Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
řazení - páka |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Bobík |
| ||
Host | Podle mě je to zaskakování a vyskakování kvaltů při řazení je v pohodě. Funguje to jako pruľina, která tlačí buď do úplně zařazeného kvaltu nebo zpátky do neutrálu. Je to určitá ochrana, aby páka někomu nezůstávala na půl cesty a nekurvila spojky na synchronech. Pokud ti to takhle neběhá, tak můľe být unavená pruľina nebo něco podobného - nevím, jak je to u vecter řeąené, můľe to být třeba pruľností řadicího mechanismu v kulise. V astře G to myslím řeąí taková kulička v pouzdru na konci řadicí tyče u převodovky, která běhá přes příčný nosník. Ale moľná je to úplně jinak. | ||
| |||
Fanda |
| ||
Host | 2bobik, ano, přesně tenhle mechanismus zasouvání páky jsem myslel. Co mám tedy udělat pro to, aby mi to chodilo tak, jak má? Co mám tedy nechat zkontrolovat? Díky | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | Fanda212.111.5.106 napsal ... No, Libe, to mylíą váľně? Ale já to zkouąel třeba i na autech, co měli najeto 130 tisíc. A vąude se mi to chovalo stejně. Ano, přiznávám, v řazení byla větąí vůle - mnohem větąí neľ u mého - já ľádnou nemám jak jsem psal - ale přeci jenom se mi hrozně líbí, jak vám to tam samo skáče a pak stačí »uknout a samo vyskočí Tak so to tam jako pěkně zhoupne a ąup. A u mě hov - no to bude asi cenzura, tak raději nic ja mam vykraglovany ty plastovy vodici bazmeky, jinak spojka a prevodovka jsou jak novy | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | ja bych to nedelal tak presne jak pise Yper jak myslim podle nejake knizky Jak na to.. Ale normalne pod auto a nastavit to podle toho jak kdo chce fofrklacek mit nastavenej. Pak se podivat na kolik v tyci rizeni u domecku prevodovky. | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Hmm to sem myslel, ale fakt jsem to nedělal, takľe nevim. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Hele Fando, ono se to dá těľko, podle toho co píąeą, poznat. Někomu to dělá proto, ľe má jiľ něco vylágrovaného nebo uvolněného - např.Lib a třeba i já. Kdyľ si sedneą do nového auta, tak tam bůhví jak rychlosti taky nezaskakují a tlak na ŘP je zhruba v celé její délce stejný. Takľe vlez pod auto a udělej co jsem radil jako první věc, co říkal i Riwal a nakonec i NIO. Pak budeme vědět víc. To, ľe tlačíą u jiného auta na páku a rychlost jakoby zaskočí, tak to není úplně v pořádku, protoľe synchrony by měly rozdílné rychlosti ozubených kol nebo hřídelí srovnat. Jde ale jen o to, čo také si predstavujeą pod pojmom - tak volaako zaskočí...? Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Fanda |
| ||
Host | něčo také: Stojíą na místě - vypnutý motor, akorát seąlápnutá spojka. Chytneą řadící páku a dáváą 3. A teď: u vąech co jsem zkouąel: překonáváą mírný odpor asi 2cm. Pak se páka jako kdyby zhoupne a zbytek cesty doplachtí sama do 3 přev. stupňe. Při vyhazování kvaltu: tlačíą páku do středu asi 3cm ..a pak se zhoupne a je ve středové poloze. a u mě: překonáváą mírný odpor - pak jeątě jeden odpor a pak to dotlačíą ručně. A kdyľ ji vyhazujeą do středu, tak tlačíą, tlačíą tlačíą a téměř u středu to udělá lup a páka je v neutrálu. Já jen, ľe mě to překvapuje. Nechám to na rad vąech seątelovat, doufám, ľe se to nerozesere úplně a pak dám vědět, díkec. | ||
| |||
pr»ka |
| ||
Host | Fando tys mi dal,proběh jsem se k autu ,abych to vyzkouąel.Vąechny rychlosti jdou tahem a nic nezaskakuje,moľná troąičku 3 a 4,ale vąechny rychlosti vyskakují těsně před neutrálem do středu,myslím si ľe to máą v pořádku.Mám najeto 150 000 a toto mi to dělá .Zkouąeno při vypnutém motoru | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Fanda: jak jsem radil poprvé - máą-li pochybnosti, nech seřídit tyč řazení (pokud se na to necítíą sám). Ale pozor, někdo má tyč a někdo můľe mít táhla (lanko a bovdeny). Jde jen o to, co máą ty. V rozdílném provedení je i rozdíl v řazení samotném. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |