Autor
|
Příspěvek
|
Termit | Sunday 20 December 2009 - 23:57:43 | | |
| |
|
Martas | Monday 21 December 2009 - 06:27:52 | | |
No mozna stacilo zmerit tlaky a nemusel ses tady takhle rozepisovat .... |
| |
|
Termit | Monday 21 December 2009 - 21:02:24 | | |
Martas: Možná jsem se rozepsal proto, abych nezačínal s radou...vyměň přepadový hadičky...A možná proto, že jsem si přečetl asi celý story tohodle problemu. Je fakt mohl jsem napsat ...mam auto a ono nestartuje, co mám dělat?...A možná proto, že tenhle problém má podle mého hledání na netu dost lidí a každá rada je jim drahá. |
| |
|
Martas | Monday 21 December 2009 - 21:08:02 | | |
Jenze pri tyhle spotrebe oleje jsou ty tlaky to prvni co je potreba udelat jestli neni vybehabej motor ... Tohle jsou pomerne typicky priznaky motoru kterej nema tlaky. Muzem ti tu radit kde co a protoze uz jsi asi kde co zkousel tak zbytecne a pak treba prijdes na to ze jediny reseni je prinejmensim prekrouzkovani. |
| |
|
Termit | Monday 21 December 2009 - 22:56:56 | | |
Jasan. Už jsem obědnaný na ty tlaky.Spotřeba oleje dle opla je až 5 litru od výměny k výměně. Mě se to zdalo trochu moc jelikož na rendlu jsem dolil max 1/2 litru a někdy ani to ne. mám za to že to výrobce píše pro sychr aby si někdo nemohl stěžovat.ether je ether. I vejtřasky na to starovali super.to myšleno v uvozovkách.Malá 19 rendl jezdil za 8 litrů i s plným kufrem, velá zafira jezdí za 9 aaž 9,5 litrů ale nafty. No teoreticky jsem na tom stejně , ale mám velký auto, pokud nechci jezdit 180 km/h což zafirka jen tak lehce nezvládá.Nestěžuji si , jen mě s..e že nevím čím to je. |
| |
|
Termit | Monday 21 December 2009 - 23:04:45 | | |
Překroužkování- z motorky vím že jen vyměnit kroužky je většinou na nic, válec je totiž vyběhanej do šišata ( neznám správný termín ) je tudíž nutný výbrus, ale to je o motorce . co se dělá s motorem auta neznám. |
| |
|
Martas | Tuesday 22 December 2009 - 11:51:20 | | |
Omlouvam se, spatne jsem si precetl puvodni prispevek s tim ze to ma spotrebu oleje 3l/1500 km coz by bylo hodne, udavane 3l/15000 km to je sice malicko vic ale zadna tragedie.
Zmerenim tlaku nic nezkazis, ale tim to asi nebude.
Sjed si nekam na diagnostiku at ti nactou udaje z teplomeru (je jich tam vic), tipoval bych, ze teplomer nasavaneho vzduchu/venkovni teploty/motoru udava spatne hodnoty, proto to nestartuje (nedostatecne zhavi) a ma velkou spotrebu.
Jeste zkus nechat promerit baterii, uz se tu resilo ze i baterka ktera byla napetove v poradku a motorem bez problemu tocila byla pricinou spatnych studenych startu (to ze se to toci nepatrne pomaleji se neda sluchem poznat). |
| |
|
Termit | Tuesday 22 December 2009 - 15:02:31 | | |
Ahoj, tak baterku už mám taky za sebou.Na zátěžáku měla 93%.Je i vidět že je nová.Jsem rejpal,ale když ráno dám voltmetr přímo na žhavičku tak mi při těch mrazech žhaví asi 10sec pak zhasne kontrolka a žhaví asi 20sec.Ono to má žhavit i za jízdy?To čidlo je někde u filtrů? Mohu ho vyzkoušet že ho podchladím i třeba na -50C.co to bude dělat.Jinak po novým roce jdu znovu na diagnostiku,nechám tam auto přez noc a oni ji udělají ráno za studena i s tlakama.A kouknou jak vypadají předstřiky za studena.Někde jsem se dočetl že když se v nízkých otáčkách ozývá klepání tak mohou být špatně nastavený.Myslel jsem si že je vytahanej rozvodovej řetěz, ale ten prej musí vydržet víc km než mám já. tak jsem zvedavý.Zatím si natahnu silikonovou hadičku z kabiny do filtu sání a při startování tam na dvě či tři sec pustím ether a pojedu.Někdo tam má nitrák já holt eter.Dokavaˇauto jezdí tak to nevidím černě.Kdyžtak mám v záloze ještě toho rendla... |
| |
|
Termit | Tuesday 22 December 2009 - 15:16:20 | | |
Ještě jedno: Na redlíka jsem měl tlustou příručku (volně prodejnou asi 190kč ) podle který se dal skoro rozpulit motor. Na tohle auto s tímhle motorem není na netu nic a ani v oplu. Jako by chtěli ututlat že tenhle motor někdy vyráběli. Dost to svazuje ruce,spotřeby , náplně, výměny a kontroly všeho možnýho dělám podle toho silnějšího motoru a ne 60KW.Pokud jsem hledal špatně tak se omlouvám.Ale jestli víte kde se to dá sehnat napište prosím. Mám i německej originální návod k obsluze a ten motor tam neni. |
| |
|
Termit | Monday 04 January 2010 - 22:43:55 | | |
Ahoj.Tak už jsou tu zase mrazy....Byl jsem u jednoho zákazníka opravovat kotel a vyklubal se z něj opravář aut.Na rozdíl ode mně, jelikož já sem mu ten kotel opravil, mně moc nepotěšil.Na otázku kolik mám najeto a po mé odpovědi odvětil: A to to ještě jezdí???Ale dal dobrou radu.Mám použít nějaký čistič vstřiků co se dává do nafty.Tak jsem po cestě zpátky jel natankovat a nalil tam jednu pixlu myslím že od sonaxu.A nic.Jezdil jsem na to celé svátky.Dneska a včera mrzlo a já ráno nastartoval bez pomoci etheru!!!!.Zítra jedu pro naftu tak se zase po něčem podívám a pořádně tu zafirku nakrmím.ps: nevíte náhodou o nějakém manuálu pro tuhle holku ? 60kw |
| |
|
|