Autor
|
Příspěvek
|
Martas | Saturday 16 October 2010 - 10:02:57 | | |
To je zase dotaz ...
U benzinoveho motoru to nei jako u dieselu kde se relativne da jen pridat turbo a ono to funguje.
U benzinu to znamena zmenit kde co a to ne jenom softwarove ... proc asi ty auta s kompresorem nebo prestavba u firem ktere to umi stoji tolik ? |
| |
|
Mišan26 | Saturday 16 October 2010 - 10:07:32 | | |
a u omegy by to obnaselo co skoro vsechno zmenit... no vim ze to stoji dost ale take jsem si rikal zenejvetsi castka tam bude za kompresor.. to ze by se musil predelat mapy v jednotce mi je jasny |
| |
|
KopA | Saturday 16 October 2010 - 10:59:20 | | |
Tak co mě napadá z fleku je - jiný písty a určitě snížit kompresní poměr. Zrovna kvůli těmhle dvěma věcem bych na podobný myšlenky rychle zapomněl.
Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg |
| |
|
Brenky | Sunday 17 October 2010 - 11:45:58 | | |
tak ono to "chvili" pojede i bez uprav, ze _; ten kompresni pomer je jasny...bez nej to nepujde...pak upravit mapu....to jsou ty nejlevnejsi a nejjednodussi zalezitosti. Pak Te ale ceka (pokud chces aby motor vydrzel aspon jednu cestu domu) kovane pisty, lepsi ojnici, krouzky a vse s tim spojene...takze pocitej hafo penez a casu. A taky vymyslet uchyceni a priruby pro ten kompresor nebude nic lehkeho...mercedes ma totiz takove atypy kompresoru, ze to nebude zadna hracka. Ale mas mou plnou podporu a drzim palce. |
| |
|
toskey | Sunday 17 October 2010 - 21:15:26 | | |
co takhle turbo kity na e-bay jich je plno a za "pár korun" Odkaz |
| |
|
Mišan26 | Sunday 17 October 2010 - 21:33:08 | | |
no turbo bys musel dat na obe strany. a udelat cele nove svody s uchytem pro turbo no nevim pockam az dovezu tu omegu v kombiku a pak buduexperimentovat s motorem a uvidim |
| |
|
|