Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
kurenie |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Omega B 16v |
| ||
Host | Ahojte mam taký problém. Ide o vyhrievanie auta, ked dam na 27 stupnov tak mi slabo hreje až ked dám na full tak vtedy začne hriat ale ani to neni ono. Teplotu motora mi ukazuje dobre. A inak raz mi vyhrieva dobre a inokedy nie. Dam na 23 a vyhrieva jak blazon a potom prestane. Poradte čo to može byt. za info dakujem | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | To vypadá na ucpané topné těleso pod palubní deskou. Mělo by se to poznat taky podle toho, že když se nastaví topení na Hi a malou rychlost větráku, třeba 2 čárky, tak to ještě topí docela dobře, ale třeba na 7 čárek je to horší, protože voda už nestíhá protékat topným tělesem a rychle se ochlazuje proudícím vzduchem. To, že to dělá někdy víc a někdy miň, by tomu taky odpovídalo. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Omega B 16v |
| ||
Host | Legend napsal ... To vypadá na ucpané topné těleso pod palubní deskou. Mělo by se to poznat taky podle toho, že když se nastaví topení na Hi a malou rychlost větráku, třeba 2 čárky, tak to ještě topí docela dobře, ale třeba na 7 čárek je to horší, protože voda už nestíhá protékat topným tělesem a rychle se ochlazuje proudícím vzduchem. To, že to dělá někdy víc a někdy miň, by tomu taky odpovídalo. Legend a kde presne to najdem. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | To je trochu problém, musí se vyndat celá palubní deska, takže to chce mít už sehané jiné topné těleso, aby se to už mohlo vyměnit, když se to celé rozebere. Ještě by bylo dobré zkusit rukou, jak jsou teplé hadice vedoucí dovnitř a ven z topení. Pokud se na nich dá udržet ruka, tak to bude nejspíš tím topným tělesem. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Omega B 16v |
| ||
Host | Legend napsal ... To je trochu problém, musí se vyndat celá palubní deska, takže to chce mít už sehané jiné topné těleso, aby se to už mohlo vyměnit, když se to celé rozebere. Ještě by bylo dobré zkusit rukou, jak jsou teplé hadice vedoucí dovnitř a ven z topení. Pokud se na nich dá udržet ruka, tak to bude nejspíš tím topným tělesem. A moze to byt aj stredovym panelom mam ho digitálny | ||
| |||
Omega B 16v |
| ||
Host | Legend napsal ... To je trochu problém, musí se vyndat celá palubní deska, takže to chce mít už sehané jiné topné těleso, aby se to už mohlo vyměnit, když se to celé rozebere. Ještě by bylo dobré zkusit rukou, jak jsou teplé hadice vedoucí dovnitř a ven z topení. Pokud se na nich dá udržet ruka, tak to bude nejspíš tím topným tělesem. Legend a nemôže to byť aj tým že by som mal malo nemrznúcej kvapaliny? | ||
| |||
Omega B 16v |
| ||
Host | HALOOOOOOOOO PORADÍ MI NIEKTO | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | uplne stejny problem.... na prvni stupen ventilatoru to topi, ale na dvojku je to horsi a tri a ctyri uz vlazny.... jde to nejak vycistit kdyz to vyndam? teplota motoru je 85-90 C | ||
| |||
Mája |
| ||
Host | To stejné sem měl na VB. Stačilo mi vyndat středovej tunel,plasty u spolujezdce pod palubkou. Odpojil sem trubky co vedly do radiatoru a nasadil na něj hadici na otvor k výstupu vody a proplách proudem vody. Vylezlo mi z něho takový jemný bahýnko a od tý doby už to topí jak ďas. | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | takze bych to nemusel rozdelavat, vzal bych hadici v motoru, proplachnul vapkou a bylo by to ok ne? | ||
| |||