Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
OMEGA C AT - pomalé rozjezdy |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Rynler |
| ||
Host | Zdravím všechny, koupil jsem siv pořadí třetí Omegu, tentokrát automat. Nemám s ním žádnou zkušenost, tak bude můj problém možná pitomost. Při rozjezdu trvá dost dlouho, než se jakoby motor chytne a auto začne akcelerovat. Nepomůže ani úplné prošlápnutí plynu až na podlahu. Vždycky trvá tak tři vteřiny (možná pět), než začne auto reagovat. Nejde o závody, ale když vjedu do křižovatky a musím zmizet, je ta prodleva dost nepříjemná. Tlačítko S na řadičce taky nemá vliv. Jinak jsem za zatím cca 1500 km žádnej další problém převodovkou nepozoroval. Máte někdo typ čím to zpoždění může být? Předem dík za odpovědi, Rynler | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Málo oleje. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
Jaryn |
| ||
Uživatel #655 Registrován: Friday 24 March 2006 - 02:23:38Příspěvků: 162 | Předpokládám, že myslíš v převodovce? Co neubrzdíš to neukecáš. Opel Omega Caravan B(C) 2.2 16V automat | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tezko rict, kdyz je malo oleje, dela to nejdriv problemy zastudena, kdyz chybi 1-2 litry, neni to po ohrati vubec znat. RJ automatu omezuje dle potreby vykon motoru, jde o to, jak se mu to chova - behem razeni proste vykon na nejakou vterinu spadne, leda dat na volici 1 a pak by to melo vystrelit hned. Pokud to vypada spis jako ze to v prevodovce proklouzne (vyleti otacky) tak muze byt spatne cerpadlo, regulace oleje atd., coz se pri bezne jizde styl klobouk vubec nepozna. Typicky vypadava treci krouzek mezi cerpadlem a prvni spojkou, cimz vznikne vule asi 1.2mm, na funkci to nejak nema vliv ale odrbava se stator cerpadla - az se prodrbe. Jeste jsem nepotkal prevodovku, kde by ten krouzek byl na svem miste ( k nalezeni v te mensi olejove vane) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | radi to vsechny 4 rychlosti? plus zamek ctyrky? nerozjizdi se to na dvojku? funguje vlocka? Kdyz das na volici 1 tak je to stejny? | ||
| |||
Rynler |
| ||
Host | Přijde mi to, že všechno ostatní funguje správně - vločka, řazení do posledního stupně (myslím že je to pětirychlostní), rozjezd je na jedničku. Na voliči to začíná dvojkou. V převodovce nic neprokluzuje, prostě to jakoby nereaguje na plyn. U toho rozjezdu je to nejmarkantnější, ale do nějakejch 80-90km/h to menší prodlevu má taky. Od těch 90ti to reaguje na sebemenší sešlápnutí plynu okamžitě. Ten olej omrknu. Ale kdyby ho bylo málo, řekl bych že to bude dělat problémy studený. Mě se to chová pořád stejně hned po startu i po 100km. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak to je pak novejsi turbodyzl, ze? S tim zkusenosti nemam to co jsem psal plati pro 4 kvalt... Je IMHO otazka, jestli je to vlastnost motoru nebo to zpusobuje prevodovka. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Rynler |
| ||
Host | Je to ten poslední motor 2,5 DTI a pětirychlostní převodovka. Na neutrál to na plyn reaguje hned, takže bych spíš čekal že to bude v převodovce. Navíc při vyšších rychlostech kdy je motor zatíženej nejvíc, tak to reaguje na plyn okamžitě. Ukáže něco diagnostika, když to žádnou chybu na palubce nehlásí? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Nevim no, dyzlu chvili trva nez se z klidu rozjede turbo, pri vyssi rychlosti uz tam bude staly vetsi vykon a je to jine, co si pamatuju kdyz jsem jeste TD mel Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Rynler |
| ||
Host | Takže olejem to není. Dneska jsem to zvedl, oleje je dost. | ||
| |||