Autor
|
Příspěvek
|
honza | Saturday 25 June 2005 - 18:10:04 | | |
| |
|
klubo | Sunday 26 June 2005 - 11:53:43 | | |
je to stejný jako normální astra, o ľádný "profláknutý" závadě nevim, je to podle mě sluąný auto...jednou bych si ho chtěl taky koupit |
| |
|
Anonymní | Sunday 26 June 2005 - 23:55:13 | | |
dik za odpověď |
| |
|
karel_astra_coupe | Monday 27 June 2005 - 08:36:31 | | |
To Honza: Mnoho nahradnich dilu je kompatibilnich s astrou G, takze poruchovost je stejna. Astra coupe ma samozrejme tu nevyhodu, ze vsechny nahradni dily, ktere nejsou kompatibilni jsou tak o 20-30 % drazsi nez na astru G, ale kdyz chces sportovni auto, tak to musis byt ochoten zaplatit. Hlavne si zjisti, jaky tam mas motor, protoze ja mam taky Astru Coupe,r.v. 2000, mam 1,8 motor ==> X18XE1, coz je motor, ktery se tady dost casto "propira" jako jeden z tech poruchovejsich (predevsim elektronika), takze byt tebou, tak chci videt nejdriv cistou diagnostiku a pak az bych do toho sel (na druhou stranu X18XE1 pry nema problemy s uniky oleje jako temer vsechny ostatni 16v motory, tak to si pak vyber ...) _s103 |
| |
|
riwal | Monday 27 June 2005 - 08:52:19 | | |
A to o tom oleji říkal kdo ? Nebo to usuzujeą ze zkuąenosti ? Protoľe únik oleje pod víkem hlavy, díky ztvrdlému tesnění a ucpané odvětrávací hadici, je nemoc vąech 16ti ventilů a ne jen Oplů. |
| |
|
karel_astra_coupe | Monday 27 June 2005 - 10:15:10 | | |
To Riwal: Subjektivni zkusenost jednoho mechanika, co se specializuje na oply ... nerikam ze to musi byt pravda (treba to byla jen shoda okolnosti - nevim jak velky byl zkusebni vzorek), ale je to proste nazor, ktery jsem slysel a z toho duvodu jsem taky v te vete pouzil slovo "pry". Ikdyz jsem si prolezl celou poradnu a zkusil jsem ten motor hledat vsudemozne na netu, tak jsem nenasel zadne informace o technickych rozdilech napr. mezi Z18XE a X18XE1, ktere by mi to pomohli nejak vyvratit nebo potvrdit. Pokud o necem vis, tak ti budu jen vdecny. |
| |
|
|