• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Kolísání otáček u Omegy
Přejít na stranu  [1] 2 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Roman
Sunday 27 December 2009 - 15:22:32 Citovat
Host
četl jsem tady různé informace, ale nic z toho mi nepomáhá se posunout. Jedná se o 2,0 i ECOTEC 16 V, 1999 rok, najeto 250 000 km. Vše OK až na otáčky. Vyměněn krokový motorek, vyměněno čidlo váhy vzduchu, jiskara nikde..Otáčky kolísají od 1000 do 1500 a to zcela náhodně / zima, léto, studený teplý, sucho, déšť. / diagostika OK.
qpc
Sunday 27 December 2009 - 15:46:49 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
nemáš někde třeba prasklinu v hadici sání? nebo jiné hadičky kolem víka ventilů...a co EGR ?

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Ivan
Sunday 27 December 2009 - 17:06:38 Citovat
Host
Chlapi,ono to s tím sice úplně nesouvisí,ale pro dokreslení,že auto může dělat věci,nad kterýma zůstává rozum stát.........mi u Omegy 2.2 15v kolísaly otáčky po studeném startu,tak 20-30 s....všechno jsem prošel, nakonec se na to vykašlal,diagnostika OK,tak si kolísej,když jinak jezdíš normálně......a před měsícem mi odešla baterka,byla ještě původní,tak jsem koupil novou...a auto se spravilo samo,za celý měsíc ani jeden kolísavý studený start,motor běží hned jak hodinky,,,o některých věcech nemá cenu přemýšlet......
Hujer
Sunday 27 December 2009 - 22:21:06 Citovat
Host
A ten chybějící ventil na to vliv nemá?
Tomin
Tuesday 29 December 2009 - 12:46:36 Citovat
Host
Muze to delat i lambda (svody, ...). Kdyz je volnobeh ok a ve chvili kdy zacina vystrelovat nahoru, nebezi tesne pred tim motor tak nejak nevyrovnane ?
RBr
Wednesday 27 January 2010 - 11:14:02 Citovat
Host
Mám podobný problém (O-B, X20XEV). Dnes po 30 km jízdy po dálnici jsem jel nějakou dobu v koloně, tak 1. až 2. rychl.stupeň, spíše však neutrál. A v tom koukám, že volnoběh při tom neutrálu v koloně se pravidelně mění od 900 do cca 2000 ot/min. Jinak motor pracuje normálně, výkon v pořádku, žádná kontrolka se nerozsvítila, baterka, zdá se, bude dobrá. Nemyslím, že to bude špinavý volnob.ventil, protože to kolísání bylo naprosto pravidelné, pozvolné, tedy jakoby vyvolané řídící jednotkou. Stejně tak při úplném zastavení se otáčky zcela normálně sníží na těch cca 700.

Po chvíli to samo přestalo, pak vše OK. Ale obávám se, abych nezůstal někde stát, kdyby to mělo i zhasínat motor.
Kdysi jsem něco podobnýho zažil u forda. Když mu odešla lambda, tak si ŘJ sama zvyšovala a snižovala otáčky, jak hledala správnou hodnotu lambda.
Jenomže kdyby mi teď lambda odešla, tak by se to samo po chvíli neupravilo....

kuba 1985
Wednesday 27 January 2010 - 11:31:23 Citovat
Host
Taky bych se přiklonil k lambda sondě,EGR případně snímač polohy škrtící klapky,ale u toho nevím jestli by se to zrovna projevovalo takto ale možný je všechno.Ale něco podobného se mi dělo Na 1.6 astře a nakonec to byla lambda.
RBr
Wednesday 27 January 2010 - 11:58:55 Citovat
Host
Tak snímač polohy škrtící klapky bych vyloučil. To kolísání se projevovalo při volnoběhu v okamžiku pomalé jízdy, takže plyn na "nule".
A při úplném zastavení byl volnoběh v pořádku. Na tu lambdu taky myslím, že by více zanesená splodinamy v souvislosti s mrazem.....fantazíruji. Ale proč to nedělá při zastavení?
A co takhle netěsnost některé podtlakové hadice?
Lhex
Wednesday 27 January 2010 - 13:10:12 Citovat
Host
když jsem jí pořádně hnal po dálnici, tak někde za bratislavou to začlo přesně takhle .. !!(a) byl olej v okolí klapky a spol. - při normálních jízdách se to tak nazanese
možná máš taky vadný ventil volnoběhu, když čistění nepomůže, nic jinýho vážnýho to IMHO nebude!
Tomin
Wednesday 27 January 2010 - 17:16:02 Citovat
Host
RBr napsal ...

A při úplném zastavení byl volnoběh v pořádku. Na tu lambdu taky myslím, že by více zanesená splodinamy v souvislosti s mrazem.....fantazíruji. Ale proč to nedělá při zastavení?
A co takhle netěsnost některé podtlakové hadice?

U tebe bych lambdu vyloucil. Spatna lambda dela cyklovani mezi dusenim volnobehu a jeho lehkym nadzvednutim. Urcite ne 2000 ot. To ti spis bude vaznout volnobeznak nebo nekde prisavat vzduchdo hadice.

Uzivatel Kuba... asi odpovidal Romanovi.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1983 sec,0.1514 z toho dotazů.