Autor
|
Příspěvek
|
Lukáą | Tuesday 15 March 2005 - 19:49:57 | | |
| |
|
NIO | Tuesday 15 March 2005 - 20:21:55 | | |
sice nikde nevidim typ motoru, ale muze to byt ten sekundar |
| |
|
Anonymní | Tuesday 15 March 2005 - 20:31:37 | | |
pardon, je to X20XEV. Co to je "se[nezobra....." asi něco hanlivého, předpokládám ; doufám ale, ľe ne na mě &| |
| |
|
riwal | Tuesday 15 March 2005 - 20:44:49 | | |
Ta cenzura je hrozná ani odborný termíny neprojdou |
| |
|
Vitalish | Tuesday 15 March 2005 - 21:03:40 | | |
mam taky X20XEV a dneska rano jsem se taktez podivoval nad podivnym zvukem, kterej se linul po nastartovani z motoru. Jen tim termostatem si vubec nejsem jistej. Spis mam pocit, ze ma otevreny neustale velky okruh. Jak souvisi termostat s timhle zvukem ? |
| |
|
riwal | Tuesday 15 March 2005 - 21:10:20 | | |
Po nastartování studenýho motoru nijak. To co je tu popisovaný je Těľko posuzovat, pokud to člověk neslyąí. Mě se zapíná rádio hned po nastartování, takľe takový starosti nemám - nic ve zlym. |
| |
|
Lukáą | Tuesday 15 March 2005 - 21:13:02 | | |
no, nevím právě jestli to souvisí s tímhle zvukem, ale měl jsem C16NZ a kdyľ byl motor pořád studený, tak ten motor brblal furt, bylo cítit, ľe ten zvuk je opravdu takový drsný celou dobu jízdy a neměnilo se to. Podle mě spalování při studeném motoru, kdyľ není zahřátý, neprobíhá právě ideálně, a proto jsem na to poukázal. To je asi tak vąechno. |
| |
|
riwal | Tuesday 15 March 2005 - 21:17:44 | | |
To jasně neprobíhá, ale jen mě napadá, ľe furt mrzlo a olej byl ztuhlej a hustej (viskóznějąí) víc tlumil, ale najednou je o 12 stupňů víc, olej je řidąí a nezvyklé ucho zaregistruje trochu jinej zvuk studenýho motoru. Dneska kdyľ jsem jel z háku měl jsem totoľný pocit a vysvětlil jsem si to takhle - moľná blbě. Taky pérování ztvrdlo ve 12 stupních, ale ne pérování, ale pneumatiky. |
| |
|
Lukáą | Tuesday 15 March 2005 - 21:47:59 | | |
Mnooo, to je zajímavý náhled na věc a moľná i pro mě logicky přijatelný, vzhledem k tomu, ľe mám 5w40 syntetiku. Asi bych se takovému vysvětlení nebránil. A s tím souvisí daląí věc. Chcii na jaro měnit olej. Má to najeto 76 tisíc, co tam nalít? To samé? Nebo přejít raději na polosyntetiku? Zase jsme asi u tématu, které tu bylo 20x, ale ten motor podle mě zase tak moc najeto nemá, abych tam musel něco vytěsňovat. Tak se raději zeptám. |
| |
|
Lib | Wednesday 16 March 2005 - 06:25:07 | | |
do toho dvoulitru dej klidne zase full syntetiku 5w40, pokud mas spotrebu oleje v norme. Ja tam mam 100k, 0w40 a olej to znatelne min nez uvadi vyrobce. |
| |
|
|