Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
MV6 |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | watchi napsal ... a ted mi teda reknete. na beznou jizdu si to mam pokazdy vypinat? nebot bych rekl ze zapnuty protiskluz porad je blbost. Ale právě naopak...a kor u zadohrabu. Mě už to na sněhu několikrát podrželo. Nedokážu si představit, že v krizovce začnu hledat tlačítko, abych aktivoval TC __; TC vs. automat je kapitola sama pro sebe, kor když omega zapadne....tam se doporučuje TC vypnout (tzn. kontrolka svítí), páč by mohla odejít převodovka. Však to tam taky píšou, viz obr. od Marťase. Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
Hujer |
| ||
Host | Proč bys to vypínal? Doteď jsi s tím jezdil a nevadilo ti to, proč by to mělo začít vadit teď? Ono i když je to zapnuté, neznamená to, že je aktivní neustále. Při běžné jízdě nereaguje, ale když se auto dostane do nějaké krizovky, tak zareaguje. To se někomu při klidném stylu jízdy nemusí ani nikdy podařit. Typicky reaguje TC při rozjezdu na kluzku, kdy přibrzdí kolo, které má snahu prokluzovat. BTW, tyhle jízdní stabilizátory používají i renomované sportovní značky a dokonce jejich vypínání důrazně běžnému řidiči nedoporučují. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |