Autor
|
Příspěvek
|
riwal | Wednesday 02 March 2005 - 17:50:54 | | |
Jo s tím se dá souhlasit, ale nechtěl bych to. |
| |
|
klubo | Wednesday 02 March 2005 - 18:37:16 | | |
no chce to omegu C 2.2Dti |
| |
|
tom | Thursday 03 March 2005 - 10:39:05 | | |
kecáte nesmysly!!! 2,5TD - CV - JH přes Phu ve 2 lidech s bagáľí 7,2l na 100 (siln. 1.tř., dáln., zacpa přes Phu), v 5 lidech plnej kufr bagáľe 8,4l/100 (siln. 2., popojíľdění max. 100km za den), pozor nejezdim úsporně jako socky s ochcávkama TD kerý machrujou se spotřebou 5l, dlouhodobej průměr Pha - CV max. 8l |
| |
|
Anonymní | Thursday 03 March 2005 - 11:07:28 | | |
Dobra, ale je fakt, ze ta ochcavka je treba ve verzi 81kW mnohem zivejsi nez 2.5TD omega a pri celkem svizne jizde se s ni da jezdit kolem 6 - 6,5lt, coz u omegy pri tom samym zpusobu jezdeni dela kolem 9lt. A mimo to tenhle motor neni zrovna spicka co se dieselu tyka. Mnohem radsi bych sel do jiny znacky napr. peugeota. Takova 605 2.5TD je oproti bmw motoru mnohem lepsi. Nebo novejsi motory od fiata napr. 2.4JTD je vcelku podarenej motor, mimochodem fiatovy motory JTD se zacali davat do oplu, protoze opel diesely nikdy neumel a jeste porad neumi. |
| |
|
Zdenek | Thursday 03 March 2005 - 11:14:23 | | |
Konečně se někdo toho diesla zastal! Ten motor je dobrej. Kámoą s tím jezdí přes dva roky a naprostá spokojenost. Jediný co měnil byl ucpanej chladič! Ta koktávka bude asi krapítek lehčí neľ omega? |
| |
|
Rado | Thursday 03 March 2005 - 11:21:51 | | |
Anonyme vis vubec kolik kw ma Omega 2,5TD?Proc tady pises ze Koktavka 81kw je silnejsi!Spis bych napsal pruznejsi protoze je lehci! |
| |
|
Anonymní | Thursday 03 March 2005 - 11:24:01 | | |
Zdenek - heh, tak proč se ptáą, kdyľ uľ jsi od samého začátku rozhodnutý. I kdyby ti to auto pokydali hnojem, tak by sis tu 2.5TD koupil, jak to tak sleduju, takľe marná snaha. Viděl jsem 3 takové Omegy. 1 byla OK, ale chtěla péči a zbývající 2 po 4 letech pryč a uľ se k nim nikdy nevracet. Tak co po nás chceą? Abychom ti tu 2.5TD bavorácký motor vychválili? Jasně, kdyľ budeą jezdit deląí ątreky a ten motor bude do 100 tisíc poctivejch nalítenjch, tak to beru, ale kdo ti dá tu jistotu...a na krátké vzdálenosti se připrav na to, ľe jestli to budeą přetěľovat a jezdit kra»ounký vzdálenosti - město, město, město, město .... tak se připrav na rochnutí hlavy... to je asi vąechno. Někde jsem četl - diesel od Opela brekekeke fuj a hrozně se mi to líbí. Opely miluju, ale dieselu v Opelu ..zvláąt některým teda moc nevěřím. Můj názor...pouze můj. Nové motory od Fiatu asi budou lepąí, i kdyľ Fiata nesnáąím, ale pokud jsou dobré, tak proč ne a čas ukáľe. |
| |
|
tom | Thursday 03 March 2005 - 12:06:18 | | |
abych to upřesnil, toho auta se zastavam pouze co se týče spotřeby a síly, plně naloľený to jede skoro stejně jako prázdný, spotřeba překročí 9l jenom při prasácký jízdě, pokud máą 100% jistotu ľe ho někdo opečoval a máą naftu za 15,- jako já, tak bych do něj ąel, jinak ne, a taky nekupovat v ČR |
| |
|
Anonymní | Thursday 03 March 2005 - 15:51:29 | | |
Rado: vim kolik ma 2.5TD omega, bez chipu 96kW. A vubec jsem napsal, ze je octavka silnejsi, ja psal ZIVEJSI a to je podstatny rozdil. A octavka 81kW ma kroutak 235Nm. Zivejsi myslim to, ze pomer vykonu a kroutaku ku hmotnosti vozu nahrava lehci octavce i kdyz ma papirove slabsi motor. Nezastavam se octavek ani nehanim BMW motor, jen konstatuju, ze jsem omegu s sestivalcem TD mel a uz nikdy bych se k nemu nechtel vracet. |
| |
|
Anonymní | Thursday 03 March 2005 - 21:55:30 | | |
Zrovna v bazaru v Hradci Králové je Omega 2.2 16V za 449000Kč a najeto pouze 17500km!!Je to rok 2003 a vypadá moc hezky.adresa je:www.autohk.cz/pracharna |
| |
|
|