Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Mnohé problémy s motorem |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Jiřík, Legend: jiný vlákno pls. Dík. Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Tak abych dokončil vlákno - Omega je opravená, závada byla ve škrtící klapce a v čidlu vačky, nyní auto dobře jede, nesvítí kontrolka motoru, vše ok _; Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Legend boduje! _; Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Matesi nazlob se, já nevim který vlákno to už bylo. Legende, mám čas pozítří v pátek tuším je to 29.7. celej den, klidně přijeď. 18XEV má 10,8:1, ale to asi jen kompresním poměrem nebude. Můžem si s tím pohrát | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Jiřik napsal ... Matesi nazlob se, já nevim který vlákno to už bylo. Tak to je smutný, když jsi do něj sám přispíval... Za 5 sekund jsem ho našel. Zkusil jsi vůbec okno "Hledat"? Kdybys ho nemohl najít, tak je vpravo nahoře... Odkaz Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
Petr L. |
| ||
Host | Tak Panové, jak psal Legend výše Omega je vážně opravená a opravdu to bylo tou šktrící klapkou, čidlo jsme pro jistotu taky vyměnili i když check engine svítil i nesvítil.Asi už byla načatá takže radši rychle ven. Jinak potvrzuji a nejsem asi první Legen je prostě MACHR v servisu by to bylo tak týden u něj jsem byl tak 3 hodiny a vyměnil při tom olej, filtr, vzpěry stabilizátoru, juknul na rozvody.Zatmelili jsme parohy (jsou již vařeny)kamnářským tmelem (můj nápad zde z diskuze, stejně půjdou brzy ven) a trochu poupravil zadní část výfuku páč deb.. v servisu blbě navařili pletenec a tak to mlátilo do pravého zadního ramene(bo co to tam je ) Takže Legendovi vzdávám ti největší pocty. A nemohu než říci LEHENDE JSI BUH!!!!! | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Díky, polepším se!! Jinak Legende až přijedeš, asi mi dáš taky lekci, jak proměřovat ty čidla, já jsem zatím spíš ten "špinavej" motormontértuner | ||
| |||
Petr L. |
| ||
Host | He, pár dní byl pokoj a ejhle, vlítnu do marketisu (ve vršovicích) vypadnu z auta do obchodu a nejsem tam ani 10min nasednu zpátky do auta a chci nastartovat a nic jen takové brum, brum chcíp.Díky Legendovi který mi dal kontakt na McJohna protože byl v Polsku se auto povedlo opravit.Přijel McJohn začli lítat součástky proběhlo měření a ven šla benzínová pumpa. Takže opět díky Legendovi a tenokráte i McJohnovi. Pánové važte si jich. | ||
| |||
FastArrow |
| ||
Host | ahojte nechci zakládat další vlákno, ale zazněl tu dotaz, na který potřebuji odpověď: JAK POZNÁM VADNOU ZAPALOVACÍ RAMPU? 2,6 132KW 2003 Děkuji! G. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Jestli mas na mysli zapalovaci modul, tak typicke pruiznaky jsou nepravidelny chod, skubani/duseni se pod plynem a predevsim cerny svicky. Diagnostika to obvykle neumi odhalit pokud nei ten modul KO na nizkonapetove strane. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |