Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Přestavba klimatizace |
Přejít na stranu 1 2 3 ... 9 [10] 11 12 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | To zas tak neber, na automat jsem remcal asi jen ja, protoze jsem ho rozdelal a zjistil, ze je tam dost veci fprdeli - ale presto docela dobre fungoval. Tak uvidime, co bude delat po tom, co jsem ho zrepasoval IMHO by to prehozeni nebylo az tak slozity, Legend kdyz tak povi, dela to kazdy den Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | hale a jde nejak poznat zda to ma za sebou ??? Jako jestli kdyz sundam vanu jestli nekde neco uvidim a tak ??? Ja automat nikdy nemel ani neopravoval, ale parkrat sem se s nim projel a vzdy me jednoznacne nadchnul ... | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No moc toho nepoznas, nejvic podle stavu oleje (nesmi byt prepaleny) a pak podle funkce. Me nastvalo, ze u obou odesel plastovy axialni krouzek, u jedne dokonce oba, ten jsem ve vane nasel, tak mozna tohle. Ale to je zas lepsi kdyz bude venku (pokud budes menit motor) sundat menic a zkusit axialni vuli hridele, totez u te zadni (to muzes hned). Jak bude pres par desetin, dejme tomu >0.5mm, tak na hridelich neni co tam ma byt Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Frenk |
| ||
Host | Chlapi pomoc - furt nevím tohle: Chapu ze na jezdny sterane bude el svazek k digiklimet koncit konektorama ktzere se zasunuji prave do ni - ale kde a jakyma konektorama ten svazek konci - pokad se to ma vytahnout ???? V motorovym prostoru je jeste nejaky ventil/motorek na hadicich od radiatoru . k tomu jde elektrika odkud??? Nasel jsem v diskuzi jen neco o modrym a zelenym konektoru - tim se mysli ten kterym se to propojuje s motorem??? Tz komplet elektrika vcetne pojistkovky po volantem i v mot prostoru atd??? Co to pro me znamena kdyz je darce automat a mam tam jeste hnedej prave pro nej ??? Jak se to predla zpet na manual??? Delal sem to u bmw e36 a tam si stacilo najit rele ktery blokovalo start jen pri N a D a jinak to bylo cajk- tady nevím jestli je to to samý / popř kde se to relé nachází | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Svazek elektriky se musí vyměnit jednoduše řečeno asi v polovině auta (co se týká hmotnosti kabeláže). Tzn je to svazek společný pro klimu, palubní desku, pojistový a relový panel, větrák topení, motorek stěračů a další spotřebiče. Ten je jako celek připojený ke zbytku auta přes dva velké konektory, cca od roku 97 to je modrý a zelený, starší modely mají dva černé. Jsou umístené u nohou řidiče, pod plastovým obložením. Pokud budeš mít u obou aut tyto konektory stejné, tak by se nebál nějakých problémů s přepojením, co by se mohlo lišit, tak, že u automatové elektriky budou navíc konektory k voliči automatu, ty necháš viset a asi bude chybět konektor na spojkový spínač, pokud nemáš tempomat, tak by to ani nemělo vadit. Dále pokud máš naplněnou klimu, tak se rozhodně bude muset vypustit, pak rozpojit okruh topení (jsou tam takový fakt super svorky, nejdřív sežeň náhradní plastové kroužky, protože to jinak nejde rozpojit), samozřejmě vyndat komplet palubní desku, tam je zádrhel jen v tom, že elektrosvazek je hodně silikonovýma páskama přitažený k palubní desce a když některý přehlídneš a zabereš víc za palubku, tak snadno praská. Vyndat topení taky není úplně jednoduché, drží z motorového prostoru na dvou šroubech s hlavou 8mm a pak by správně mělo jít jenom "vytáhnout" směrem do auta, ale toto je značně zkomplikované, protože tam překáží elektrosvazek vedoucí po podlaze přes středový tunel. No uvidíš, až to rozebereš. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | .... Takze koupit novou Omegu s aut. klimou bude vyrazne jednodussi Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Frenk |
| ||
Host | No abych pravdu rekl tak se rozhoduju mezi vymenou motoru a prevodovky a mezi vymenou tydne elektriky a palubky ... Co myslíte ??? Když já to dělám v dost na H podmínkách a jen to přemístění motoru je pro mne peklo ... | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Frenk napsal ... No abych pravdu rekl tak se rozhoduju mezi vymenou motoru a prevodovky a mezi vymenou tydne elektriky a palubky ... Co myslíte ??? Když já to dělám v dost na H podmínkách a jen to přemístění motoru je pro mne peklo ... Tak v nahovno podmínkách je asi lepší vyměnit elektriku a topení, na to nepotřebuješ ani hever, prakticky se to dá zvládnout na ulici, jen to trochu trvá. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Poklop88 |
| ||
Host | Zdravím, Tak bych do toho chtěl jít taky, ale mám pár otázek. Mám Vectru A 2,5 V6, chci měnit palubku, jak už jste si možná všimnuli ve vléknech vedle. Kdyby se to povedlo. myslíte že by byla možnost instalace digitální klimi místo mé stávající manuální? Tak nějaký základ mám, jako tu mechanickou klimu. otázka jak hodně jsou jiné konektory od VeB. A jak hodně jiná je elektroinstalace. Nevíte někdo? Stačí mi srovnání konektrorů VeA VeB, jestli jsou hodně jiné a tak. Jinak do veA teď budu dávat motor X30XE, mám na to jednu Omegu MV6, tam by se dalo něco poiužít na klimu ne? Zase je tam dvouzonova a ten panel by se mi nevešel do te palubky z VeB. Díky za pomoc a rady David | ||
| |||
Poklop88 |
| ||
Host | Hlavně teda jestli bude pasovat topení z VeB do VeA nebo to půjde nějak poupravit | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 ... 9 [10] 11 12 | |