• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Porucha chladícího okruhu
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Rad
Wednesday 11 April 2007 - 14:13:32 Citovat
Host
Ahoj,
u mé Zafiry (1.8 92kW) dochází prubezne stále, i když nepravidelne a ne zas tak casto, ke stejnému úkazu: teplomer ukazuje normál cca 85st., v teplém pocasí nebo pri pomalé jízde (stání) se dostane na cca 95 st. - na palubní desce se rozsvítí žlutá kontrolka poruchy chlazení (žlutý ctverec s hvezdickou) a spustí se prední i zadní vetrák. Ty motor uchladí natolik, že teplota klesne "úplne doleva", nicméne od té doby už se vetráky nevypnou. Po vypnutí motoru a stání je vše náhodne zase v porádku. Pri oprave u Opla mi bylo receno, že rídící jednotka chlazení se chová podivne a byla vymenena cca za 4500,-. Zretelne to tedy nebyla její práce, protože je to stále prítomno. Nemáte nìkdo nápad, co je toho príèinou, jak ten okruh pracuje, než mi zase preventivnì neco vymení? Jezdit po meste se zdánlive bezduvodne hucícím autem je opravdu zážitek. Díky
Dave
Thursday 12 April 2007 - 10:08:19 Citovat
Host
Ta cena 4500 se mi zdá nějak nízká. Opravdu ji vyměnily řídící jednotku chlzení za novou? No možná že tolik stojí. Skontroluj konektory jestli neni nekde špatnej kontakt, pak bych proměřil podle schematu všechny napájení. Lepší by bylo udělat diagnostiku a při ní vyvolat stav kdy ti běží ventilátory, po vypnutí zapalování a znovu zapnutí se mohou některé chyby smazat.
dojc
Wednesday 20 April 2011 - 19:40:20 Citovat
Host
Zdravím momentálně mám úpně stejný problém na stejném motoru(najeto cca 230.000-jinak vše ok), tušíte někdo v čem je problém?
Dík Martin
Legend
Wednesday 20 April 2011 - 22:55:40 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Já bych šel první po teplotních čidlech - až bude větrák běžet ve chvíli kdy nemá tak bych postupně odpojoval teplotní čidla na chladiči (pokud jich je víc), jestli větrák poběží dál, tak ještě relátka.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2020 sec,0.1657 z toho dotazů.