Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Výměna topení Omega B |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | legionar napsal ... legenda mohu doporučit. Dělal mi teď rozvody na MV6 a stále to jezdí suprově !!(a) _; No on je to teprv týden, vydrž... !!(a) Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
RBr |
| ||
Host | Právě jsem si přečetl, jaká je to chuťovka dostat se k topení u O-B, X20XEV. Zkusím to jinak: když se mi minulou zimu pořád mlžili skla uvnitř (když mrzlo, letos zatím nevím), říkal jsem si snad to nic nebude, tady jsem si mockrát přečetl, že to je u omegy problém. Ale letos v těchto dnech, když mi to začne topit, cítím uvnitř smrad z vody a jakoby staré gumy. Bude to nejspíše netěsností topení? Klímu mám automatickou. Když netopím, necítím nic. A jdou k tělesu topení kovové trubky nebo gumové hadice? Jinak s topením či teplotou vody žádný problém, v létě byla oprava prasklé hlavy, poté hlava kontrolována (tlakování i rentgen), poté vyměněna voda a olej. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | RBr: mizí chladící kapalina? Pokud ne, tak to smrdí jen kvůli nějakejm virům, co se rozšířily na výparníku, mají tam ideální podmínky k životu a dokážou pořádně smrdět. Případně demontáž palubní desky tam a zpět je řádově 4 až 5 hodin. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
RBr |
| ||
Host | Legend: protože kapalina byla měněná a doplněná v létě při opravě hlavy motoru, zdá se, že nemizí. Alespoň dolívat nemusím. Ale nejsem si jistý, zda by to mělo být hned poznat, zda by úbytek měl být tak silný. Ten smrad je dost typický, přesně jako když čichnu do nádobky s vodou a jsou z ní cítit i gum.hadice.... nebo že bych v autě přetápěl a pálili se mi gumové koberečky?! Tak ještě uvidím, těch 4 až 5 hodin (ovšem pro Tebe) nezní tak hrozně, v mém případě by to bylo horší a nemám na to vůbec podmínky. V nejhorším případě by ses na to nechal přemluvit? Cenu jsem četl a pokud se pamatuji, jsi z Prahy. No snad to nebude tak zlý. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Smrad jako v saune je normalni pri "prvnim" intenzivnejsim topeni po lete ... ale jestli pretrvava muze to znamenat i nejaky problem, typicky se takhle projevuje kdyz auto z nejakyho duvodu vari (pri zamrznuti chladici kapaliny tesne pred tim nez jde rucicka teplomeru za roh) ale treba i ruply tesneni pod hlavou kdy to nadmerne tlakuje. | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | Legend napsal ... RBr: mizí chladící kapalina? Pokud ne, tak to smrdí jen kvůli nějakejm virům, co se rozšířily na výparníku, mají tam ideální podmínky k životu a dokážou pořádně smrdět. Případně demontáž palubní desky tam a zpět je řádově 4 až 5 hodin. mas venku jeste to digi topeni? | ||
| |||
RBr |
| ||
Host | Martas: to taky nebude problém s chlazením, teplota "vody" funguje naprosto normálně, už nějakej rok. Ale jen co jsem si postěžoval, zatím to zase necítím. Jinak o výměně těsnění pod hlavou jsem psal hned předtím. Na koho je ten dotaz na digitopení? | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | WISAStar napsal ... Legend napsal ... RBr: mizí chladící kapalina? Pokud ne, tak to smrdí jen kvůli nějakejm virům, co se rozšířily na výparníku, mají tam ideální podmínky k životu a dokážou pořádně smrdět. Případně demontáž palubní desky tam a zpět je řádově 4 až 5 hodin. mas venku jeste to digi topeni? Já na to úplně zapomněl, tady je pohled zleva Odkaz a zprava Odkaz Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | RBr napsal ... Legend: protože kapalina byla měněná a doplněná v létě při opravě hlavy motoru, zdá se, že nemizí. Alespoň dolívat nemusím. Ale nejsem si jistý, zda by to mělo být hned poznat, zda by úbytek měl být tak silný. Ten smrad je dost typický, přesně jako když čichnu do nádobky s vodou a jsou z ní cítit i gum.hadice.... nebo že bych v autě přetápěl a pálili se mi gumové koberečky?! Tak ještě uvidím, těch 4 až 5 hodin (ovšem pro Tebe) nezní tak hrozně, v mém případě by to bylo horší a nemám na to vůbec podmínky. V nejhorším případě by ses na to nechal přemluvit? Cenu jsem četl a pokud se pamatuji, jsi z Prahy. No snad to nebude tak zlý. Jojo, topení bych mohl případně vyměnit, jsem v Praze. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Jakke-mv6 |
| ||
Host | čáu má topení takovýhle rozměry ?? Odkaz de mi o to že někde stojí topení 3000 a někde 800 tak nechápu v čem je kde rozdíl | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |