale ja psal Nio, uvidím. Toman |
| |
|
Lib | Friday 04 March 2005 - 08:26:59 | | |
ver NIOvi, on s tim ma hodne zkusenosti, to co on zapomnel je jeste porad vic nez my kdy vedeli |
| |
|
rstu | Friday 04 March 2005 - 09:23:30 | | |
Nechci straąit, ale nápadně mi to připomíná moji anabázi s motorem X16SZR. Kdyľ to zkrátím, tak zadřenej píst - výměna motoru - jízda na 3 válce - výměna prasklýho vahadla na sacím ventilu a gufer - jízda na 3 válce - výměna pístních krouľků ( podrobněji v astra vąeobecně - str.3 - "X16SZR nejede" ). Ve středu jsem to přivez domů, ujel 10 km a .... zatím to drľí. Nechci to zakřiknout. Přeju ti, aby to byla nějaká kravina za 2 stovky!!! |
| |
|
Vanky RESENÍ STEJNÉEHO PROBLÉMU | Friday 04 March 2005 - 18:00:05 | | |
Ahoj tak můj známý mechanik na to včera přiąel Celé patálie co jsem měl jsou vąechny popsané na této stránce. Podezření na vąe moľné benzín vstřiky, ventily, zapalovací cívka, kabely, svíčky, hydrostav ventilu - no zkrátím to - vąe jsem mu řekl co jsem se zde dozvěděl jako moľné příčiny mé poruchy. Vąe se mu nezdálo a naąel vyníka. Vadné palivové čerpadlo + ąpatně průchodný palivový filtr(Purolátor nikdy v ľivotě nebrat!!!! _legion) Nech si změřit tlak v palivovém potrubí. Co mi dnes ukazoval tak by tam mělo být cca 2,5 baru. Mám 2,3 to by nebylo tak hrozné ale tlak není konstantní o hodně se mění. Při zatíľení motoru jsou tam hrozné propady. Kdyľ se zacpe benzínová hadice tak tlak se má zvětąit cca na 6 -8 baru tak na grafu se na chvilinku zvětąil, ale pak spadl na 1,8 a konec. Prostě čerpadlo dává ale pod malým tlakem a vstřiky nepracují jak mají a směs ve válcích je moc chudá. Krom toho čerpadla mě jeątě naąel unavenou "Lambádu" sonda Tak ti přeju hodně ątěstí a» moc neplatíą. Jeątě jednou vąem moc děkuji za rady a mého známého mechanika nechám pozlatit!!!! |
| |
|
NIO | Friday 04 March 2005 - 18:13:02 | | |
to se ma tak, tady se radi od stolua je to jine nez to auto videt a slyset. |
| |
|
|