Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
prevodovka a motor |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
klep |
| ||
Host | mám dotaz ohledně zapojení hadic do sání - hlavně hadice (výdech) z automatu. v autorizovaném servisu opel mi utahovali víka ventilů a museli sundat sání. Ale už to nedovedli správně zapojit zpátky a od té doby stále svítí kontolka motoru. Zbyla nezapojená akorát tahle hadice. Diagnostika hlásí - korekce paliva - porucha funkce na obou řadách (i když původně ještě skřípli jinou hadici pod sání). Servis není chopen tuto závadu napravit, čemuž se dost divím. Mám omegu 2,6 V6 AT. Jestli má někdo stejné auto, mkrněte se mi prosím kam je to připojeno. díky za radu | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ja teda mel jeste 3.0V6 ale hadice byla zapojena nikam, u te druhe jsem ji jeste nenasel, je mozne, ze to ma byt zapojeno nekam do sani a zustala tam dira. I kdyz pochybuju, ze je ta zavada zpusobena timhle, iMHO podelali neco jineho. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
klep |
| ||
Host | kontrolka se rozsvítila po jejich opravě, po té jsem zjistil že hadici z automatu připojili nahoru na sání a ta která tam patří byla volně zahozená pod tím. Hadice z automatu má trošku větší průměr a tak to nebylo těžké odhalit. kontrolka se do té doby rozsvítila vždy na tři dny, pak na půl dne zhasla a pořád dokola. po prohození hadic svítila pořád. To mně přivedlo na myšlenku že by měla být připojeníá do sání a tím že to netěsnilo tak kontrolka někdy zhasínala. po té v servisu zjistili ještě že nějakou jinou hadici ze sání přiskřípli, ale ani to nepomohlo. Kontrolka pořád svítí a hadice z automatu není připojení nikam... | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Hadice AT určitě nikam nevede, měl jsem to tak na všech omegách AT Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | co hlasi diagnostika? Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
klep |
| ||
Host | diagnostika hlásila - korekce paliva - porucha funkce - obě řady, ale to asi mnělo hlavně souvislost s tou přiskřípnutou hadicí pod sáním. Ukazuje to na poruchu lambda sond, ale že odejdou obě najednou je dost nepravděpodobné. Po odstanění té přiskřípnuté hadice jsem to ještě nedával, jestli tam náhodou nebude něco jiného. Oprava probíhala celou dobu v autorizovaném servisu Opel v Klatovech a tam neví jak to vyřešit, což je divné, protože kdo jiný si s tím musí umět poradit, než oni? Ale asi to opravovali metodou pokus omyl, protože od nich byla hadice z automatu připojená nahoru sání a i oni zvládli přiskřípnout tu druhou. Pokud v blízkosti Plzně znáte někdo spolehlivý servis prosím poraďte. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | V Klatovech neni autorizovany servis. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |