• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra interiér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Přestavba klimatizace
Přejít na stranu  1 2 3 ... 9 [10] 11 12
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
JardaB
Monday 16 March 2009 - 23:12:23 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
To zas tak neber, na automat jsem remcal asi jen ja, protoze jsem ho rozdelal a zjistil, ze je tam dost veci fprdeli - ale presto docela dobre fungoval. Tak uvidime, co bude delat po tom, co jsem ho zrepasoval IMHO by to prehozeni nebylo az tak slozity, Legend kdyz tak povi, dela to kazdy den

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Anonymní
Monday 16 March 2009 - 23:18:12 Citovat
Host
hale a jde nejak poznat zda to ma za sebou ??? Jako jestli kdyz sundam vanu jestli nekde neco uvidim a tak ??? Ja automat nikdy nemel ani neopravoval, ale parkrat sem se s nim projel a vzdy me jednoznacne nadchnul ...
JardaB
Tuesday 17 March 2009 - 06:23:47 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No moc toho nepoznas, nejvic podle stavu oleje (nesmi byt prepaleny) a pak podle funkce. Me nastvalo, ze u obou odesel plastovy axialni krouzek, u jedne dokonce oba, ten jsem ve vane nasel, tak mozna tohle. Ale to je zas lepsi kdyz bude venku (pokud budes menit motor) sundat menic a zkusit axialni vuli hridele, totez u te zadni (to muzes hned). Jak bude pres par desetin, dejme tomu >0.5mm, tak na hridelich neni co tam ma byt

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Frenk
Tuesday 17 March 2009 - 13:03:46 Citovat
Host
Chlapi pomoc - furt nevím tohle:
Chapu ze na jezdny sterane bude el svazek k digiklimet koncit konektorama ktzere se zasunuji prave do ni - ale kde a jakyma konektorama ten svazek konci - pokad se to ma vytahnout ???? V motorovym prostoru je jeste nejaky ventil/motorek na hadicich od radiatoru . k tomu jde elektrika odkud???
Nasel jsem v diskuzi jen neco o modrym a zelenym konektoru - tim se mysli ten kterym se to propojuje s motorem??? Tz komplet elektrika vcetne pojistkovky po volantem i v mot prostoru atd??? Co to pro me znamena kdyz je darce automat a mam tam jeste hnedej prave pro nej ??? Jak se to predla zpet na manual??? Delal sem to u bmw e36 a tam si stacilo najit rele ktery blokovalo start jen pri N a D a jinak to bylo cajk- tady nevím jestli je to to samý / popř kde se to relé nachází
Legend
Tuesday 17 March 2009 - 17:00:12 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Svazek elektriky se musí vyměnit jednoduše řečeno asi v polovině auta (co se týká hmotnosti kabeláže). Tzn je to svazek společný pro klimu, palubní desku, pojistový a relový panel, větrák topení, motorek stěračů a další spotřebiče. Ten je jako celek připojený ke zbytku auta přes dva velké konektory, cca od roku 97 to je modrý a zelený, starší modely mají dva černé. Jsou umístené u nohou řidiče, pod plastovým obložením. Pokud budeš mít u obou aut tyto konektory stejné, tak by se nebál nějakých problémů s přepojením, co by se mohlo lišit, tak, že u automatové elektriky budou navíc konektory k voliči automatu, ty necháš viset a asi bude chybět konektor na spojkový spínač, pokud nemáš tempomat, tak by to ani nemělo vadit. Dále pokud máš naplněnou klimu, tak se rozhodně bude muset vypustit, pak rozpojit okruh topení (jsou tam takový fakt super svorky, nejdřív sežeň náhradní plastové kroužky, protože to jinak nejde rozpojit), samozřejmě vyndat komplet palubní desku, tam je zádrhel jen v tom, že elektrosvazek je hodně silikonovýma páskama přitažený k palubní desce a když některý přehlídneš a zabereš víc za palubku, tak snadno praská. Vyndat topení taky není úplně jednoduché, drží z motorového prostoru na dvou šroubech s hlavou 8mm a pak by správně mělo jít jenom "vytáhnout" směrem do auta, ale toto je značně zkomplikované, protože tam překáží elektrosvazek vedoucí po podlaze přes středový tunel. No uvidíš, až to rozebereš.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
JardaB
Tuesday 17 March 2009 - 18:54:09 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
.... Takze koupit novou Omegu s aut. klimou bude vyrazne jednodussi

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Frenk
Tuesday 17 March 2009 - 21:05:21 Citovat
Host
No abych pravdu rekl tak se rozhoduju mezi vymenou motoru a prevodovky a mezi vymenou tydne elektriky a palubky ... Co myslíte ??? Když já to dělám v dost na H podmínkách a jen to přemístění motoru je pro mne peklo ...
Legend
Wednesday 18 March 2009 - 08:16:34 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Frenk napsal ...

No abych pravdu rekl tak se rozhoduju mezi vymenou motoru a prevodovky a mezi vymenou tydne elektriky a palubky ... Co myslíte ??? Když já to dělám v dost na H podmínkách a jen to přemístění motoru je pro mne peklo ...

Tak v nahovno podmínkách je asi lepší vyměnit elektriku a topení, na to nepotřebuješ ani hever, prakticky se to dá zvládnout na ulici, jen to trochu trvá.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Poklop88
Sunday 22 March 2009 - 21:58:10 Citovat
Host
Zdravím,


Tak bych do toho chtěl jít taky, ale mám pár otázek.

Mám Vectru A 2,5 V6, chci měnit palubku, jak už jste si možná všimnuli ve vléknech vedle.
Kdyby se to povedlo. myslíte že by byla možnost instalace digitální klimi místo mé stávající manuální?
Tak nějaký základ mám, jako tu mechanickou klimu. otázka jak hodně jsou jiné konektory od VeB.
A jak hodně jiná je elektroinstalace.

Nevíte někdo? Stačí mi srovnání konektrorů VeA VeB, jestli jsou hodně jiné a tak.

Jinak do veA teď budu dávat motor X30XE, mám na to jednu Omegu MV6, tam by se dalo něco poiužít na klimu ne? Zase je tam dvouzonova a ten panel by se mi nevešel do te palubky z VeB.

Díky za pomoc a rady David

Poklop88
Sunday 22 March 2009 - 22:14:01 Citovat
Host
Hlavně teda jestli bude pasovat topení z VeB do VeA nebo to půjde nějak poupravit

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 ... 9 [10] 11 12  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2036 sec,0.1555 z toho dotazů.