• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra interiér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Přestavba klimatizace
Přejít na stranu  1 2 3 ... 8 [9] 10 11 12
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Legend
Tuesday 15 July 2008 - 10:13:59 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Pro zajímavost já jsem včera dokončil instalaci klimatizace do Golfu III 1.9TDi, ve kterém klima vůbec nebyla, dnes jedeme naplnit chladivo tak jsem zvědav na výsledek. Taky už bych se do toho podruhé jen tak nepustil.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
VGT
Tuesday 15 July 2008 - 10:35:40 Citovat
Host
Anonymní napsal ...

No já jsem se právě bavil s borcem od kterého beru tu klimu že jeho brácha to už dělal na 2 autech ...Ještě mi říkál že mu to trvalo jeden den.

Dnes již bez komentáře
Anonymní
Tuesday 15 July 2008 - 15:27:36 Citovat
Host
Zdravím Oskare bavil jsem se snim v sobotu a říkal mi něvo o 1500,-/1 tapec čili kus/dveře,ale říkal at se zastavím začátkem týdne že mi řekne přesně že neví takže to jen tak střelil ,dneska jedu okolo tak se tam zastavím at už to máme dořešene!!! _;
Oskar
Saturday 19 July 2008 - 07:46:44 Citovat
Host
ahoj tak uz vis co ty tapecaky???
Oskar
Wednesday 20 August 2008 - 06:12:25 Citovat
Host
Ahoj ty tapecaky asi nic ze???Nevite nekdo jiny o nejakych?
Frenk
Monday 16 March 2009 - 14:26:39 Citovat
Host
Kucí, prosím ještě jednou - pro Tatary (jako jsem já) ... "odkud a kam" vede ten kabelovy svazek ktery se musi vymenit ??? Mam 2kusy OB 2,5 V6 a z automatu(umrel motor) chci tu digiklimu prendat do manualu. Puvodne sem chtel menit motor v tom automatu ale po tom co sem si tady precetl na to asi kaslu - auto melo 160 000 a neverim tomu ze by to dlouho dobre fungovalo ... Kazdopadne díky moc predem!
Legend
Monday 16 March 2009 - 18:25:10 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Z hlediska pracnosti přestavby by se dalo zvážit, že bys do automatové omegy přendal motor i s manuální převodovkou. Každá přrstavba má něco do sebe, motor s převodovkou má asi 250kg a měnit klimu, to je rozebrat úplně půlku interiéru. Ale jde obojí.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
JardaB
Monday 16 March 2009 - 19:05:42 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Tak pozor, pokud by se zmenila AT za MT, muze byt problem na STK, v papirech je automat vetsinou zapsany.
Jinak kdybys nevedel co s automatem a zbytkama motoru, tak dej vedet Ja bych stejne opravil ten automat - co se motoru vubec stalo?

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Anonymní
Monday 16 March 2009 - 22:34:40 Citovat
Host
já to koupil původně se záměrem na ND - motor sel tak na 4 - 5 valcu a neco v nem mlatilo - myslel sem ze je to nejakej hydrostel.Jel sem s tim cca 120 km domu a vicemene to lehlo - tlaci to do oleje jako krava ze to vicko nadzvedava - krouzky, deravej pist nebo jen tesneni - nevim, neresim ... Automat redil pekne, ciste - nahoru i dolu a puvodne sem ho tam chtel davat ale kdyz sem si prolezl tady forum a jeste opelclub tak bych nerad aby mi ve 200tis km zabouchal a ja opet menil prevodovku tak se na to asi vykaslu a necham tam manual, nevim jeste sam ale moc peknyho tady o automatu nepsal nikdo a ja chci Omu na denni dojizdeni do prace - na zadny zavodeni ale rozhodne se k tomu nehodlam chovat jako k mazliklovy - pro me je to jen dopravni prostredek tak mi jde o to abych se s tim nemusel srat, na to tu mam stroju dost ... No ta s tou digiklimou(automat) ma komplet cernej vnitrrek a ta do kery to chci je vevnitr bezova a ta palubka se mi neliby takze chci vymenit tu palubku a rovnou i tu klimu, ja se sral doted jen se samyma Fordama tak je pro me zatim opel vicemene cizi, i kdyz teda u pritelkyne OB Caravan (taky X25XE) sem mel uz dole i obe palice a rozvody sem taky absolvoval ... Chapu ze na jezdny sterane bude el svazek k digiklimet koncit konektorama ktzere se zasunuji prave do ni - ale kde a jakyma konektorama ten svazek konci - pokad se to ma vytahnout ???? V motorovym prostoru je jeste nejaky ventil/motorek na hadicich od radiatoru . k tomu jde elektrika odkud??? No otazek mam moc - je mi jasny ze vetsinu poznam az v praxi, jde mi ale o to abych vedel co a kam az mam rozdelavat ...
Anonymní
Monday 16 March 2009 - 22:37:29 Citovat
Host
To Jarda B:
automatu neni nic tudiz neni treba ho opravovat, jen mi mistni diskuze asi prevedcily o tom ze to neni ta spravna volba pro bezstarostne uzivani, jestli ale ano tak me docela nastve jestli ho tam nedam neb bych automat mooooc chtel ...
papirovou stranku veci ted neresim, to se vzdy nejak podchyti ...

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 ... 8 [9] 10 11 12  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2235 sec,0.1898 z toho dotazů.