Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Rozdil remenu/kladek u motoru X25XE |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Jeliman |
| ||
Host | Po dnesnim dlouhem rozhovoru s jednim clovekem jsme prisli na to, ze u motoru od VeBe, ktere se vyrabely na prelomu 99/00 jsou ruzne rozvodove remeny (a asi i kladky). Rozdil je patrny jak u vyrobce BOSCH, tak i napriklad ContiTech. Konkretne tedy: --------------------------------------- Detail CT 884, poèet zubù:225 / montazni pohon:vaèkový høídel / do èísla karoserie:W1285446 / do èísla karoserie:W5276825 / do èísla karoserie:W7154528 / do èísla karoserie:WL999999 / Detail CT 990, poèet zubù:225 / montazni pohon:vaèkový høídel / cislo podvozku:W1285447 / cislo podvozku:W7154259 / cislo podvozku:XL000001 / --------------------------------------- Ten samy rozdil je i u BOSCH: --------------------------------------- Detail 1 987 949 548 poèet zubù:225 / Sirka v mm:30 mm / cislo podvozku:W1285447 / oddìlení bloku: / cislo podvozku:W7154259 / oddìlení bloku: / od èísla motoru:08300419 Detail 1 987 948 823 poèet zubù:225 / Sirka v mm:30 mm / do èísla motoru..:08144299 / --------------------------------------- Vi nekdo, jaky je tam konkretni rozdil? Vsechny remeny maji sirku 30mm a pocet zubu 225. | ||
| |||
Lhex |
| ||
Host | vidím u X25XE tři možnosti: 1. bez klimatizace 2. s klimatizací 3. s klimatizací a extra kolem volnoběhu - na řemenu je o jedno kolečko víc - celkem 7 | ||
| |||
Hujer |
| ||
Host | To Lhex: To je opravdu, ale opravdu hluboké nedorozumnění. Otázka se týká rozvodového řemenu, nikoli drážkovaného k pohonu příslušenství | ||
| |||
Jeliman |
| ||
Host | Takze si zaroven sam odpovim. Motory od vyrobniho cisla X25XE-84xxx maji jiny drzak kladek a jinou velikost podlozek. "Starsi" verze ma celkovou delku 216,1 a vyska podlozek je 5 Novejsi verze ma celkovou delku 206,5 a vyska podlozek je 10 Rozdil je krasne videt na techto dvou nakresech: Odkaz Docela by me zajimalo, jak moc je bezpecne, kdyz clovek by pouzil starsi sadu pro kladky a drzak z puvodni, co ma ve vozidle. | ||
| |||
rishard123 |
| ||
Host | Mám taky VeBe X25XE r.v.96,rozvody jsem dělal sám.Taky jem nazil na nějaké podobné problémy,přesněji kladky s vyčnívací vnější hranou,dva druhy rozvodových sad,dvojí značení na řemenu apod.,nakonec jsem koupil modifikovanou sadu,která podle všeho by měla vydržet dokonce 120 000km,modifikace se pozná podle písmen na hliníkovém profilu která drží obě kladky,byl tam i viditelný rozdíl těch kladek po demontáži a vzájemném porovnání,to je jen pro informaci,motor šlape,zatim zdar.... | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | modifikace je fajn,ale ty ložiska co natočej 120tis kilometrů.tak toho bych se bál... Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | 120 000 km je puvodni vyrobcem predepsany interval vymeny, az pozdeji byl dle typu motoru snizen na 90 000 km a doporucen dokonce jen na 60 000 km. | ||
| |||
rishard123 |
| ||
Host | To je pravda,postupně snižoval opel výměny rozvodů až na 60000km,dočetl jsem se,že tyto řemeny velice rádi přeskakovaly a právě tomu by měla předcházet ta modifikace,nicméně těm 120 tisícům taky něvěřim a osobně to také nedoporučuji..... | ||
| |||