Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Sintra :: SINTRA :: Sintra ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Sintra |
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 [6] 7 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Martas |
| ||
Host | bos napsal ... Tak oplům zdar a Sintrám zvlášť. _; At slouzi i kdyz Sintra nema s Opelem temer nic spolecnyho ... | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | Americkej Opel.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Bosáku bosáku tak sem pak fod nějakou fotečku ať na to kouknem, nejlépe by ale bylo kdys tou sintrou přijel na sraz Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
bos |
| ||
Uživatel #314 Registrován: Saturday 12 March 2005 - 22:25:37Příspěvků: 138 | Freezáčku a na co myslíš, že jsem objednával to srazově výhodné odsmradění a čištění klimošky - ta Sintra je po silným kuřákovi. _; čus oplus bos Opel Sintra 3.0 - LPG | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | No vidíš to a já myslel že si chtěl Omegušce ještě dopřát ozdravnou kůru Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
Milas |
| ||
Host | vvdd napsal ... Jo tak ta je moc pěkná, koukal jsem i na tvý stránky. _; Chybí jí jen jedna maličkost - renbau samolepka....ale ta už tam teď možná je. Já mám 3.0V6, 200 kobylek, r.v. 99, koupil jsem jí po bouračce a následný opravě, takže potřebovala jen "dodělat" a od tý doby všechno OK. Ještě nemá najeto ani 60 000 km, takže by snad měla vydržet.... Ahoj, měl bych velkou prosbičku, mám stejnou Sintru, kde jsem opravoval motor a tak se mi stala ta věc, že si nepamatuji zapojení podtlakových hadiček, tech úzkých, co ovládají převodovku a další věci, zda by to nešlo detailně nafotit, kam vedou, byl bych moc vděčný a jsem schopnej poslat za to nějakej peníz. S pozdravem Email | ||
| |||
Stef |
| ||
Host | Muze mi nekdo poradit, jak vymenit baterii v Opel Sintra 2,2 DTI 16 V, r.v. 1999? Zatim nam ji vzdy menili v servisu, ale to mi vzhledem ke stari auta uz pripada dost predrazene. A hodi se treba tyto? Odkaz Potrebuji to resit rychle, protoze baterka je zcela dead a brzy bude blokove cisteni... Predem diky za pomoc.:D | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Konfigurátor ti vybral naprosto správně... A jelikož nevím, kde má Sintra baterku uloženou, tož s výměnou, bohužel, neporadím, ale snad by to neměl být zas takový technický problém... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Meneator |
| ||
Uživatel #1707 Registrován: Wednesday 01 April 2009 - 08:28:12Příspěvků: 201 | Vymena je slozita. Doporucuju nechat vymenit v servisu. Baterie je ukryta na prave (spolujezdcove) strane auta. Neni videt, je k ni velmi spatny pristup. Nejhorsi ze vsech aut, co znam. Je potreba oddelat pojistkovou skrin a nadrzku na servo z prave (spolujezdcovy) vyztuhy. Pak se odmontuje golou cela vyztuha. Oddmontuje se ukostreni pojistkove skrine. Kabely se daji na stranu, jak jen to jde. Odmontuje se golou s nastavcem paticka baterie, povoli se stranovym klicem zajistovaci matky na kontaktech, a nasleduje jezek v kleci, jak baterii dostat ven. Nasleduje dvojnasobny jezek v kleci, jak novou baterii dostat dovnitr. Mozna ze jsem na nejakou drobnost zapomel, uz jsem to nastesti dlouho nedelal | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Pěkně, ku*va, pěkně - to aby měl člověk ruce jak Saxana a sílu v prstech jak vrcholovej horolezec... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 [6] 7 | |