Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
problem s klimou Astra G 2.0 dtl 16V |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Skuby |
| ||
Host | ahoj dnes som bol doplnit klimu bo som tam mal cca 250g . Po naplneni sme ju skusali a na 1 sla ale hodne malo a inych rychlostiach vobec.Chcem sa sppytat ci my neviete poradit s cim prvym zacat.Klima do teraz sla jen sem tam mal chvilkove vypadky (znizena chladivost), ale pak sama vzdy naskocila na plno kdyz zapnu klimu tlacitko se rozsviti klima cvakne a na motoru citit zatez ale nic jineho. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Skuby napsal ... dnes som bol doplnit klimu bo som tam mal cca 250g . Po naplneni sme ju skusali A jak ji ti odborníci zkoušel?? Vrať se do té plnírny klimatizací, ať ti klimu napojej na manometry a za chodu zkontrolujou tlaky ve výtlačné a sací větvi. Jedna z možností je, že máš špatně průchodný expanzní ventil. | ||
| |||
Skuby |
| ||
Host | mno ty hnupove my rekli at du do Opla na diagnostiku ze urcite je tam nejaka chyba v kompresoru ... V oplu my rekli ze klima sa neda sdiagnostivoat ,a ze pri to bude zaruceno kompresoem. | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | Tak znovu: vrať se do plnírny klimatizací. Jestli tomu tam nerozumí, ať ti alespoň napojej manometry a koukni se sám na ně, co ukazují (mělo by to být okolo 10 Barů). Spusť klimatizaci: Pokud se kompresor roztočí ale, výchozí tlaky se nebudou měnit, je kompresor špatný. Správně by nízkotlak měl postupně klesnout na 2-3 Bary. Ve vysokotlaké větvi by zároveň mělo vzniknout cca 16-18 Barů. Pokud vysokotlak bude např 25 Barů a více - je to někde v okruhu ucpané. Nech to takhle chvíli běžet a sleduj to. | ||
| |||
Skuby |
| ||
Host | no tak dnes sem byl v servisu gde my plnili klimu ad to skontrolujou Tipek to odskousel a furt to u ventilu hazelo prilisne natlakovani.Kdyz pak s tlaku popustil klima zacala hezky chladit ale ne na dlouho.Asi po 20/25 minutach tlak u ventilu opet narostl a klima se pomalunku ohrivala.Kdyz pak uplne prestala chladit mel sem pocit ze i kdyz mam manual nastavenej v konci modre zony do auta vchadzi strasne teplo az horko..... poradte plc. kontroloval jsem u kompresoru a trubek zda kapalina neuteka .Ale vse bylo ciste | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Podle me je v pytli expanzni ventil, jestli je tam velky tlak a chladivo neproudi. Ale zvlast velky tlak tam nemyze IMHO vzniknout, max. jsem to vytahl tak na 18atm. za soucasne teploty, vsechno chladivo se zkapalnilo a kompresor nemel co delat (nemel jsem tam jeste ventilator, vyparnik se schladil a exp. ventil zavrel. Jak jsem psal, na NT strane by melo byt v provozu tak kolem 2atm, VT 10-20atm, kdyby byl jo parak, takl mozna o chlup vic. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | Anonymní napsal ... Jedna z možností je, že máš špatně průchodný expanzní ventil. A tak to vidím i nadále. Jestli po vychladnutí a opětovném spuštění klima zase těch cca 20 minut poběží, tak ti zamrzá exp.ventil = vlhkost v systému. Vypustit, vyměnit dehydrátor, znovu systém naplnit. (a ještě by nebylo od věci ho propláchnout). Problém je, že do klimatizací se vrhá teď každý, ale málokdo tomu skutečně rozumí. | ||
| |||
Skuby |
| ||
Host | mno servisak my rekl ze kompresor ma problem s tlakem ale nerozumim jak to myslel .Jak muze kompresor natlacit tolik baru aniz by se vypnul???protoze to ukazovalo hodne pres 25 baru.Klima byla nastavena na uplne chlazeni a vetrak na 2ojce. zejtra skusim zda ta klima znova pojede a kdyz ne tak ten vuz dam sesrotovat ) | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | 25 baru je hodne moc, to vypada, jestli tam neni moc chladiva, nebo vzduchu, nebo buh vi ceho. Normalne takovy tlak nemuze byt (ted se mi to nechce hledat ale odpovida teplote chladiva urcite pres 100stC). A urcite je nepruchodny expanzni ventil, jinak by to kolovalo, kazdopadne kompresor vypada ve forme. Ja uz to tu psal, klimy si spravuju velmi amatersky, vakuovani delam kompresorem z lednicky, dehydrator nemenim, jen pekne zahreju a uz par let s tim nemam problem. Jedine zavady jsou, ze vznikne dalsi dira. Taky koukam, ze servis na klimy maji uz na kazdem rohu, koupi stanici za par desitek litru a hov.o tomu rozumi. Kvuli tomu jsem se na to vybavil sam. PS. Ted budu instalovat klimu na barak, taky nevedi, co by za to chteli. Cena agregatu 7t, cena instalace 5-9t __; Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Skuby |
| ||
Host | s tim mnoztvym chladiva mam trocha dylema protoze v servisu kde my klimu plnili mluvili o tom ze sem tam mnel cca 250G freonu a doplnil my do 700G a dnes se dozvim ze freon v kompresoru se zmeritneda .Ja uz fakt tem hnupum nerozumym zda si delaj prdel nebo sou tak blby. Kazdopadne bych byl moc rad vedel v kere oblasti EXpaznni Ventil najdu.At to popripade muzu servisakum ukazat. dekuju | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |