Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra exteriér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Porezlý lem |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Karel24 |
| ||
Host | Nazdarek, hosi porřeboval bych poradit... Na mé astře f mám už rozkvetlý jeden zadní lem, před zimou tam byli bublinky a teď odpadly a už tam je vidět koroze....Jak to opravit aby se to nezvětšovalo a zároveň to vypadalo ještě nějak dobře, mám orig. barvu ve spreji... Děkuji | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Neda, jakmile se udela puchyr, tak je to prorezly skrz .... Takze leda oba lemy (vnejsi i vnitrni) vymenit. | ||
| |||
Karel24 |
| ||
Host | A co nějak zakýtovat a dát základ a pak barvu a na ní lak??yslíš že to bude držet? | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Nebude protoze kdyz je to skrz tak ten tmel popraska a zase vypdadne resp. vydrzi ti to tak pul roku a pak to budes delat zase. | ||
| |||
Robas |
| ||
Robas Uživatel #1077 Registrován: Wednesday 11 April 2007 - 03:02:26Příspěvků: 363 | Než to dvakrát do roka soplit kyblem kytu je lepší to asi udělat pořádně, pokud to teda nemáš v úmyslu prodat. Lemy se prodávají už na míru Odkaz stačí jenom uříznout a navařit a máš klid. Pro klempíře práce na chvilku a hotovej lem koupíš kolem 400,-Kč. OB 2.0i CD X20SE kombi automat r. 12/96-momentálně jiný provozovatel OA 2.0i C20NE+LPG kombi automat (za 10 let již třetí)-momentálně depozit Citroen Xantia 2.1 TD r.1998 - pracovní auto VW Transporter 2.4D Bus r.12/97 Suza VZ 800 Marauder r. 2000 na léto pro volnost pohybu. | ||
| |||
Karel24 |
| ||
Host | OK rozumím ale mám tam více už takových jakoby načatých kazů ketré časem vyjdou na povrch tak nevím zda má cenu měnit teď lem....Ty karosérie bez toho pozinku to je na nic fakt.... | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Kdyz se to zakytuje poradne a pak proleje nejakym rezistinem zevnitr, samo v lete az to bude uplne suchy, tak to docela vydrzi. Chce si s tim vyhrat, nejlip vzit stopkovou brusku a sikovne to vybrousit. Ty lemy, lak atd. to neni prace za par stovek. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | no,to musíš posoudit sám,ty lemy pak třeba přežijou celej blatník.Otázkou je,jestli nemáš ty plech zralé na výmenu celého blatníku....pak by lemy byly o ničem...Samotné to kitovat,brousit a lakovat ,když už to je takto orezlé je práce na nic a za pul roku to upadne. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||