• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Nový Opel GT: Legenda se vrací…

Vložil: legionar   dne: 20 Jan '06  
V Ženevě se v březnu ve světové premiéře představí vzrušující dvousedadlový sportovní model.
Dnes již klasický slogan „Jen létání je hezčí” vešel do historie automobilové reklamy spolu s vozem, který se sám zařadil mezi legendy motorismu – s Opelem GT. Automobilka Opel nyní oživuje tuto legendu, a to prostřednictvím nového sportovního modelu, který se neskrývaně odvolává na úspěšný koncept svého předchůdce - na blížícím se autosalonu v Ženevě Opel oficiálně představí zcela nový dvousedadlový model GT, k jehož nejcharakterističtějším znakům - kromě vzrušujícího designu - patří pohon zadních kol a výkonný čtyřválcový motor!


Kariéra unikátního dvousedalového sportovního modelu Opel GT začala v roce 1965 skutečným šokem – ani obvykle velmi dobře informovaní novináři netušili, že Opel na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem představí tento unikátní model, jehož vzrušující design byl navíc na hony vzdálený tehdy obvyklé evropské „konfekci“. Odvážné křivky a obliny karoserie Opelu GT byly inspirovány novým designerským jazykem amerických návrhářů, kteří vyznávali tzv. „Coca-Cola styling“, pojmenovaný po originálně tvarované lahvi oblíbeného nápoje. „Svalnaté“ boky karoserie s výrazně vyklenutými lemy poběhů kol, štíhlá příď, výklopné světlomety, ostře ukončená záď – to vše dělalo z Opelu GT skutečný unikát.

Během let 1968 až 1973 se vyrobilo přes 100 00 vozů Opel GT, dnes je tento model ceněným exponátem mnoha automobilových sbírek.
... Přečtěte si více
Poslat emailem  Tisknout  do PDF 

Studie Opel Antara zabodovala v Anglii

Vložil: legionar   dne: 12 Jan '06  
Na nedávném autosalónu ve Frankfurtu nad Mohanem byla představena studie nového vozu SUV Opel Antara. Zatímco rüsselsheimská automobilka připravuje na jejím základě sériový model Antara, který uvede v příštím roce, studie sbírá ocenění. V anketě prestižního britského magazínu Autocar si totiž vysloužila titul Koncept roku.

... Přečtěte si více
Poslat emailem  Tisknout  do PDF 

ZÁKON č. 411

Vložil: legionar   dne: 06 Dec '05  
Pánové
Dnes se mi objevil email v mé schránce a dost mi naskočila husí kůže po přečnění nového zákona pro silniční provoz.Rád se podělím i s vámi o husí kůži.

... Přečtěte si více
Poslat emailem  Tisknout  do PDF 

Dohoda mezi pražským autoservisem Automont a Opel Clubem Renbau

Vložil: e107   dne: 08 Nov '05  
Jak jsem vás již informoval, pražský autoservis Automont se rozhodl poskytovat slevu členům našeho klubu. Přibyla tak další výhoda a další případný důvod proč vstoupit do našeho klubu. Slev je opravdu hodně a proto jsou rozděleny do několika kategorií... Následuje výpis poskytovaných slev:

náhradní díly brzd 5%
výfuky Bosal 10%
čelní skla 10%
tlumiče pérování,včetně příslušenství(uložení,dorazy aj.) 5%
oleje +filtry 5%
uložení př.osy 7%
značkové díly 5%
spojky 7%
práce klempířská 5%
práce mechanická 5%

V případě pojistných událostí lze práci a náhradní díly řešit tzv.krycím dopisem.

V případě výměny čelního skla z pojištění či povinného ručení dárek zdarma (dle dohody).

Veškeré další informace, včetně ceníku oprav, kontaktů a mapky umístění naleznete ZDE
17 Zamknuté
Poslat emailem  Tisknout  do PDF 

Letní čas končí, oplaři budete muset svítit

Vložil: legionar   dne: 28 Oct '05  
Zimní čas začne v neděli brzo ráno. Ve tři hodiny se ručičky posunou o 60 minut zpět a letnímu času pro letošek definitivně odzvoní. Pro oplisty to znamená podstatnou změnu, budou muset svítit celý den, a to i když nebude snížená viditelnost.


... Přečtěte si více
Poslat emailem  Tisknout  do PDF 

Zaslepení EGR ventilu u benzínových motorů s jednou lambda sondou

Vložil: legionar   dne: 25 Sep '05  
Trocha teorie
EGR (Exhaust Gas Recirculation) ventil se v moderních motorech používá k řízení recirkulace výfukových plynů s cílem snížení tvorby emisí. Celý systém se uvádí do provozu po dosažení pracovní teploty motoru pomocí tzv. termoregulačního ventilu. EGR ventil je poté ovládán podtlakem ze sání a umožňuje nasávat až 10% výfukových plynů zpět do sání motoru. Zřejmě každého napadne, že pokud je něco spojeno se snížením emisí (konkrétně NOx která se v ČR na emisích neměří) na výkon a spotřebu to jistě dobrý vliv mít nebude. Není daleko od pravdy.
Příčiny snížení výkonu motoru jsou dvě, snížení teploty spalování a snížená účinnost plnění. Teplota spalování se snižuje kvůli obsahu CO ve výfukových plynech, který nehoří a účinnost plnění se snižuje kvůli zahřívání zápalně směsi výfukovými plyny, které jsou horké. Teplota zápalné směsi je tedy vyšší, začíná se roztahovat a do válců je tak nasáto méně zápalné směsi.
Další nevýhodou recirkulace je zanášení sacího traktu nečistotami z výfukových plynů.
Odstranění EGR ventilu by tedy mělo vést ke třem zlepšením – zvýšení výkonu, snížení spotřeby a snížení znečištění sacího traktu. Daní za tato zlepšení je zvýšení emisí.

... Přečtěte si více
Poslat emailem  Tisknout  do PDF 
Přejít na stranu  1 2 3 ... 73 [74] 75 76

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1021 sec,0.0803 z toho dotazů.