Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Spotřeba MV6 v LPG? |
Přejít na stranu [1] 2 3 ... 11 12 13 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Plynař |
| ||
Host | Máte tu někdo předělanou MV6 na LPG? Kolik vám to žere plynu? Chtěl bych jí nahradit Omegu A, kde mi 2.0i bere 11l LPG / 100km. A kolik vyšla přestavba? Na 6V je to prej větší rána než u V4. UP! [ Upraveno Friday 25 January 2013 - 12:48:33 ] | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | V4 ... to je nejakej special treba z letadla ? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Prestavba je draha - aspon tak 40, zere to jak svina - me tak 14 a jeste se to s tim motorem nejak moc nesnasi..... Nepovazuju to za muj nejlepsi napad, nechat to prestavet (i kdyz me to nakonec stalo 27 a uz se to davno zaplatilo). Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
El-Diablo |
| ||
Host | ja to s plynem uz koupil takze prestavba cenu nevim ale je pravda ze spotreba kolem 14 a muzu rict ze se to stim autem taky moc nemusi | ||
| |||
Plynař |
| ||
Host | Jak to myslíte že se to s motorem nemusí? Je tam velmi znatelný propad výkonu? Těch 14 vám to bere při velmi klidné jízdě 90kmh, nebo s pořádným svezením? Případá mi to jako docela přijatelná hodnota, vzhledem k 210 koníkům a pokud má toho plynu 2.5 V6 brát o litr míň, tak není o čem přemýšlet. Máte sekvenci, nebo podtlak? Přemýšlím jedině o zakoupení vozu s již namontovaným LPG, už jsem to udělal jednou a za 1 a 3/4 roku se mi vrátila pořizovačka celý Omegy A (30 tis) + kompletní servis za celou tu dobu (dalších cca 30tis), takže o ničem jiném ani neuvažuju. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Mám LPG zatím kratší dobu, ještě to nemám seřízené. Sám jsem si montoval nasávaný podtlak na motor X30XE. Spotřeba zatím vypadá OK, po městě moc nejezdím, ale na dálku zatím vychází spotřeba 9-10, když jedu tak 120-140 a občas to příšlápnu trochu víc. Je tam určitá ztráta výkonu, zatím jsem jel na lpg 200 a moc se tomu už nechtělo, ale moc často není potřeba plný výkon a pokud ano, tak si to přepnu na benzín. Po městě počítám že bude spotřeba tak 15 po seřízení. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | Mel jsem znackovou sekvenci BRC na 2,5i novou, stala mne pred 3 lety 43500, pul roku to rozchazeli, nez to jakztakz vyladili, behem zarucni doby se tam posr*la temer polovina LPG veci (jako lpg vstriky, ridici jednotka, cidla, kabelaz atd.) ktere nastesti v ramci zaruky zdarma vymenili. Vetsinou to prestalo fungovat treba cestou do Chorvatska nebo podobne nevhod. Auto bylo u plynaru jako doma, no a kdyz nebylo u plynaru, tak haprovalo zase neco jineho s cim si nevedeli rady ani u Opla v servisu. Doporucuji zajit do nejakyho autobazaru zvednout kapotu a zamyslet se jak tomu prisernymu motoru bude sluset plyn (to neni jako driv nasavanej, jedna kulata krabicka reduktoru a hadicka do sani, to je pavucina vselijakych bazmeku, kvuli kterym pak poradne nemuzes vymenit ani svicky ci zarovku ve svetlometu). ... Fakt je, ze pak uz to v dobe prodeje temer nezlobilo a vykon odmereny na valcich byl temer shodny s benzinem. Ale muj tip je nebrat V6 a kdyz uz nemuzes bez sametoveho chodu 6valce byt, tak bez plynu. Mne se to za ty dva roky nevyplatilo, utesuji se, ze jsem byl v okamziku prodeje temer na nule porizovacky. Je taky dost mozny, ze ke spouste dalsich problemu s autem (treba teseni pod hlavou) prispel LPG-po zkusenostech, ktere mam-nedaval bych to tam. Ti moji plynari delali jen jednu v6 opel (po mne taky uz zadnou v6-rekla bych, ze i pres priserny rabaty, co z toho maji jsem byl pro ne ztrata) ..... Shrnuti LPG radeji s vyjimkou fungujiciho uz zamontovaneho snad. Jinak do v6 jde dat i nasavany-videl jsem na vlastni oci v chodu. | ||
| |||
El-Diablo |
| ||
Host | ja mam nasavacku a je pravda ze problemy muzou byt tim ze volnobezny ventil bude zamrdany a bude i mozna spatna vaha vzduchu. na tom motoru muze byt spatnych hodne veci takze mne ceka nejaka ta investice do rozchazeni | ||
| |||
MV6 |
| ||
Host | Zdravím, nechci zakládat nové vlákno, proto píšu sem. Chtěl jsem se zeptat na Vaší průměrnou spotřebu u 3.0 MV6 bez LPG. Je normální 15 litrů při rozumné jízdě ??? Svítí kontrolka motoru... Díky za odpovědi | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Dost zalezi, jestli automat nebo manual a hlavne kde. Okresky se daji dostat k 9l, dalnice 10-11, mesto klidne 14-15 u MT a 18+ u AT pri celkem klidne jizde. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 ... 11 12 13 | |