Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
X25XE teplá nestartuje |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Desert |
| ||
Host | Zdravim,mam s moji omegou problem.Za studena startuje dobre,ale staci,aby se motor trochu ohral(podle teplomeru staci pod 90°C)a nekde zastavil(pumpa) a nemuzu nastartovat.Starter toci,ale nechyta vubec.Musim pockat asi 20-30 minut,nez motor schladne a potom opet nastartuji.Stalo se uz i,ze motor,nastesti ne v krizovatce,ale pri nejakem stani zhasnul a taktez sem musel cekat. Mel jsem ji napichlou u mechanika na pc a nic,krome snimace otacek kliky to nehlasilo. Projel jsem poradnu a myslim,ze je spatne to cidlo na klice. Chci se vas zkusenych zeptat,jestli je tam jeste neco,nejaka elektronika,ktera by tenhle problem mohla zpusobovat,nebo jestli je to skutecne to cidlo kliky,kvuli kterymu to za tepla nenatocim. Menil bych ho sam,mechanik by mi ho objednal.Jen je problem,ze jakmile ho namontuji,nemuzu ho vratit,kdyby to nebyla prava pricina. Tak prosim potvrdte,nebo navrhnete neco jineho. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Me to presne tohle delalo, kdyz to cidlo kliky odchazelo. Asi se po zastaveni motoru vic prohralo, za provozu je chlazeno olejem z vany. Dalsi moznost me napada problem s dodavkou benzinu (cerpadlo), to by se melo dat snadno overit merenim tlaku na liste. Nebo az to nebude startovat, rozpoj konektor cidla (za motorem) a zmer odpor cidla ohmetrem. Melo by tam byt kolem 800Ohmu, ja ho mel za tepla preruseny a bylo to jasny. [ Upraveno Thursday 11 March 2010 - 18:49:23 ] Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
McJOHN |
| ||
Uživatel #1085 Registrován: Tuesday 17 April 2007 - 15:06:08Příspěvků: 329 | Jak píše Jarda, změř čidlo kliky. To je umístněno dole u olejového filtru, konektor je však schovaný za sáním. Parametry: 1 & 2 500-800 Ohm 1 & 3 ∞ 2 & 3 ∞ ale taky bych zkontroloval čidlo teploty chladící kapaliny. (to jsem Ti psal už i jinde) Parametry: 15-30°C 3300-1450 Ohm 80°C 250-360 Ohm a je umístněno mezi hlavama na spojovacím můstku viz obr. je zcela vpravo mělo by tam totiž být 1,2 - 0,5V [ Upraveno Thursday 11 March 2010 - 22:47:47 ] Omega B Caravan X25XE 96´ automat (po opravě už zase slouží a brázdí silnice) Omega B Sedan X25XE 97´automat (v "pánu", odsloužila si svoje) Omega A Caravan C20NE 87´ automat (už dojezdila) | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Ja mel to stejne, studeny chytlo vzdy, ale jak se ohralo uz nechytlo. Cidlo na klice to bylo. | ||
| |||
Kuba1985 |
| ||
Host | Jak píšete taky jsem to měl bylo to čidlo na klice. | ||
| |||
Desert |
| ||
Host | Tak dnes jsem se k tomu konecne dostal a vymenil jak cidlo teploty,tak snimac otacek kliky.Pristup je k tomu opravdu hroznej,ale je to hotovy.Kabel od staryho snimace otacek tam byl nejak zaseklej mezi 2 trubky a jeho izolace doslova napecena,takze se nedivim,ze to casto nechtelo jet. Par teplych startu uz mam za sebou a snad bude klid Takze timto dekuji vsem za rady. Btw:chci se jen zeptat,jakej vliv na chod motoru ma snimac otacek vacky?Pokud vim,tak snimac na klice si ridi cas vstriku,mnozstvi paliva a predstih,takze co ma nastarosti on?A jak se projevuje vadny snimac? Diky | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ten kabel od snimace kliky je normalne za trubkama, v hlinikove chranicce, neresil jsem a novy natahl po trubkach zvenci. Snimac vacky neni nezbytny, bez nej to celkem normalne jede, jen je jiny rezim vstrikovani (ne sekvencni, ale vsechny vstriky nebo aspon 2 zaroven v nekolika mensich davkach). Zkousel jsem, az na svitici kontrolku to skoro nejde poznat. On ten motor je zajimavy, co jsem experimentoval, asi jede prakticky bez vsech cidel krome snimace kliky (vaha, snimac klapky, snimac vacky, EGR, lambdy... vse odpojeno a dalo se s tim jet ) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Perunwit |
| ||
Host | Ahoj přátelé, co říkáte na toto, zde v inzerci umístěnmé, vozidlo? Odkaz je tam link i na sbazar | ||
| |||
Ada |
| ||
Host | ahoj, občas sem chodím,když mi zlobí Vectra B, také mi nestartovala za tepla, jak popisujete mnozí. Vyměnila jsem čidlo klikovky, ale tím to nebylo. Dostal to servis - byl vadný regulátor tlaku paliva. Třeba to zase může někomu pomoct. Sice sem nepatřím, Omegu nemám, ale rady čerpám _; | ||
| |||
Motýlek |
| ||
Uživatel #1193 Registrován: Wednesday 11 July 2007 - 18:51:16Příspěvků: 100 | Zdravim,zrejme mam ten samy problem i kdyz nemusi,studeny to naskoci normalne,ale kdyz se to ohreje,staci tak na 70,taky se mi uz stalo ze to neslo natocit(cca 2x),toci to s tim jako blazen a nic,na diag.to zadnou chybu nenapsalo,ale spis to pri teplim startu tak jako skytne a chytne to hned jak s tim starter pohne,melo by to spravne alespon dvakrat protocit,ne?neco tam bude spatne,ale nevim co,da se treba behem startu zjistit na PC co se chova jinak nez ma?Diky za rady. Omega B. 2.5V6 X25XE Irmscher | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |