Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
turbo |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
mikiso |
| ||
Host | při jizdě ve 180km -a otačkach 3000.se mimotor přepne do stavu nouze a ukaže se servis.jedna se o vektru 2,2tdi.co to znamena?po vypnuti kličku a opetovnem startu to pok chvili jede a stane se to znovu. mikiso | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | zkusil bych vyčíst pamět závad,třeba se něco uložilo.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Hujer |
| ||
Host | Myslím, že sis odpověděl v názvu vlákna sám. Pravděpodobně bude překročen plnící tlak turba vlivem poruchy regulace. Diagnostika napoví víc. | ||
| |||
mikiso |
| ||
Host | Hujer napsal ... Myslím, že sis odpověděl v názvu vlákna sám. Pravděpodobně bude překročen plnící tlak turba vlivem poruchy regulace. Diagnostika napoví víc. tuto vectru jsem si koupil včera 3,9 a přijel jsem z německa tak nevim o co se jedna dik,dizla mam poprve. mikiso | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Můžou bejt zarostlí lopatky na turbu karbonem a tím je znemožněno jejich naklápění. Nebo ... těžko říct. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Ano, právě někde okolo režimu 3K - 3,5 K otáček se dosáhne maximálního plnícího tlaku a podtlakové čidlo, které tahá za systém naklápění statorových lopatek pro optimální nátok spalin na turbínové kolo turba, vypne a statorové lopatky se tahem zabudované pružiny v onom regulátoru mají přenastavit na méně účinný nátok. Pokud je systém naklápění zakarbovaný a současně došlo i k částečnému pokřivení litinového obalu (jakože k tomu dochází) tak zvlášť při ohřátí se lopatky nevrátí - pružina to nepřetáhne, bo je to jakoby zaseklé, tak motor přejde do nouzáku tím, že dojde k omezení vstřikování paliva a je jedno, zda máš pedál na podlaze. Vyjmout a vyčistit. Do servisu nechoď, nikde to nedělají - umí jen měnit turba - kus za kus! Na druhém obrázku je pak vidět místo, po rozebrání té výfukové části, kde dochází k přidírání. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||